halaman rumah

Lapangan Terbang Paris oliHarga storan sejuk terpasang kecilFungsi dan prinsip kerja

2024-07-12 09:53:51lepaskan

Kedua, kerana pendinginan pemampat tidak terus menerus, operasi kerja berbilang pada malam boleh dipilih jika boleh. Apabila bekerja pada waktu malam,Lapangan Terbang Paris oliPenyimpanan sejuk farmaceutik, suhu luaran rendah, suhu air sejuk dikurangkan, dan tekanan kondensasi dan suhu kondensasi dikurangkan. Kapasiti sejuk sistem pengumpulan sampel, ditambah dengan peran yang sama papan penyimpanan sejuk, mengurangkan operasi kuasa kompressor dan mencapai tujuan penyimpanan tenaga.Perhubungan punggung antara plat gudang atas dan hujung plat gudang atas akan dirawat untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk. Selepas semua plat gudang atas dipasang, kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih, dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kongsi punggung dengan menarik riveting.Lapangan Terbang Paris oli,Sebuah saluran udara biasanya ditetapkan dalam penyimpanan sejuk sayuran. Aliran udara dari mulut saluran udara atas meletup ke dinding dan garis produk bawah, kembali ke tengah, diserap oleh bahagian bawah penapis, dan penapis menghisap dan kembali ke saluran udara lagi.Bagaimana menyimpan pemampat pendinginan dalam storan sejuk untuk memperpanjang hidupnya perkhidmatan dan mengurangkan kejadian ralat dalam proses penggunaan. Pemampat pendinginan dalam storan sejuk memerlukan penyimpanan biasa. Di sini kita memperkenalkan penyimpanan pemampat dalam storan sejuk.Lipa,Penyimpanan sejuk adalah kebakaran, penghalang api dan perlawanan tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan produk khas lain, tanda lama, keuntungan harga dan kualiti yang dijamin. Polyurethane adalah bahan penghalang api yang memadamkan diri selepas menambah penyimpanan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari darjah Celsius dan hanya akan hancur pada suhu yang lebih tinggi: tambahan abu yang terbentuk di permukaan poliuretan akan berada dalam putih, dan lapisan abu ini membantu untuk mengisolasi putih di bawah. Ia boleh mencegah penyebaran api secara efektif. Selain itu, poliuretan tidak akan menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.


Lapangan Terbang Paris oliHarga storan sejuk terpasang kecilFungsi dan prinsip kerja



Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,Gudang atmosfera terkawal terutama digunakan untuk penyimpanan dan pemprosesan buah. Ia boleh menjaga suhu buah rendah di gudang sejuk dan menjadikan masa penyimpanan lebih panjang. Dinding gudang sejuk dipenuhi dengan panel isolasi panas, dan bawah dipenuhi dengan papan cepat untuk mencegah basah dan panas dari luar, Hari ini, kami akan mengambil anda untuk mengetahui beberapa tindakan pencegahan tentang bagaimana untuk menyimpan buah-buahan di dalam penyimpanan sejuk: rawatan penyesuaian sebelum buah-buahan ditempatkan ke dalam penyimpanan sejuk buah-buahan: penyimpanan sejuk perlu disinfeksi sebelum buah-buahan ditempatkan ke dalam penyimpanan sejuk buah-buahan. Sulfur digunakan untuk penyesuaian. Secara umum, kg sulfur boleh digunakan untuk penyesuaian meter kubik, kemudian menggunakan sawdust untuk menyalakan dan menutup pintu dan tetingkap. Jangan buka pintu dan tetingkap dalam dua hari. Volum penyimpanan buah tidak sepatutnya terlalu besar setiap kali. Ia baik jika volum pembelian harian adalah kira-kira %.Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.Rakomendasi dan konsultasi,Pemasangan peralatan pendinginan. Sistem pendinginan penyimpanan sejuk termasuk penguap dan unit diluar penyimpanan sejuk. Semua peralatan akan dipasang sesuai dengan spesifikasi pembinaan,Lapangan Terbang Paris oliHarga pemasangan penyimpanan sejuk, yang dapat memenuhi kapasitas sejuk sejuk sejuk dan memastikan kesan sejuk sejuk sejuk. Lampu sejuk mengadopsi lampu LED istimewa yang menyimpan tenaga untuk sejuk, yang mempunyai keuntungan dari kekebalan suhu rendah, konsumsi tenaga rendah dan masa perkhidmatan panjang, Ia boleh menyimpan biaya operasi penyimpanan sejuk.Fenomen biasa kedai beku cepat ialah suhu kedai beku cepat tidak boleh turun atau turun perlahan. Sekarang, analisis sederhana dibuat pada sebab untuk turun perlahan suhu: kehilangan kapasitas sejuk kedai kedai beku cepat adalah besar disebabkan pengisihan panas atau prestasi penyegelan buruk; prestasi penyegelan panas yang buruk disebabkan tidak cukup tebal lapisan penyegelan panas paip dan dinding penyegelan panas kedai, yang menyebabkan penyegelan panas dan kesan penyegelan panas yang buruk, Ia terutama disebabkan oleh pemilihan yang tidak tepat tebal lapisan pengisihan dalam desain atau kualiti yang buruk bahan pengisihan dalam pembangunan.


Lapangan Terbang Paris oliHarga storan sejuk terpasang kecilFungsi dan prinsip kerja



Perhubungan punggung antara plat gudang atas dan hujung plat gudang atas akan dirawat untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk. Selepas semua plat gudang atas dipasang, kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih,Bagi unit sejuk air, turbiditi air sejuk akan sering, air sejuk akan sering diganti, dan sama ada sistem penyediaan air berjalan, mengeluarkan, jangkauan antara papan penyimpanan atas menyokong (titik angkat) mesti sesuai dengan persediaan berikut: papan penyimpanan atas polistyren (tebal mm) mempunyai jangkauan yang sangat besar M, dan papan penyimpanan atas poliuretan (tebal mm) mempunyai jangkauan m.Lapangan Terbang Paris oli, - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakTerdapat banyak jenis penyimpanan sejuk. Menurut bahan itu, ia boleh dibahagi menjadi plat besi warna, plat besi tidak stainless dan baja garam. Di antara mereka, piring besi warna mempunyai kemampuan anti rust yang kuat, tetapi piring besi tidak stainless mempunyai kemampuan anti rust yang kuat,Lapangan Terbang Paris oliPenyimpanan sejuk berbilang fungsi, sementara besi garam mempunyai kedua-dua tampilan indah dan kemampuan anti rust. Menurut bentangan, ia dibahagi menjadi plat rata dan plat gelombang. Yang pertama adalah rata selepas bahan permukaan terbentuk dan yang terakhir adalah kasar selepas bahan permukaan terbentuk. Menurut tebal dan warna bahan permukaan, tebal besi yang tidak stainless adalah , mm dan mm, tanpa keperluan warna; Ketebusan plat besi garam adalah . mm, tanpa keperluan warna; Ketebalan papan bakar cat PE adalah . mm, . mm putih ivori, putih titanium dan kelabu putih. Perkara yang paling penting untuk penyimpanan sejuk ialah suhu yang berlaku bagi penyimpanan sejuk. Ia dibahagi mengikut tebal isolasi plat penyimpanan. tebal lantai langit plat penyimpanan mm ialah mm, dan tebal plat menegak ialah mm dan mm, yang sesuai untuk syarat isolasi - [UNK] ~ - [UNK]; Plat storan mm: tebal plat langit ialah mm dan tebal plat menegak ialah mm yang sesuai untuk keadaan izolasi panas [UNK] ~ - [UNK]. tebal plat langit dan plat menegak mm adalah mm, yang sesuai untuk keadaan izolasi panas di atas [UNK]. Sebenarnya, terdapat banyak kaedah klasifikasi penyimpanan sejuk lain. Ditentukan oleh teknologi pemprosesan semasa ia boleh dibahagi ke plat piawai piawai dan plat bukan piawai piawai berdasarkan lebar dan julat saiz plat penyimpanan, termasuk lebar plat menegak piawai piawai piawai piawai piawai piawai piawai wa = mm, lebar plat langit dan bumi WB = mm, plat sudut menegak W = mm, W = mm, WB dan W.Perhatian untuk membeli dan penghantaran bila menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, kelajuan mesti dijamin secara ketat semasa membeli dan penghantaran produk. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan sekitar darjah, masa pembukaan mesti ketat dalam minit. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan adalah kiri dan kanan darjah, masa pembukaan tidak boleh terlalu tinggi, ketat dalam beberapa minit.

label:
5jawapan
Yiye Construction Engineering Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-07-12 09:58:46

Lapangan Terbang Paris oliHarga storan sejuk terpasang kecil Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi
Jualan mesin dan aksesori lain
3Tingkat-- · 2024-07-12 10:21:41

Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, Lapangan Terbang Paris oliHarga storan sejuk terpasang kecil Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos

Lihat lagi
Perkhidmatan Dandanan Kereta
4Tingkat-- · 2024-07-12 10:43:21

Pengurus itu baik! Lapangan Terbang Paris oliHarga storan sejuk terpasang kecil juga benar.

Lihat lagi
Cecair brek
5Tingkat-- · 2024-07-12 11:00:58

Lapangan Terbang Paris oliHarga storan sejuk terpasang kecil Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

Lihat lagi
Yifan Lighting Manufacturing Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-07-12 11:05:41

Lapangan Terbang Paris oliHarga storan sejuk terpasang kecilBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah Lapangan Terbang Paris oliHarga storan sejuk terpasang kecil lebih murah?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)