halaman rumah

KefeldJembatan naik bimbit hidraulikHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penyelenggaraan

2024-07-12 08:34:11lepaskan

Setelah membuat keputusan, perlukan keberanian yang cukup dan pengawasan yang berhati-hati untuk mencegah batu-batu memotong ban, merosakkan kereta api, atau jatuh ke dalam lubang yang dalam. Apa yang harus saya lakukan jika tiba-tiba saya melihat pejalan kaki di jalan di belakang kereta dengan kelajuan cepat? Gripping the steering wheel and stepping on the dead brake, or quickly judging the static state of pedestrians, adopting acceleration to detour. Pemandu yang sering menghadapi panik mungkin menghadapi kesulitan kerana pilihan jenis kenderaan mereka. Menyemak sistem brek dan sistem pemandu kereta adalah keadaan.Kami telah memperkenalkan anda bagaimana jambatan naik bergerak hidraulik ditetapkan kepada bekas! Tekan jembatan naik bergerak ke belakang bekas dengan garpu, dan gantung rantai kabel panjang boleh ditetapkan pada trak untuk memastikan jembatan naik bergerak dan trak sentiasa ketat. Tinggi jembatan naik bergerak hidraulik boleh ditetapkan. Selepas mencapai pesawat yang sama, pedal jembatan naik ditempatkan pada permukaan bekas untuk mencapai jembatan naik bergerak. Ia digunakan secara luas dalam platformen kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa memuatkan dan memuatkan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan kargo bergabung dengan garpu. Dengan menggunakan jambatan muatan bimbit, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar. Ada berbagai jenis jambatan naik. Selama seluruh proses aplikasi, jembatan boarding tetap boleh secara rasional dilaksanakan di tempat tanpa perlukan untuk memuatkan dan memuatkan platform atau laman muatan dan memuatkan kargo. Jika laman web logistik tidak mempunyai platform perkhidmatan, jambatan boarding tetap boleh menjadi tindakan preventif yang masuk akal.Kefeld,Saluran angkat telah diperiksa dan dinyahpepijat sebelum meninggalkan kilang, dan semua indikator teknikal memenuhi keperluan perancangan. Apabila digunakan, hanya bekalan kuasa perlu disambung, dan sistem hidraulik dan elektrik tidak perlu disesuaikan. Sebelum menggunakan saluran, perlu memeriksa dengan hati-hati sistem hidraulik dan elektrik, dan hanya menggunakannya jika tidak ada kebocoran atau kebocoran kosong.It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.Lui deritz,Kawasan: undang-undang ini digunakan untuk naik dan menyimpan jambatan kenderaan ..Bagaimana untuk menjaga jambatan boarding?Sokongan utama: menggunakan paip baja tidak sah.


KefeldJembatan naik bimbit hidraulikHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penyelenggaraan



Dengan senarai Kumpulan Alibaba di New York Stock Exchange di Amerika Syarikat, ia juga akan mempunyai kesan yang signifikan pada pembangunan seluruh industri internet dan logistik. Nilai itu setinggi bilion dolar AS! Peralatan ini mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanyaSaiz jambatan pengangkutan tetap ditetapkan pada selang: x mm, saiz bibir: mm,KefeldJembatan boarding tetap, kuasa motor: ./kw, dan saiz peralatan lubang dasar yang diperlukan ialah x x mm. Kapasiti muatan jambatan pengangkutan relatif besar, dan kapasiti muatan piawai ialah ton, ton, dan ton.Press the start button and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi,Pada dasarnya tiada masalah kualiti dengan komponen elektrik seperti orang dan DeliSebab lokasi penggunaan berbeza, apabila menyesuaikan, perlu memperhatikan jambatan papan yang boleh memenuhi parameter yang digunakan dalam lokasi ini. Biasanya,KefeldJembatan naik hidraulik bergerak, parameter terperinci seperti persekitaran kerja, saiz bangku kerja, kapasitas muatan, tujuan, persekitaran kerja, tinggi angkat, dll. perlu dianggap.Sebelum memuatkan, membuang, dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian di jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi di jambatan papan patut terikat dengan kuat pada kereta.


KefeldJembatan naik bimbit hidraulikHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penyelenggaraan



Apabila jambatan naik tetap kembali ke posisi awalnya,Cilinder minyak dan silinder minyak paksi pengangkutan sering digunakan dan perkara yang baik adalah menggunakan cincin penutup diimport. Pembuat seperti Hengyu, Daewoo, saiz bibir: mm, kuasa motor: ./kw, dan saiz peralatan lubang dasar yang diperlukan ialah x x mm. Kapasiti muatan jambatan pengangkutan relatif besar, dan kapasiti muatan piawai ialah ton, ton, dan ton.Dengan sederhana, jambatan naik bimbit yang dicapai bukan hanya peranti bantuan untuk memuatkan dan memuatkan barang. Ia juga boleh menyimpan muatan cepat, memuat, dan transportasi objek, yang mempunyai satu keuntungan dalam beberapa industri. Fungsi penyesuaian tinggi unik bagi gerakan chip aplikasi jambatan naik bergerak membuat segala-galanya semakin mudah dan selesa. Paksi muatan bimbit berkhidmat sebagai ramp a untuk forklift, membolehkan mereka masuk dan muat barang secara langsung di dalam trak, menjadikannya mudah, mudah, dan cepat. Keuntungan utama paksi platform bergerak ialah ia boleh beroperasi oleh satu orang dan tidak memerlukan sumber tenaga seperti tenaga. Kemunculan jambatan naik bimbit telah meningkatkan efisiensi kerja dan meningkatkan keuntungan ekonomi.Kefeld, lubang pasir, dan keadaan lain. Secara umum, ada masalah dengan kasting, iaitu kualiti silinder minyak sendiri. Pada masa ini, perlu mencari pembuat untuk menggantikan jambatan naik baru. Biasanya, keadaan ini tidak berlaku dalam silinder minyak kasting. Dua sebab di atas adalah disebabkan kebocoran minyak yang berlebihan, dan pemeriksaan sering patut dilakukan di dua kawasan ini. Jambatan pemuatan dan lepaskan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan pemuatan dan lepaskan cepat barang semasa proses aplikasi. Fungsi penyesuaian tinggi peralatan membuat jambatan di tengah panduan trak cukup untuk dibina. Platform angkat, trak, dan jembatan pemuatan dan lepaskan hidraulik adalah peralatan pemuatan dan lepaskan kargo yang biasanya digunakan.Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan dilengkapi dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Bila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak. Berikut adalah ciri-ciri produk.Semasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.


label:
4jawapan
Pengrun Cable Manufacturing Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-07-12 09:01:11

KefeldJembatan naik bimbit hidraulik Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

Lihat lagi
kilang keluli
3Tingkat-- · 2024-07-12 09:30:01

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan KefeldJembatan naik bimbit hidraulik, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

Lihat lagi
Penginapan dan Katering
4Tingkat-- · 2024-07-12 09:30:23

Kerjasama dengan anda sangat baik, KefeldJembatan naik bimbit hidraulik kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

Lihat lagi
Aolongfa Special Equipment Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-07-12 09:44:49

Penjualnya sangat baik, KefeldJembatan naik bimbit hidraulik sama seperti pengenalan, penjual jujur

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)