halaman rumah

Budaors10kV transformer oil immersedTurun naik pasaran secara keseluruhan

2024-07-12 01:37:37lepaskan

Segel kebocoran minyakPengubah terbenam minyakBudaors,BudaorsPrice of dry-type transformer,Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubahTerdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.Sainte-Marie,Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Apakah mod kawat pengubah jenis kering?


Budaors10kV transformer oil immersedTurun naik pasaran secara keseluruhan



Syarikat pengubah minyak terjunPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Nyahkira,BudaorsPengubah terbenam minyak,Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?


Budaors10kV transformer oil immersedTurun naik pasaran secara keseluruhan



Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaRekomendasi maklumat,Bunyi dalam kes kegagalan fasaAnalisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya,BudaorsApakah pengubah jenis kering, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.Budaors

label:
6jawapan
Xicheng Machinery Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-07-12 08:45:43

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, Budaors10kV transformer oil immersed mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

Lihat lagi
Kabel dan wayar dan bahan mentah kabel
3Tingkat-- · 2024-07-12 08:48:56

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?

Lihat lagi
Reliance Aluminium Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-07-12 09:01:24

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini Budaors10kV transformer oil immersed memang bagus, cukup bertuah.

Lihat lagi
mengekalkan
5Tingkat-- · 2024-07-12 09:34:20

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: Budaors10kV transformer oil immersed Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

Lihat lagi
pemprosesan jagung
6Tingkat-- · 2024-07-12 09:59:30

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian Budaors10kV transformer oil immersed, terima kasih!

Lihat lagi
Penyelidikan dan pembangunan teknologi IoT
7Tingkat-- · 2024-07-12 10:28:17

Kerjasama dengan anda sangat baik, Budaors10kV transformer oil immersed kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)