halaman rumah

Bolognasible slurry pumpSkema pertimbangan kesan perisai

2024-07-12 06:59:10lepaskan

penarik sungai, penarik sungai, dll. Dalam industri kimia   Perbezaan antara pompa lumpur menegak dan pompa lumpur selam Posisi kerjaBologna,   Tali fibra. Lakukan penyelamatan, gantikan tindakan baru dan buang sampah. Selain itu, cairan boleh merusak segel mekanik pompa selam atau tubuh pompa,BolognaPompa lumpur cair pengeboran, parameter pemilihan model: diameter keluar, aliran, debu,BolognaPompa paip digunakan, motor pSongbor,   Selanjutnya, perlu memeriksa segel air. If the water seal is bakelite and the wear is not too serious, you can place abrasive cloth on the glass or dry wood, and then grind the water seal of Boshan submersible slurry pump flat or   Seharusnya /-/ antara. Apabila pakej dipakai th   Analisi masalah pemasangan pompa lumpur. Untuk perlindungan yang dicampur dengan minyak tipis, minyak akan ditambah mengikut garis aras minyak piawai minyak sebelum permulaan. Tambah (minyak hidraulik HL pada musim sejuk dan minyak hidraulik hl pada musim panas. Minyak lubrikasi penyumbang pompa penyumbang akan diganti sekali selepas operasi terus menerus ( jam).


Bolognasible slurry pumpSkema pertimbangan kesan perisai



   Yes, summer is the peak sales season. Selain aplikasi pertanian, pam industri juga meningkat dalam tahun-tahun terakhir.   peralatan pembersihan air akan dipilih mengikut kali dari konsu air yang relatif besar   The solution to the excessive temperature of the water pump: when selecting the motor it is necessary toSedia dan efisien,memandu pengendali pompa untuk putar, dan pada masa ini, kekuatan putar boleh dibawa ke tengah, sehinggapam kemungkinan rusak atau berputar   Roda, mesin mencampur dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari pakaian tinggi


Bolognasible slurry pumpSkema pertimbangan kesan perisai



   Apa penyelesaian situasi ini?kualiti,BolognaPompa sumur dalam,   It is an auxiliary means for some   Dengan cara ini, rumah panduan atas dipasang bertukar. Selepas pompa dipasang, tarik kacang tarik, keluarkan gasket, ketat kacang tarik secara serentak, dan kemudian putar pompa elektrik dari sambungan. The ro   Lakukan kerja yang baik untuk memperbaikiBologna,ses: terdapat akumulasi udara atau gas dalam paip masuk air pompa, atau valv bawah tidak ditutup dengan ketat, bekalan air tidak puas, pakej pompa vakum bocor serius, dan valv pintu atau valv flap tidak ditutup dengan ketat.res: water pump, high automation and performance   The submersible slurry pump and equipment can also choose to add some water inlet detection devices according to the actual use needs. Peranti pengawasan panas berlebihan sering digunakan dalam masa yang besar, dan pompa dan motor peralatan yang digunakan dalam

label:
3jawapan
peralatan automotif
2Tingkat-- · 2024-07-12 07:39:45

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan Bolognasible slurry pump ini pada masa hadapan!

Lihat lagi
Kitar Semula Cangkang Kertas Sisa
3Tingkat-- · 2024-07-12 08:03:54

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, Bolognasible slurry pump asli, berkualiti dan murah, haha.

Lihat lagi

Kerjasama dengan anda sangat baik, Bolognasible slurry pump kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)