halaman rumah

KeszthelySenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAApakah syarat untuk pekerjaan itu

2024-07-15 02:01:43lepaskan

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.KeszthelyPembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada andaImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali,KeszthelyMaterial pengisihan pengubah jenis kering,In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.


KeszthelySenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAApakah syarat untuk pekerjaan itu



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.Pembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.kualiti,(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari ,KeszthelyPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkan, m.Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it's light, and it's short when it's heavy. Oleh itu sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas,KeszthelyPower transformer 2, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:


KeszthelySenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAApakah syarat untuk pekerjaan itu



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanOK atau tidak?,Pada pengurusan muatan:Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubahAkhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.Keszthely,Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

label:
3jawapan
Tuoyi Electronic Commerce Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-07-15 09:34:20

KeszthelySenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

Lihat lagi
Yifan Lighting Manufacturing Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-07-15 09:52:30

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini KeszthelySenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVA memang bagus, cukup bertuah.

Lihat lagi
Yongcheng Precision Casting Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-07-15 10:28:55

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda KeszthelySenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVA dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)