halaman rumah

AlkmarFully automatic hydraulic tipping machine hopperPembangunan bab baru

2024-05-08 02:09:02lepaskan

Jika lif sudah di lantai pertama,AlkmarPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan ganda, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.The requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.Alkmar,Lift gantry digunakan di kaki pintu crane gantry besar untuk pengangkutan pekerja dan komponen penyelenggaran di dalam crane gantrySila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.Lebih besar daripada Saida,Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.


AlkmarFully automatic hydraulic tipping machine hopperPembangunan bab baru



Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.Kabel besi lif adalah jaminan keselamatan utama, dan semua kabel besi rosak yang hampir mustahil untuk berlaku& ldquo; Sejak lahir lif, tidak ada kemalangan berkaitan disebabkan oleh pecah tali wayar lif di seluruh dunia& rdquo; The elevator traction system consists of multiple steel cables, with one cable consisting of multiple strands and one strand consisting of multiple wires. The safety factor is calculated based on the total breaking load of all steel cables. Setiap lif mempunyai beberapa tali kawat besi yang ditanggung secara independen dari satu sama lain.Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.kualiti,Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang,AlkmarPemulihan ketinggian tinggi, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.Sekarang,AlkmarPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiri, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah, pusat belanja, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.


AlkmarFully automatic hydraulic tipping machine hopperPembangunan bab baru



Sekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.Statistik,Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih. kemalangan lif sebahagian besar disebabkan oleh faktor manusia. dalam kehidupan harian, beberapa penduduk sering beroperasi lif melanggar peraturan, yang mungkin menyebabkan berhenti tiba-tiba kerosakan, dan bahkan cedera peribadi.Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.Alkmar,The requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.Urus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.Ia tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung kereta. Kerana memanjat keluar dari kereta tidak sama dengan menyelamatkan, dan menyelamatkan diri buta sering menimbulkan bahaya yang lebih besar.


label:
6jawapan
Zhule Electronic Commerce Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-05-08 09:15:06

Saya rasa ia bagus. Masa saya membelinya, saya melihat komen di komen dan saya membelinya. Apabila saya melihat penghantaran, saya sangat teruja. Selepas AlkmarFully automatic hydraulic tipping machine hopper sampai, saya teruja untuk mencubanya dengan penuh harapan, dan hasilnya cukup bagus!Dan wanita khidmat pelanggan juga sangat baik dan sopan.Puan khidmat pelanggan juga menjawab soalan saya dalam beberapa saat, haha, saya akan membeli semula lain kali.

Lihat lagi
Yushui Machinery Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-05-08 09:24:00

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

Lihat lagi
Pembuatan dan penjualan keluli
4Tingkat-- · 2024-05-08 10:08:43

AlkmarFully automatic hydraulic tipping machine hopperBerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

Lihat lagi
rasa
5Tingkat-- · 2024-05-08 10:18:59

AlkmarFully automatic hydraulic tipping machine hopper Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

Lihat lagi
Boyang Metal Products Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-05-08 10:39:59

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali AlkmarFully automatic hydraulic tipping machine hopper.

Lihat lagi

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, AlkmarFully automatic hydraulic tipping machine hopper berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)