halaman rumah

ZoryJembatan naik hidraulik bergerakEkonomi secara beransur-ansur bergerak lebih dekat ke digital

2024-05-07 01:48:57lepaskan

The mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform, but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.Pengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.Zory,Unik Streamline” The open hinge joint design increases the welding area by more than three times compared to other traditional tubular joints, greatly extending the service life and facilitating maintenance.Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak. Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan. Adakah jembatan papan mudah digunakan? Jembatan naik adalah peralatan bantuan yang digunakan untuk jembatan dengan kereta barang dan direka untuk menyelesaikan perbezaan tinggi antara kereta barang dan tanah. Sesuai untuk memuatkan dan memuatkan barang yang tetap atau bergerak, ia sebenarnya sama dengan cerun, membolehkan forklift memasuki kereta dengan lancar untuk memuatkan dan memuatkan barang memerlukan hanya satu orang untuk memuatkan dan memuatkan barang dengan cepat, yang merupakan penyelamatan kerja.Gharyan,Preventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics, under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and domestic products have been in operation for two to three years, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan, dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.Common&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure, reduce skeleton torque, and be more robust than other channel structures.Udara bercampur dengan minyak hidraulik dalam sistem hidraulik akan melarikan diri dari minyak dan membentuk gelembung di zon tekanan rendah. Apabila ia bergerak ke zon tekanan tinggi, gelembung ini akan hancur oleh minyak tekanan tinggi dan dipampur dengan cepat, melepaskan sejumlah besar panas, menyebabkan suhu minyak meningkat.


ZoryJembatan naik hidraulik bergerakEkonomi secara beransur-ansur bergerak lebih dekat ke digital



The ton boarding bridge is equivalent to a movable steel slope in actual operation, and electric forklifts can also be reasonably driven immediately into the truck body for large-scale loading, unloading, and transportation operations. Jembatan naik ton adalah bentuk struktur yang sangat terkenal dalam logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan,ZoryJembatan pengangkutan gudang, dan adalah platform yang cepat dan selamat untuk putar produk dan pembuatan dan pembuatan kargo operasi. Tinggi platform muatan dan muatan tetap, tetapi tinggi kenderaan yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan berbeza, dan sentiasa ada titik tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan stesen muatan dan muatan. Forklift tidak dibenarkan untuk memasuki atau keluar kenderaan untuk memuatkan dan memuatkan langsung barang. Guna jambatan papan untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Forklift boleh masuk dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Semasa proses operasi, hanya satu orang diperlukan untuk beroperasi tanpa kuasa, secara efektif mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat barang.Kerja ketinggian tinggi memerlukan penggunaan beg alat, dan alat kerja ketinggian tinggi yang lebih berat dan lebih besar patut digantung pada komponen yang stabil dan tidak boleh ditempatkan secara rawak untuk mengelak kejadian kemalangan ketinggian tinggi jatuh.Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.Penyesuaian Skema,Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik ekstra besar: T, Muatan statik ekstra besar: T, Panjang ekstra besar: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.Jembatan naik bimbit adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian ketinggian menetapkan jambatan antara trak dan platform gudang, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.Langkah pencegahan: Peribadi semak penyegelan antaramuka paip masuk minyak dan titik penyegelan lain untuk menghalang udara masuk; Pada masa yang sama, mengeluarkan udara dalam sistem selepas setiap perubahan minyak.


ZoryJembatan naik hidraulik bergerakEkonomi secara beransur-ansur bergerak lebih dekat ke digital



Penyesuaian masalah: Semak butang dan sumbat ke penyelesaian masalah.Pengurusan jujur, dan tulis program yang sepadan berdasarkan paparan aliran mereka.Kabel mempunyai perlindungan mendarat. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan pilih optimasi yang sepadan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan memuatkan operasi, dan tetapkan indikasi ralat dalam sistem elektronik.Memuatkan jambatan naik ton adalah relatif selesa semasa operasi, dengan keterbatasan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. The ton boarding bridge requires practical operation by oneself, and can maintain safety and fast cargo loading and unloading without the need for a power supply system. Jembatan naik ton digunakan untuk platform perkhidmatan kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah peranti anti slip peralatan bantuan untuk memuatkan, memuatkan, dan mengendalikan barang yang digunakan bersama dengan forklift elektrik: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik,ZoryAngkat dan mendarat jambatan, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai.Zory,Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, saya percaya semua orang akan sangat tertarik.Pembangunan jambatan penerbangan sederhana sepatutnya mengikut keperluan desain dan rancangan pembangunan.


label:
6jawapan

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam ZoryJembatan naik hidraulik bergerak, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

Lihat lagi
Projek Pembinaan Pagar Yongan
3Tingkat-- · 2024-05-07 09:08:36

Anda ZoryJembatan naik hidraulik bergerak bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

Lihat lagi
kedai
4Tingkat-- · 2024-05-07 09:18:34

Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen ZoryJembatan naik hidraulik bergerak, prestasi kos yang cemerlang

Lihat lagi
sejahtera co., ltd.
5Tingkat-- · 2024-05-07 09:27:11

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian ZoryJembatan naik hidraulik bergerak, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Congguang Trading Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-05-07 09:28:21

Ya, ZoryJembatan naik hidraulik bergerak kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

Lihat lagi
barang kaca
7Tingkat-- · 2024-05-07 10:39:43

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam ZoryJembatan naik hidraulik bergerak, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)