halaman rumah

AlessandriaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis keringApakah struktur kristal

2024-07-11 00:30:06lepaskan

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipSebab api dalam pengubah kuasaAlessandria,Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.Ejmiatsin,Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.Lepaskan skru inti


AlessandriaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis keringApakah struktur kristal



(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Pembuat TransformerKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahPengetahuan enciklopedik,Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min,AlessandriaPengubah dan pengubah kotak, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.


AlessandriaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis keringApakah struktur kristal



Operasi pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan pertama,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;Operasi pengubah tenggelam minyakAlessandria, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi,AlessandriaSpesifikasi untuk pendaratan pengubah jenis kering, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

label:
4jawapan
Qianlong Vehicle Industry Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-07-11 08:08:09

Sayang, AlessandriaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis kering Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

Lihat lagi
Sewa jentera dan peralatan pembinaan
3Tingkat-- · 2024-07-11 08:34:59

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan AlessandriaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis kering, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

Lihat lagi
Perundingan teknikal lif
4Tingkat-- · 2024-07-11 08:40:12

Saya ingin menukar pembekal dan berjumpa anda di Internet, boleh saya memberi penjelasan terperinci AlessandriaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis kering

Lihat lagi
Longyue Landscape Engineering Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-07-11 09:09:33

Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih AlessandriaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis kering Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)