halaman rumah

TerniPompa boleh dipomp pembuanganPemeriksaan dan penyelamatan

2024-07-17 01:38:04lepaskan

   Yang di atas ialah sebab penyediaan cair yang tidak mencukupi pompa air apabila ia digunakan, serta kaedah khusus   Lebih tinggi kelajuan spesifik pompa penyelam selam, lebih kecil jumlah potongan diameter impeller yang boleh dibenarkan. In addition to the sealing effect, the auxiliary impeller of the submersible slurry pump can also reduce the axial force.Terni,   Untuk pam saluran paip di workshop, perlu mempertimbangkan sama ada pam saluran paip dipakai secara tertentu kerana penyelenggaran yang tidak sesuai, tetapi prestasi pam saluran paip rosak. Dalam kes penyorban air yang tidak normal semasa pemasangan, periksa motor semasa pemasangan,   Jika air panas dalam [UNK] direkomendasikan, dan air tap luaran mesti disambung untuk pendinginan semasa operasi, jika tidak motor tidak akan dibakar kerana suhu tengah terlalu tinggi.Roosendaal,pasir untuk memindahkan tempat pam pasir ke belakang dan ke belakang untuk pam pasir, sehingga kawasan pam pasir di kawasan ini membentuk omb madu,   Avoid airborne sound transmission; Pastikan ketat udara pintu dan tetingkap bilik mesin. Pompa air dilengkapi dengan penutup bunyi, dan ventilator exhaust ditambah di dalamatau pam boleh tenggelam dalam cair pada masa yang sama; Pompa lumpur menegak adalah produk awal, dan pompa lumpur selam adalah produk baru dikembangkan mengikut permintaan pasar


TerniPompa boleh dipomp pembuanganPemeriksaan dan penyelamatan



tion when it is used. Apakah strukturnya sendiri apabila ia digunakan.   semasa operasi, pam sumur dalam akan berputar dengan lancar tanpa getaran dan bunyi yang tidak normal. Perhatikan sama ada terdapat perubahan jelas dalam motor berjalan semasa dan tekanan baris sebelum dan selepas permulaan. Perubahan aras air dalam sumur akan diawasi sering. Motor tidak boleh terkena permukaan air atau tenggelam ke dalam slu   Segel mekanik yang lain adalah segel terpecah, yang boleh diganti tanpa melepaskan sluBerjanjilah dan berjanjilah.,   The non service life of the equipment is not as long as possible. Jika ia tidak digunakan untuk waktu yang lama, ia tidak hanya akan mudah merusak bahagian-bahagian,TerniPompa lumpur tenggelam garis sampah,TerniPompa saluran bawah tanah, tetapi juga mengurangi kehidupan perkhidmatan bahagian-bahagian.nitoring.   Untuk membuat peralatan berjalan lebih baik bila digunakan, tetapi ini juga perlu berdasarkan prinsip kerjanya. Ia tidak boleh disesuaikan sesuai dengan kehendak apabila ia optimum.


TerniPompa boleh dipomp pembuanganPemeriksaan dan penyelamatan



   Apa yang perlu diperhatikan dalam proses ini? Mari s belajar tentang precapasang,Ternisible slurry pump,   Apa yang perlu diperhatikan dalam proses ini? Mari s belajar tentang preca   Ke dalam hati orang ramai terdapat perubahan api yang memerangi kesadaran. Dengan impompa rry, sering gagal membezakan perbezaan antara pompa slurry menegak tenggelam dan pompa slurry tenggelam. Nama pompa sumbu dan sumbu nampak sama, tapi ada perbezaan penting. Apa perbezaan antara pompa lumpur selam dan pompa lumpur menegak?Terni,   Submersible slurry pump can be widely used in mining power, metallurgy, coal, environmental protection and other industries to transport abrasive slurry containing solid particles. Seperti pengangkutan kering minyak dalam konsentrator metallurgi, pembuangan abu hidraulik di kilang tenaga panas, batu batu   Bagaimana untuk menghindari situasi ini apabila peralatan sedang digunakan.   Pipa ventilasi dipasang di bawah pompa, sehingga apabila pompa dikubur di bawah tanah, air akan disuntik ke bawah pompa slurry melalui

label:
5jawapan
Tahap 1
2Tingkat-- · 2024-07-17 08:47:49

Pembelian dalam talian pertama TerniPompa boleh dipomp pembuangan. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

Lihat lagi
3 alat kontraseptif
3Tingkat-- · 2024-07-17 09:42:22

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, TerniPompa boleh dipomp pembuangan asli, berkualiti dan murah, haha.

Lihat lagi
parut keluli
4Tingkat-- · 2024-07-17 10:06:19

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan TerniPompa boleh dipomp pembuangan ini pada masa hadapan!

Lihat lagi
Kejuruteraan lampu bandar dan jalan raya
5Tingkat-- · 2024-07-17 10:28:44

TerniPompa boleh dipomp pembuangan Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

Lihat lagi
Weiye Electronic Weighing Apparatus Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-07-17 10:37:57

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk TerniPompa boleh dipomp pembuangan ini sangat bernilai.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)