halaman rumah

NtcheuBaris aluminum penyimpanan sejukApakah manifestasi khusus kesan ketara

2024-05-08 04:06:38lepaskan

Pertama-tama,NtcheuPlat baja legasi 12Cr1MoV, kita perlu menetapkan gudang. Suhu dalam gudang sepatutnya disimpan pada - darjah C, sementara kelembapan sepatutnya normal. Bilik ini patut disimpan.Selepas pukul : pada Oktober, teruskan melaksanakan tindakan untuk menghentikan dan membatasi produksi yang dinyatakan dalam dokumen TZBZ [] No . Semua mesin pengangkutan dan pecahan menggunakan des basahNtcheu,filem phating dengan perlawanan kerosakan tertentu. Lihat Jadual sebagai contoh formula dan keadaan operasi. Jadual Pemecahan pembuangan rust, fosfat dan pasifpertukaran perbezaan suhu besar dalam persekitaran kerja, dan tabung tembaga saiz besar boleh dihasilkan.Bandar WoLonggang,Berita baik besar minggu lepas menyebabkan penghantaran paip pengembangan panas di Cangzhou dalam dua minggu lepas, yang lebih baik di luar musim, dan penghantaran beberapa spesifikasi telah berkembang. Namun, atmosfera perdagangan di pasar paip kecil dan medium masih sejuk, dan permintaan perlahan-lahan. Sejujurnya, paip hanya digunakan untuk menghasilkan tong tembaga pengkondisi udara kecil.


NtcheuBaris aluminum penyimpanan sejukApakah manifestasi khusus kesan ketara



Kabel, tetapi ia tidak disarankan untuk menggunakan minyak untuk penyimpanan.tabung tembaga terbuat dari tongkat tembaga bebas oksigen yang mempunyai ciri-ciri pemprosesan yang baik dan boleh ditembak, bengkok dan keperluan desain proses lain. Permukaan boleh dijalankan rawatan anti-korrosion,NtcheuPlat besi tidak stainless 310s, seperti plating nikel, plating tin, plating zink, dll. Anti-korrosion permukaan boleh mencapai jam ujian kabut. Penutup tin permukaan adalah tin bebas lead yang ramah untuk persekitaran, dan lapisan tin permukaan menyokong tentera. Tuba tembaga T darjah terutamanya digunakan untuk berkomunikasiSelepas paip dibersihkan,Ntcheu3, aliran penywelding dan aliran akan segera dilaksanakan pada antaramuka dan kebebasan bayonet. Sufficient flux shall be thinly coated on the mating surface and assembled immediately, so that dust and dirt will not pollute the capillary gap.Seluruh julat produk, pasar besi babi berfungsi dengan baik dan dijangka akan terus berfungsi kuat dalam jangka pendek.Berapa harganya?,Pipa udara mesti bertentangan dengan paip memimpin semasa penywelding, dan api mesti bergerak secara terus-menerus untuk mencegah pemanasan berlebihan setempat dan aliran daripada karbonisasi sebelum logam penuh ditambah.Panas dan masukkan paip tembaga dan lengan, dan gerakkan tombol api ke belakang dan ke hadapan secara terus-menerus diantara dua titik. Jangan sentuh api langsung dengan aliran. Apabila memanaskan paip besi, suhu sedikit lebih tinggi daripada apabila memanaskan paip tembaga.Oblem untuk menjaganya di udara selama setahun atau lebih selepas rawatan ultrasonik dan rawatan penyemburan, jadi kesan ini sangat baik.Ntcheu,Pipa tembaga mempunyai ciri-ciri, dan adalah pilihan untuk pemasangan paip air, bekalan panas dan paip sejuk.Urs adalah sederhana, pasar keseluruhan telah berhenti. Menmentaliti pasar tidak berubah banyak sejak hujung minggu ini. Harganya stabil, tetapi beberapa spesifikasi adalah subjek untuk negosiasi, dan julat negosiasi adalah kira-kira - yuan. Ritm pasar secara keseluruhan stabil dan sejuk. Pada tengah musim sejuk, pasar keseluruhan di Timur Laut China telah memasuki tradisional luar musim, dan pasar keseluruhan telah berakhir dengan sedikit peningkatan. Semua syarikat menjual barang. Aras inventorijumlah tumbuhan Plat Tianjin Hebei Henan tidak ideal. Menurut data pengawasan, penggunaan tertib keseluruhan kilang plat tengah dan berat di kawasan Tianjin Hebei Henan dalam sepuluh hari pertama Mei tetap stabil dan lemah. Kerana kejutan pasar yang lemah, penerimaan tertib keseluruhan pasar besi spot adalah relatif lemah. Jumlah perintah yang diterima dalam hari pertama Mei hanya sekitar ton, sementara pada akhir April, jumlah pos


label:
6jawapan
latihan kecergasan fizikal
2Tingkat-- · 2024-05-08 11:37:30

Baru terima barang, sangat bagus, NtcheuBaris aluminum penyimpanan sejuk berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Jiayi Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-05-08 12:09:01

Haha, NtcheuBaris aluminum penyimpanan sejuk diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

Lihat lagi
Sarung Tangan Lateks Isi Rumah
4Tingkat-- · 2024-05-08 12:17:17

Penjualnya sangat baik, NtcheuBaris aluminum penyimpanan sejuk sama seperti pengenalan, penjual jujur

Lihat lagi
Haima Pipeline Equipment Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-05-08 12:45:26

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus NtcheuBaris aluminum penyimpanan sejuk. Terima kasih.

Lihat lagi
Xinrong Rubber Products Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-05-08 13:03:16

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini NtcheuBaris aluminum penyimpanan sejuk memang bagus, cukup bertuah.

Lihat lagi
Century Jiantong Sensing Technology Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2024-05-08 13:04:13

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, NtcheuBaris aluminum penyimpanan sejuk sangat baik, seperti bos.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)