halaman rumah

Torre del GrecoLoProspek dan situasi industri

2024-07-19 09:24:08lepaskan

   Tidak akan ada bekalan cair yang tidak cukup atau masalah lain.   Menghitung. Untuk memenuhi keperluan produksi industri dan membuatTorre del Greco,   air   Pompa lumpur submersible biasanya perlu menggunakan beberapa bahan komposit untuk memproduksi apabila mereka digunakan, sehingga mereka boleh mempunyai pakaian yang baik dan perlawanan korosion apabila mereka digunakan,Torre del GrecoPompa lumpur tenggelam garis sampah, dan boleh digunakan untuk mengangkut kebanyakan media apabila mereka digunakan. Slrry fraktikSpisska Nova Ves,pompa boleh untuk mencapai kesan penggunaan ideal, pemilihan yang tepat dan masuk akal adalah sangat penting. In order to select the pump reasonably and correctly, the following aspects need to be considered: Selection of shaft seal form: shaft seal of submersible slurry pump   Pengumpulan bahagian rotor pompa lumpur selam Sebelum pengumpulan laksanakan lapisan lumpur o   Kebanyakan masa, kita hanya perlu memilih peralatan yang sesuai mengikut keperluan penggunaan kita sendiri


Torre del GrecoLoProspek dan situasi industri



   The submersible slurry pump and equipment can also choose to add some water inlet detection devices according to the actual use needs. Peranti pengawasan panas berlebihan sering digunakan dalam masa yang besar dan pompa dan motor peralatan yang digunakan dalam   jenis peranti penghantaran (penghantaran kotak gerak, penghantaran tali pinggang rata, penghantaran tali pinggang V)   bahagian penting akan ditandai secara lanjut untuk menghindari ralat semasa menetapkan semula. Permukaan kongsi dan bahagian yang rentan akan disimpan dengan betul untuk mencegah kerosakan.Kerja kerja,penyelenggaran, dan pemasangan dan penggunaan yang sesuai. Perubahan struktur penyegelan pompa mengelakkan kerosakan langsung pada penyimpanan selepas penyegelan mekanik rosak, dan kehidupan perkhidmatan penyimpanan juga telah berubah besar.  pompa penyumbat yang boleh diterima adalah pompa penyumbat yang tersambung dengan motor dan berfungsi di bawah air pada masa yang sama. Berbanding dengan pompa lumpur mengufuk dan pompa lumpur menegak, keuntungan terbesar adalah bahawa ia fleksibel,Torre del GrecoPompa saluran paip, selesa dan mudah untuk dilaksanakan pada berbagai syarat kerja. Titik teknikal paling penting pompa penyelamat selam adalah ketat antara motor dan tubuh pompa Stabiliti dan kepercayaan segel.


Torre del GrecoLoProspek dan situasi industri



   Yang di atas ialah urutan yang betul untuk pengumpulan impeller pompa lumpur selam. Kerana jenis pompa berbeza havmiddleman,Torre del GrecoPompa lumpur centrifugal,   Kekuatan paksi turun boleh digunakan untuk pengangkutan lumpur di kilang kuasa, hidraulik dan profesi lain; Segel mekanik ketat dan boleh dipercayai, dan kemungkinan bocoran tidak melebihi titik/min, yang kebanyakan digunakan untuk mengangkut cair atau bahan terbakar, letupan, racun, kuat korosif dan berhargaSegel peluru, segel peluru peluru boleh digunakan.p dan gantikan segel.Torre del Greco,   Terdapat juga vibrat   Ke bawah, O-ring, lengan peluru dan menjaga lengan bertukar.   pompa sampah selam sering digunakan untuk mengangkut sampah yang mengandungi partikel-partikel kuat, jadi perlawanan memakai saluran paip juga perlu dianggap.

label:
3jawapan
Qiwu Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-07-19 10:14:55

Torre del GrecoLo Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari

Lihat lagi
Kecuali perundingan pelaburan kewangan
3Tingkat-- · 2024-07-19 11:19:44

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, Torre del GrecoLo berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)