halaman rumah

CarraraKarakteristik pengubah distribusi jenis keringKetumpatan rendah bahan polimer

2024-07-14 01:10:20lepaskan

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Carrara,Transformer adalahPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.Forli,Syarikat pengubah jenis keringIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.


CarraraKarakteristik pengubah distribusi jenis keringKetumpatan rendah bahan polimer



Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Pengurusan,Syarikat pengubah jenis keringApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.


CarraraKarakteristik pengubah distribusi jenis keringKetumpatan rendah bahan polimer



Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang dan D (atau D) adalah kawat segitiga.Kerja langsung,Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu,CarraraSaiz pengubah jenis kering, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu,CarraraPengubah semula kotak, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak,CarraraPengubah jenis minyak 315 KVA, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.CarraraAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiApabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

label:
5jawapan
mesh
2Tingkat-- · 2024-07-14 08:46:02

Apabila CarraraKarakteristik pengubah distribusi jenis kering menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

Lihat lagi
Bahan tambahan suapan untuk suapan pracampuran
3Tingkat-- · 2024-07-14 09:45:47

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak CarraraKarakteristik pengubah distribusi jenis kering tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

Lihat lagi
Membaiki kereta kecil
4Tingkat-- · 2024-07-14 09:47:27

CarraraKarakteristik pengubah distribusi jenis keringKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

Lihat lagi
Tiga jenis paip keluli
5Tingkat-- · 2024-07-14 09:51:39

CarraraKarakteristik pengubah distribusi jenis keringBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah CarraraKarakteristik pengubah distribusi jenis kering lebih murah?

Lihat lagi
Produk Pencahayaan
6Tingkat-- · 2024-07-14 09:53:26

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda CarraraKarakteristik pengubah distribusi jenis kering, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)