halaman rumah

Fijizambia_ districts. kgmKabinet penjagaan buah sejukKemampuan kumpilasi kuat

2024-07-14 00:11:02lepaskan

Kepentingan pembuangan minyak biasa, pembuangan dan pembuangan udara dalam sistem pendinginan gudang.Struktur penyimpanan sejuk kontemporari berada dalam trenden pembangunan penyimpanan sejuk bangunan yang telah dipabrik. Ia dibuat ke komponen yang telah dipabrik penyimpanan sejuk termasuk penghalang uap dan plat pengisihan panas untuk memastikan pemasangan di lokasi. Keuntungannya ialah pembangunan projek adalah selesa, cepat dan bergerak, tetapi kos projek adalah relatif tinggi.Fijizambia_ districts. kgm,[UNK][UNK]& amp; ldquo_; Pintu ke Pintu & amp; amp; rdquo_; & amp; amp; ldquo_; Pintu ke Pintu & amp; amp; rdquo; Operasi memuatkan dan membuang adalah mod operasi utama untuk menyadari sirkulasi kargo dalam teknik penyimpanan sejuk logistik.Jenis penyimpanan sejuk yang akan dibina dalam jenis penyimpanan sejuk patut ditentukan mengikut jenis barang yang mengelilingi. Contohnya penyimpanan sejuk yang hanya mengelilingi sayuran hanya boleh membina penyimpanan sejuk yang menyimpan segar, sementara penyimpanan sejuk dengan pendinginan + pendinginan akan dibina jika terdapat banyak jenis barang yang mengelilingi dan perbezaan besar dalam suhu penyimpanan. Adapun saiz penyimpanan sejuk, kuantiti, frekuensi, siklus, sama ada hendak menggunakan stacking rak dan sebagainya. Contohnya, untuk buah-buahan dan sayuran yang dikemaskan dalam kartun, kapasitas penyimpanan -kg per meter kubik boleh ditujukan, dan saiz pembangunan penyimpanan sejuk boleh diharapkan dalam kombinasi dengan kadar kapasitas penyimpanan sekitar .-..Al Bab,Namun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.Apa yang perlu dipertimbangkan dalam membina penyimpanan sejuk? Dalam aspek ini penyimpanan sejuk makanan adalah projek sistemik pendinginan buatan untuk memastikan kualiti makanan dan mengurangkan kerosakan makanan dalam persekitaran suhu rendah. Teknologi pendinginan mempengaruhi desain penyimpanan sejuk makanan, memenuhi keperluan teknologi pendinginan, produksi yang selesa, simpanan tenaga dan pengurangan kos. Masalah apa yang patut dianggap dalam pembangunan penyimpanan sejuk makanan?Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis, kesan pemindahan panas akan dikurangkan: sekali lagi minyak bekas sejuk dipasang ke permukaan dalaman tabung pemindahan panas penapis, koeficien pemindahan panas akan dikurangkan. Sama seperti, jika terdapat lebih banyak udara dalam tabung pemindahan panas, kawasan pertukaran panas penapis akan dikurangkan, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat.


Fijizambia_ districts. kgmKabinet penjagaan buah sejukKemampuan kumpilasi kuat



Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.Kerana eksposisi angin dan matahari jangka panjang mudah menyebabkan penuaan garis, sirkuit pendek, kebocoran dan kemalangan lain; Selepas gudang penyimpanan segar dipasang dan disambung, perlu memulakan dan nyahpepijat gudang penyimpanan segar dan menyesuaikan nilai gudang penyimpanan segar kepada suhu yang sesuai; Unit pemasangan gudang penyimpanan segar perlu menyediakan kepada pengguna gudang penyimpanan segar pelatihan pengetahuan bagaimana menggunakan dan mengendalikan gudang penyimpanan segar, serta beberapa pelatihan selepas jualan.Kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk bergantung pada kualiti peralatan pendinginan, tetapi ia juga mempunyai hubungan yang besar dengan pengurusan dan penyelamatan sehari-hari yang sesuai selepas pemasangan penyimpanan sejuk. Banyak kali,Fijizambia_ districts. kgmKabinet penjagaan buah sejuk,Fijizambia_ districts. kgmBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejuk kecil, orang sering mengabaikan titik terakhir. Dalam kehidupan sehari-hari, kita boleh meningkatkan hidup perkhidmatan penyimpanan sejuk dan mengurangi biaya.Perkhidmatan pertama,Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular, it can be closed as a whole after fire prevention treatment to form non combustible products.Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, kuantiti besar, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai, dan menyimpan kadar operasi kompressor.Sekarang mari kita analisis keperluan produksi dan penggunaan penyimpanan sejuk. Kondensi dalam storan sejuk atau lapisan pengisihan adalah berbahaya. Semasa proses kering dinding baru atau dalam keadaan musim sejuk, apabila uap air dengan suhu dalam tinggi migrasi di luar, mustahil untuk kondensasi di dinding disebabkan penghalangan penyimpanan sejuk.


Fijizambia_ districts. kgmKabinet penjagaan buah sejukKemampuan kumpilasi kuat



Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, berat ringan,Fijizambia_ districts. kgmPemasangan penyimpanan sejuk penyimpanan segar untuk sayuran dan buah, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, disebabkan pengurangan sejuk, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Konsultasi terakhir,Biasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. Semasa operasi perubahan musim, perhatikan keadaan operasi sistem dan menyesuaikan bekalan cair dan suhu kondensasi sistem pada masa.Pendingin di unit sejuk sangat mudah untuk kotor, jadi ia perlu dibersihkan pada masa mengikut situasi tertentu. Untuk menjaga kondukti panas stabil dan kesan praktik. Pembuangan panas dan pendinginan yang baik. There is no need to accumulate dirt around the refrigeration unit.Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.Fijizambia_ districts. kgmPendingin segera adalah untuk memasang kondensator penyimpanan sejuk dalam kotak atau bangunan peralatan pendinginan, gunakan penerbangan sejuk untuk segera menyenangkan udara di udara, dan gunakan udara sejuk untuk menyenangkan objek yang perlu disenangkan. Jenis pendinginan ini berkaraterisasi dengan kelajuan pendinginan yang lebih cepat, perbezaan suhu kondukti panas kecil dan perisian sistem sederhana, jadi ia digunakan secara luas.Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Tahap awal peralatan penyimpanan sejuk

label:
4jawapan
Tiehaiyuan Training Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-07-14 07:24:04

Saya ingin menukar pembekal dan berjumpa anda di Internet, boleh saya memberi penjelasan terperinci Fijizambia_ districts. kgmKabinet penjagaan buah sejuk

Lihat lagi
Kiosk Perak Layan Diri ATM
3Tingkat-- · 2024-07-14 07:45:15

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, Fijizambia_ districts. kgmKabinet penjagaan buah sejuk berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Penyelidikan dan pembangunan teknologi IoT
4Tingkat-- · 2024-07-14 07:52:05

Saya akan membelinya pada masa hadapan Fijizambia_ districts. kgmKabinet penjagaan buah sejuk dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

Lihat lagi
Perkhidmatan Integrasi Sistem Maklumat
5Tingkat-- · 2024-07-14 07:59:53

Kerjasama dengan anda sangat baik, Fijizambia_ districts. kgmKabinet penjagaan buah sejuk kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)