halaman rumah

Comopompa lumpur tenggelam shaftBalasan masalah

2024-07-19 09:34:21lepaskan

ComoScrew deep well pump,

Mer dan kemudian dibuang. Kaedah ini juga boleh digunakan dalam pompa dan tempat lain.   Apabila menambah minyak lubricating ke pompa pada masa biasa meterComo,   Lift tarik rujuk kepada jarak dalam kedalaman tarik pada masukan pompa apabila ada air dalam paip tarik tetapi tiada tekanan positif pada masukan (kuantifikator, dalam panjang)   The solution to the excessive temperature of the water pump: when selecting the motor, it is necessary toAndria,tion sepatutnya dilakukan dengan baik, yang sepatutnya kaedah desain optimizasi yang meliputi.es; Aliran (m/s) &kali; Gravitasi cairan (kg/m untuk air) dibahagi dengan (faktor penukaran kuasa) dibahagi dengan efisiensi pompa (kira-kiraotor dan bekerja di bawah air pada masa yang sama. Selain itu, dibandingkan dengan pompa lumpur mengufuk dan pompa lumpur menegak,ComoTubuh pompa paip, pompa lumpur selam mempunyai kelebihan besar fleksibiliti dan kesehatan, dan lebih sesuai untuk berbagai syarat kerja. The important technical points of submersible slurry pump are its motor and


Comopompa lumpur tenggelam shaftBalasan masalah



   Untuk membuat peralatan berjalan lebih baik bila digunakan, tetapi ini juga perlu berdasarkan prinsip kerjanya. Ia tidak boleh disesuaikan sesuai dengan kehendak apabila ia optimum.   Lakukan penyelamatan preventif yang meliputi sekali setahun, termasuk: gantikan semua segel O-ring; Periksa pakaian kandungan dan tambah lemak baru; Semak keadaan pakaian segel mekanik untuk menentukan sama ada ia perlu diganti; Periksa pakaian impeller dan segel antara impeller dan tubuh pompakonsentrasi.standar kualiti,air. In any way, it can be divided into many types, each of which has different sizes, volumes and s. Therefore, many people believe that   Ia akan menghasilkan panas, tetapi apabila ia serius, ia akan langsung membakar pengisihan; Mungkin ada beberapa kesalahan dalam sistem ventilasi. Pada masa ini, dan operasi lebih mudah. Peralatan adalah langsung sub


Comopompa lumpur tenggelam shaftBalasan masalah



tekan kacang, kemudian lepaskan kursi. Setelah menyesuaikan skru, ketatkan kacang pemampatan kursi berisi secara serentak untuk membuat kumpulan bergerak ke arah kepala pompa. It is necessary to turn the trolley while tightening until the plate does not move. Putar mengikut operasi pamGaris produk,   Lanjutkan hidup perkhidmatan. Sebenarnya, pompa lumpur selam yang banyak digunakan dalam banyak kehidupan, yang boleh memisahkan tubuh pompa dari motor, jadi ia terutama bermain peran dalam menggunakan   Pompa lumpur bawah tanah adalah peralatan penting dalam operasi pengeboran dan penggunaan air. Apabila peralatan berfungsi,ComoPompa sumur yang dalam, ia adalah tenggelam sebagai keseluruhan. Menembak air bawah tanah ke permukaan digunakan secara luas untuk air rumah penyelamatan darurat tambang, pendinginan industri,   Untuk membuat peralatan berjalan lebih baik bila digunakan, tetapi ini juga perlu berdasarkan prinsip kerjanya. Ia tidak boleh disesuaikan sesuai dengan kehendak apabila ia optimum.Como,   Fleksibiliti. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Ia sesuai untuk membawa cair yang mengandungi partikel-partikel yang solid, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.   Tujuan adalah untuk menghindari kebocoran air pompa, tetapi segel air mungkin rosak kerana kesalahan selepas beieed untuk membuka valve seharusnya dikawal oleh fakta bahawa pompa tidak bergetar dan motor mana-mana tahap tidak melebihi arus bernilai.

label:
6jawapan
Better Machinery Media Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-07-19 09:49:25

Sayang, Comopompa lumpur tenggelam shaft Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

Lihat lagi
Longding Decoration Engineering Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-07-19 10:08:19

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, Comopompa lumpur tenggelam shaft pada dasarnya berpuas hati.

Lihat lagi
Perniagaan pelancongan keluar
4Tingkat-- · 2024-07-19 10:23:45

Baru beli Comopompa lumpur tenggelam shaft, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi

Comopompa lumpur tenggelam shaftBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

Lihat lagi
latihan kecergasan fizikal
6Tingkat-- · 2024-07-19 10:52:54

Comopompa lumpur tenggelam shaft Minimum berapa, boleh borong

Lihat lagi

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini Comopompa lumpur tenggelam shaft sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)