halaman rumah

sesamePemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatanGaransi pemprosesan dan produksi

2024-07-20 03:08:04lepaskan

sesameStoran sejuk,

Sekarang mari kita analisis keperluan produksi dan penggunaan penyimpanan sejuk. Kondensi dalam storan sejuk atau lapisan pengisihan adalah berbahaya. Semasa proses kering dinding baru atau dalam keadaan musim sejuk, apabila uap air dengan suhu dalam tinggi migrasi di luar, mustahil untuk kondensasi di dinding disebabkan penghalangan penyimpanan sejuk.Semasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang, jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam gudang, plat gudang atas dan sinar besi sokongan akan dipasang dengan garis tarik semasa pemasangan setiap plat gudang, dan setiap plat gudang atas akan dipasang dalam dua baris; Jika jenis titik angkat diterima, pemasangan dan pembangunan bentangan angkat akan diselesaikan sebelum pemasangan dan pembangunan plat silo at as, supaya memastikan setiap titik angkat boleh dipasang pada masa yang sama semasa pemasangan plat silo atas; Titik angkat akan memastikan sekurang-kurangnya ada dua titik sepanjang arah lebar setiap plat gudang.sesame,Ujian ketat udara: ujian ketat udara sistem penyimpanan segar, juga dikenali sebagai proses pengesan kebocoran, yang boleh dibahagi menjadi tahap pengesan kebocoran tekanan, vakum dan ammonia.Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk, yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.Xanthi, - tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).Perkaraan untuk masa penyimpanan sejuk peranti: penyimpanan sejuk sistem pendinginan menggunakan ammonia sebagai pendingin akan disokong di tempat dengan densiti populasi rendah sekitar.Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.


sesamePemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatanGaransi pemprosesan dan produksi



Membina rangkaian komputer yang sempurna, membuat distribusi rantai bekalan sejuk saintifik, dan mencapai jejak keselamatan makanan. Di Uni Eropah, Amerika Syarikat dan Jepun, semua ahli rantai bekalan makanan mempunyai tanggungjawab undang-undang untuk melaksanakan pengesan.Selain itu, kekurangan air atau tidak cukup air dalam mesin sejuk air akan meningkatkan suhu exhaust gudang segar. Tekanan kondensasi tidak normal dan tekanan exhaust gudang yang baru berkurang.Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Berapa harganya?, dan pintu penyimpanan sejuk mesti dikunci.Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced,sesamePemasangan penyimpanan sejuk Wannian, the frost free quick freezing method is adopted, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk, ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa air ke dalam gudang. Kondensasi air akan membawa kepada struktur bangunan,sesameHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecil, terutama struktur izolasi panas, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu, lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.


sesamePemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatanGaransi pemprosesan dan produksi



Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.Berapa banyak?,Pasang mayat perpustakaan. Secara umum, tubuh gudang boleh dibahagi menjadi tubuh gudang kecil dan tubuh gudang besar. Tubuh gudang kecil adalah pada dasarnya gudang sejuk berkumpul berkumpul dengan plat gudang. Tubuh gudang besar adalah kebanyakan gudang sejuk awam. Tubuh gudang yang dikumpulkan atau dibina secara umum diperlukan untuk menjadi rata kompat dan kuat, tanpa perasaan kosong, pembuatan muatan, antibeku keterlaluan basah, dll.Pemampatan sistem: pemampat udara sedia digunakan. Apabila pemampat udara tidak dapat diselesaikan, pemampat ammonia boleh digunakan sebagai gantinya.Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.sesame,Penyimpanan sejuk perubatan telah digunakan secara luas dalam industri. Untuk penggunaan projek penyimpanan sejuk perubatan, kita mesti gabungkan prestasi produk dan menyimpannya mengikut suhu dan kelembapan yang diperlukan oleh produk. Kotak suhu automatik juga perlu digunakan diluar penyimpanan sejuk produk. Pada masa yang sama, pegawai pengurusan mesti akrab dengan langkah operasi projek penyimpanan sejuk perubatan.Ia dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water temperature of ultrasonic atomization is - degrees. If our humidifier is connected with the warehouse, there is no temperature compensation, even in the work, the water temperature is lowFenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan

label:
5jawapan
Snow Chi Road Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-07-20 10:31:04

Apabila sesamePemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatan menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

Lihat lagi
kilang keluli
3Tingkat-- · 2024-07-20 10:34:46

sesamePemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatan Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Lihat lagi
Aksesori Paip Minyak
4Tingkat-- · 2024-07-20 10:41:04

sesamePemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatanBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah sesamePemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatan lebih murah?

Lihat lagi
ruifang co., ltd.
5Tingkat-- · 2024-07-20 10:44:00

Perkhidmatan anda sangat baik, sesamePemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatan juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Bangheng Metal Profile Sales Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-07-20 11:49:59

Ya, sesamePemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatan kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)