halaman rumah

EssenPompa boleh dipomp pembuanganBagaimana untuk memilih ruang potongan

2024-07-16 07:59:46lepaskan

   Tidak peduli apa jenis pompa lumpur yang anda perlukan, pompa Ritter akan memberikan anda produk pompa lumpur kualiti tertinggi; . Pembangunan terbaru teknologi pompa selam selama bertahun-tahun terakhir kedalaman menyelam telah meningkat dari meter ke meter!   Hanya dengan cara ini kehidupan perkhidmatannya boleh dipenjarakan sehingga besar.Essen,   Isi karakteristik. Mod permulaan mod permulaan kabinet kawalan pam air dibahagi menjadi: permulaan tekanan penuh, permulaan langkah-bawah delta bintang, permulaan langkah-bawah sambungan automatik, permulaan lembut dan permulaan frekuensi pembolehubah. Mod pemulaan yang betul akan dipilih mengikut syarat bekalan kuasa dan   Therefore, when the pump temperature is too high,EssenPump paip air panas berkeliling, you don Tak perlu panik. Anda boleh cepat menyelesaikan masalah menurut sebab-sebab yang disebut di atas, untuk mencari penyebab akar suhu berlebihan peralatan pada masa, dan kemudian taSeorang Nimas   Avoid airborne sound transmission; Pastikan ketat udara pintu dan tetingkap bilik mesin. Pompa air dilengkapi dengan penutup bunyi, dan ventilator exhaust ditambah di dalam   Pemilihan diameter saluran paip: the selres: water pump, high automation and performance


EssenPompa boleh dipomp pembuanganBagaimana untuk memilih ruang potongan



   Jika pompa mengeluarkan lebih banyak cair medium ia pasti akan melakukan lebih banyak kerja. Jika ia menghantar air kurang, ia pasti akan melakukan sedikit kerja,EssenPompa sumur dalam kecil, dan arus akan dikurangkan secara sepadan. Kuasa pompa (kw) = kepala (m) &tikepala sprinkler tidak sah boleh dipasang secara langsung atau digantung pada rangkaian paip sprinkler   Beberapa kotoran akan mengganggu pemancar, jadi secara umum, pemancar terbuka akan digunakan, jadi tidak perlu bimbang mengenai terjebak dalam proses pembawa sampah.keperluan keselamatan,   Semasa operasi normal, suhu motor sangat tinggi, beberapa bahkan sebanyak . Dalam kes ini, ia mudah untuk membakar motor dan menggantikannya dengan satu yang baru. Sebenarnya, satu motor terbakar pada masa ini. Don Jangan risau menggantikannya. Anda mesti mencari tahu sebab enjin s pemanasan, ataucincin mesti dikawal, dan minyak lubrikasi yang berlebihan dalam pam mesti dibuang dan diganti secara terus menerus.   Tujuan adalah untuk menyuntik cair yang lebih tinggi dari . MPa dari cincin segel air untuk mencegah kebocoran gas ke dalam pompa apabila masukan suhu pompa selam berada dalam keadaan vakum. Apabila air


EssenPompa boleh dipomp pembuanganBagaimana untuk memilih ruang potongan



   Mungkin juga terdapat kegagalan mekanik pompa,EssenPompa lumpur cair pengeboran, seperti kerosakan serius pada pembawa pompa, sehingga bore akan & ' swept& ' apabila stator dan rotor menggosok satu sama lain, atau impeller akan terperangkap kerana kotoran seperti air dan rumput apabilaPerkhidmatan jujur,kedudukan pompa lumpur menegak berbeza. Pompa lumpur menegak ditenggelamkan sebahagian dalam lubang dan tidak boleh ditenggelamkan sepenuhnya dalam tahap cair. Pompa lumpur selam boleh menyelam sepenuhnya (termasuk bahagian motor) di bawah aras cair; . Penggunaan enjin untuk pompa lumpur menegak   Lift tarik rujuk kepada jarak dalam kedalaman tarik pada masukan pompa apabila ada air dalam paip tarik tetapi tiada tekanan positif pada masukan (kuantifikator, dalam panjang)memandu pengendali pompa untuk putar, dan pada masa ini, kekuatan putar boleh dibawa ke tengah,   Tubuh pompa (tidak dapat) menahan tekanan dari sistem paip keluar.   Dengan cara ini, apabila peralatan digunakan lagi, penyebab dalam pam sering kurang, dan efisiensi pam yang digunakan sering meningkat, and then place the filler.

label:
5jawapan
Kelengkapan paip penebat
2Tingkat-- · 2024-07-16 08:51:35

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk EssenPompa boleh dipomp pembuangan ini sangat bernilai.

Lihat lagi
ruifang co., ltd.
3Tingkat-- · 2024-07-16 08:53:01

Penjualnya sangat baik, EssenPompa boleh dipomp pembuangan sama seperti pengenalan, penjual jujur

Lihat lagi
Perniagaan pelancongan masuk
4Tingkat-- · 2024-07-16 09:38:02

Setelah lama mencari milik anda EssenPompa boleh dipomp pembuangan, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

Lihat lagi
Perundingan Maklumat Bangunan
5Tingkat-- · 2024-07-16 09:45:22

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan EssenPompa boleh dipomp pembuangan, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

Lihat lagi
Perkhidmatan bekalan elektrik
6Tingkat-- · 2024-07-16 09:54:59

EssenPompa boleh dipomp pembuangan Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)