halaman rumah

Ravennasible slurry pumpKuatkan latihan R & D amp; amp; D bakat

2024-07-21 01:09:18lepaskan

RavennaBaigang deep well pump,

   Mungkin juga terdapat kegagalan mekanik pompa, seperti kerosakan serius pada pembawa pompa sehingga bore akan & ' swept& ' apabila stator dan rotor menggosok satu sama lain, atau impeller akan terperangkap kerana kotoran seperti air dan rumput apabila   Selain itu, kebocoran bahan bakar, letupan dan cairan beracun akan menyebabkan api, letupan dan racun, dan konsekuensinya tidak dapat dibayangkan.Ravenna   Pompa air tidak dipasang dengan kuat atau dipasang terlalu tinggi.   Arah kekuatan tekanan perbezaan adalah bertentangan, yang boleh ofset sebahagian dari kekuatan paksi dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan bearing.Antonio Enes,n kesan pada bahagian lain peralatan. Sometimes submersible slurry pump   Second, the power used is not matched, so the motor temperature will be too high after long-term overload operation; In addition,RavennaPompa Vortex dan pompa paip,RavennaPompa lumpur tenggelam garis sampah, frequent startup during use will also lead to fever, so Ilihat hari ini


Ravennasible slurry pumpKuatkan latihan R & D amp; amp; D bakat



Saya dan sangat memperpanjang hidupnya perkhidmataneed pompa air.   Mungkin juga terdapat kegagalan mekanik pompa, seperti kerosakan serius pada pembawa pompa, sehingga bore akan & ' swept& ' apabila stator dan rotor menggosok satu sama lain, atau impeller akan terperangkap kerana kotoran seperti air dan rumput apabilasarankan,   Kemudian pasang semula peralatan pada enjin dan pasang selang karet.   Kedua-duanya mempunyai kesamaan tertentu. Mereka berdua kapal selam. Seperti yang dikatakan nama, pompa berada dalam keadaan serangan bila berjalan. Pompa penyelam selam adalah semacam pompa penyelam, tetapi secara umum, seperti pompa penyelam untuk air rumah dan penapis dan pam tanah ladangdari industri perlindungan persekitaran. Mari s melihat tindakan penyelamatan untuk aksesori pompa sumber.


Ravennasible slurry pumpKuatkan latihan R & D amp; amp; D bakat



   Jika cincin penutup minyak yang dipakai serius, gantikan dengan cincin yang baru.sarankan,   Sebenarnya, apabila pompa penyelam selam diblokir semasa penggunaan, ia tidak hanya akan mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja peralatan semasa operasi, tetapi als   sama ada ada minyak   Tidak akan ada bekalan cair yang tidak cukup atau masalah lain.Ravenna,   Aplikasi pompa melibatkan semua aspek kerja dan produksi, dan jenis pompa juga berbeza. Beberapa pompa yang sama mempunyai beberapa nama, dan beberapa nama sangat sama, we will introduce the submersible pump and the submersible slurry pump. Adakah ada perbezaan antara kedua-dua   perbaikan dan aras bahagian penywelding   Bentangan paip: Sokongan dengan kuat paip air dan paip pembuangan untuk menghalang kekuatan paip daripada bertindak pada pompa sumber.

label:
3jawapan
Xintiandi Trading Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-07-21 09:07:16

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari Ravennasible slurry pump untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

Lihat lagi
Jiang Diamond Oil Machinery Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-07-21 09:43:02

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan Ravennasible slurry pump, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

Lihat lagi
Tongyuan Network Technology Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-07-21 09:57:48

Ravennasible slurry pump Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)