halaman rumah

SiofokParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan

2024-07-13 14:09:41lepaskan

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Siofok,Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubahTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringMenetap,Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting


SiofokParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan



Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.Transformer adalahPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan,SiofokModel umum pengubah kuasa, salji, angin dan pasir.Rekomendasi kata mulut,Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.Operasi pengubah tenggelam minyak


SiofokParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan



Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan,SiofokPengubah jenis minyak 35kV, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.Jabatan Pemasaran,Pemburukan pengisihan SolenoidDi atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan,SiofokBerapa banyak pengubah kotak 500KVA, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.Siofok,Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

label:
6jawapan
Xianghui Dust Removal Equipment Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-07-13 14:21:27

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up

Lihat lagi
Jaring keluli
3Tingkat-- · 2024-07-13 14:25:04

Ikuti anda SiofokParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kV untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

Lihat lagi
Pemerolehan plastik sisa
4Tingkat-- · 2024-07-13 14:30:34

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini SiofokParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kV sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Lihat lagi
qiu shi trading co., ltd.
5Tingkat-- · 2024-07-13 14:39:57

SiofokParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

Lihat lagi
Haima Pipeline Equipment Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-07-13 15:11:51

SiofokParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kV Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

Lihat lagi
Longchu Decoration Engineering Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2024-07-13 16:09:01

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​SiofokParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kV. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)