halaman rumah

MacePembuat pemasangan pemasangan penyimpanan sejukHarga terus meningkat

2024-07-11 00:36:57lepaskan

Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Pada masa biasa, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.Mace,Jika pemampat ammonia digunakan, satu istimewa akan ditentukan dan suhu keleluaran akan dikawal secara ketat. Apabila tekanan tinggi dilaksanakan, subseksyen akan ditentukan untuk mengurangi perbezaan tekananSebenarnya, ada beberapa kemampuan pemasangan unik bila memasang penyimpanan sejuk? Penyimpanan sejuk yang dipasang mengikut kemampuan ini sering pendek dalam kesan dan kualiti,MaceHarga penyimpanan sejuk perubatan, dan kemampuan pemasangan khusus penyimpanan sejuk juga akan membuat beberapa perkenalan relatif terperinci untuk anda dalam artikel berikut. Apabila memasang penyimpanan sejuk, anda patut memasang ia dari sudut pertama. Kemudian, menurut tinggi penyimpanan sejuk, membuat lubang di tengah papan pengisihan,Jenis panel gudang beku cepat: piring baja plastik warna, piring baja garam, piring baja stainless steel, aluminum terbentuk, dll.Tinggi gudang mengufuk dan menegak gudang mesti direka mengikut pendinginan, peralatan pendinginan pengangkutan dan keadaan penumpang. Pemilihan papan pengisihan sangat penting untuk penyimpanan sejuk Guangdong. Pada masa ini, dan dua set sambungan mesti ditetapkan pada sisi atas kebanyakan penyimpanan sejuk menggunakan papan pengisihan poliuretan. Apa ciri- ciri dan keuntungan papan pengisihan poliuretan?Dua set sambungan antara penyimpanan sejuk mesti dikunci dengan ketat, luar dan bawah retak dalam penyimpanan sejuk berdasarkan. Penyambung bawah mesti hampir mungkin, supaya memudahkan penggunaan konkrit untuk melindungi konektor di masa depan.


MacePembuat pemasangan pemasangan penyimpanan sejukHarga terus meningkat



Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.Secara rasional merancang bahagian gudang penyimpanan segar, seperti bilik penyimpanan sejuk, bilik beku, lorong, platform pengangkutan, dll; Tempat penyimpanan segar akan dibina di dalam untuk menghindari suhu yang berlebihan dan kesan pendinginan yang buruk. Jika ia ditetapkan di luar, bayangan matahari akan dibina; Kawalan tidak boleh berada di luar, dan tindakan perlindungan yang sesuai akan diambil untuk peralatan yang dipasang.Helaian Petikan,Selepas disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan, produk perubatan ventilasi juga boleh mengeluarkan beberapa bau. Apabila bau ini disimpan dalam kuantiti tertentu, ia juga akan mempunyai kesan tertentu pada produk lain. Oleh itu, kita mesti melaksanakan ventilasi biasa dalam proses penggunaan sehari- hari, supaya mengurangkan masa penyimpanan produk. Jika projek penyimpanan sejuk perubatan menggunakan pendinginan tabung baris, imej beku mungkin muncul selepas penggunaan selama beberapa masa. Jika kita tidak melumpuhkan masa, ia juga akan mempengaruhi kesan. Oleh itu, saya harap anda mesti memperhatikan penghapusan.Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu, fokus pada sambungan setiap paip dan valv, perbaiki bahagian yang ditemui, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k), yang paling rendah di antara semua bahan pengisihan panas pada masa ini.


MacePembuat pemasangan pemasangan penyimpanan sejukHarga terus meningkat



The water tank is designed to be separated from the machine body and is double-layer. It will not drip due to condensation caused by internal and external temperature difference. It can be interlocked with the refrigeration system, that is, it will not be humidified during refrigeration to prevent serious frosting of the fan.Test method,Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Ujian ketat udara: ujian ketat udara sistem penyimpanan segar, juga dikenali sebagai proses pengesan kebocoran, yang boleh dibahagi menjadi tahap pengesan kebocoran tekanan, vakum dan ammonia.Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.Mace,Tubuh penyimpanan sejuk yang dikumpulkan sering mengadopsi plat besi warna dua sisi dari bahan pengisihan panas poliuretan, yang mempunyai prestasi pengisihan panas yang hebat, kesan penyimpanan dan sirkulasi dan mengurangkan penggunaan tenaga operasi. Sudah tentu, lebih penting adalah pilihan sistem pendinginan. Contohnya, pada masa ini, sistem pendinginan pendinginan fluor masih adalah aliran utama, tetapi apabila memilih jenis dan kuasa peralatan pendinginan, perlu menghitung data untuk pemasangan penyimpanan pendinginan, dan kemudian membuat pilihan kualiti tinggi.Aksi bakteria penyesuaian asid adalah terutama untuk menumbuhkan protein dalam bakteria. Penyasmian biasa termasuk asid laktik, putih, formalin, dll. Secara khusus, selepas ikan keluar dari gudang beku cepat, buangkan lapisan beku pada kumpulan paip penghapusan dan simpan suhu gudang di bawah , kemudian persiapkan dengan ~ g ħall per meter kubik gudang beku cepat,MacePembuat storan sejuk,MacePenjagaan buah, gunakan penyembur ke gudang, tutup pintu gudang dengan ketat dan mulakan pembusnah secara berterusan untuk membiarkan ħall meledak dan mengalir dalam gudang, sehingga ħall boleh menyerap banyak bau ikan.Biasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. Semasa operasi perubahan musim, perhatikan keadaan operasi sistem dan menyesuaikan bekalan cair dan suhu kondensasi sistem pada masa.

label:
4jawapan
Huyuan Bone China Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-07-11 07:54:18

Syarikat anda MacePembuat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

Lihat lagi
Pengeluaran dan jualan helai overhed
3Tingkat-- · 2024-07-11 08:51:55

Pengurus itu baik! MacePembuat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk juga benar.

Lihat lagi
Makanan dan penginapan
4Tingkat-- · 2024-07-11 08:58:04

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli MacePembuat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

Lihat lagi

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian MacePembuat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)