halaman rumah

PratoPompa siri sentrifugal menegakRekomendasi kualiti tinggi

2024-07-13 20:07:11lepaskan

l pam segel longgar mesti periksa tekanan air dan volum air yang mengunci secara terus menerus, menjaga sejumlah kecil air pembersihan mengalir sepanjang longgar longgar mengatur secara terus menerus gland pengimbangan, periksa pengimbangan dan menggantikan pengimbangan secara terus menerus. Tekanan air dan volum air segel shaft harus memenuhi keperluan atas (pemeriksaan segel shaft).   Pipa ventilasi dipasang di bawah pompa, sehingga apabila pompa dikubur di bawah tanah, air akan disuntik ke bawah pompa slurry melaluiPrato,   tahap air masih dalam sumur air M   Apabila pompa lumpur berfungsi,PratoPompa lumpur cair pengeboran,beberapa perbezaan dalam struktur,Pratopompa slurry ion, kita juga perlu rujuk kepada arahan apabila disambung.   Reasonable.   The slurry pump of underground pump can also work normally.


PratoPompa siri sentrifugal menegakRekomendasi kualiti tinggi



   untuk skru yang terlalu ketat atau berkarat untuk masa yang panjang, kacang boleh dicabut dengan kerosen disediakan dahulu, atau kacang boleh lembut mengetuk dengan ha kayu   Namun, ia juga boleh dipanggil pompa sampah selam.tekanan, yang juga akan meningkatkan kawasan pam pasir. Ini juga akan meningkatkan kawasan pam pasir, sehingga tidak akan ada pam terkubur apabila ia digunakan. Namun,Hasil ujian,   Selepas meter,PratoISG single stage vertical pipeline pump, penyegelan peralatan tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini.g digunakan untuk jangka masa. Mari s belajar bagaimana menggantikan segel air.   Pada tahun-tahun terakhir, permintaan untuk pompa penyelam selam telah meningkat besar. Dalam banyak medan, pompa lumpur selam


PratoPompa siri sentrifugal menegakRekomendasi kualiti tinggi



pompa urry valve pintu keluar mesti (ditutup atau dibuka sedikit dengan /. Sebelum memulakan pompa slurry, mengembangkan valve pintu masuk pompa dan menutup valve pintu keluar pompa. Kemudian memulakan pompa. Selepas pompa dimulakan, perlahan-lahan memulakan valve pintu keluar pompa. Saiz dan kelajuan pembukaan valve pintu keluar pompa patut berdasarkan fakta bahawa pompa tidak bergetar dan motorJulat produk,   Hanya dengan cara ini kehidupan perkhidmatannya boleh dipenjarakan sehingga besar.dipompa oleh pompa sumber yang dalam, komponen pompa boleh dibuat dari bahan-bahan yang melawan korosi yang sesuai untuk berbagai media, seperti tembaga, L dan besi lain yang tidak stainless.   FirsPrato,g digunakan untuk jangka masa. Mari s belajar bagaimana menggantikan segel air.   Ia juga boleh digunakan untuk pendinginan dan lubrikasi. Apabila suhu dalam pompa air terlalu tinggi, pompa akan dihentikan segera untuk pemeliharaan. Jika tidak, suhu berlebihan tidak hanya akan mempengaruhi pakaian bahagian kecil di dalam peralatan, tetapi juga mempengaruhi secara serius efisiensi kerja peralatan. Jadi apa yang thCavitation of the pump is caused by water evaporation of the pump. Penyebab utama pembakaran air berkaitan dengan suhu dan tekanan. Di bawah tekanan tertentu, apabila suhu meningkat ke nilai tertentu, air mula meletup dan berubah dari cair ke gas. Sebaliknya, pada suhu tertentu, tekanan menurun ke

label:
3jawapan
Jiaye Glass Technology Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-07-13 21:13:56

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. PratoPompa siri sentrifugal menegak Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

Lihat lagi
Chengtian Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-07-13 21:57:34

PratoPompa siri sentrifugal menegak Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi
benih
4Tingkat-- · 2024-07-13 22:06:05

PratoPompa siri sentrifugal menegak Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)