halaman rumah

Washington DCPembuat jambatan naik automobileApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan

2024-04-27 01:54:42lepaskan

Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.Washington DC,Pembuat tanda. Pembuat besar mengikuti peraturan pengesahan kualiti negara yang relevan untuk produksi, dengan kualiti produk yang baik dan perkhidmatan selepas menjual, dan kualifikasi lengkap. Kualiti produk produksi dijamin, dan kualiti adalah baik. Ia biasanya mengambil kira-kira tahun tanpa sebarang masalah. Jika kualiti tidak terlalu baik, penghasil kecil mungkin mempunyai masalah dalam - tahun.Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkapPengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.Mungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beberapa penyelesaian.Pemacu hidraulik penuh, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Adopting imported sealing components to ensure excellent sealing performance of the hydraulic system; Mengadopsi stesen hidraulik modular terintegrasi yang diimport, dengan prestasi penutup yang baik dan hidup perkhidmatan panjang; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Dipersediakan dengan tongkat sokongan untuk memastikan keselamatan pegawai penyelamatan memasuki dalaman jambatan papan naik untuk penyelamatan, traktor dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan disediakan dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Apabila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, Ia boleh dengan mudah dan mudah mencapai pergerakan tarikan.


Washington DCPembuat jambatan naik automobileApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan



Muatan semasa operasi peralatan terutamanya dianggap dalam desain muatan berat rantai dan tekanan yang dijana. Apabila peralatan berada dalam kelajuan rendah, transmisi muatan berat, atau apabila rantai tiba-tiba dimuatkan berlebihan, tekanan statik rantai rosak, dan kapasitas bearing dipengaruhi oleh kekuatan tekanan statik komponen rantai. Dalam keadaan yang baik dan rancangan dan pemasangan yang betul, kekuatan kelelahan adalah faktor utama yang menentukan transmisi rantai.Untuk mencegah reaksi kimia dan perubahan dalam prestasi minyak hidraulik.The mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform, but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.sasaran,Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?Tombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, kita patut bersihkan valv keselamatan secara peribadi, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.Apabila minyak hidraulik tidak mencukupi, pompa hidraulik akan menghasilkan fenomena hisap, menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan juga menghasilkan bunyi yang tinggi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.


Washington DCPembuat jambatan naik automobileApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan



Tingkat operasi: Ada dua jenis operasi yang boleh digunakan untuk meningkatkan dan menurunkan jambatan papan. Satu adalah stesen pompa manual, yang menggunakan penangkapan hidraulik manual, yang adalah kerja-intensiv dan agak kerja-intensiv. Keuntungan: Ia boleh beroperasi dan digunakan dalam mana-mana situasi. Two types of electric pump stations use electric hydraulic lifting and lowering, which reduces labor intensity and saves labor. Kegagalan: Setelah kuasa dimatikan, ia tidak akan dapat digunakan, tetapi sekarang ada jambatan naik manual dan elektrik yang lebih sesuai untuk digunakan.sumber,Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.Sebenarnya, banyak kali orang boleh jumpa selepas menjalankan jambatan naik selama beberapa masa, ia mudah untuk mempunyai masalah motor yang serius. Pada masa ini, semua orang juga mesti mahu tahu apa yang sedang berlaku dan bagaimana untuk melakukannya secara efektif? Sebenarnya, selepas membaca perkenalan dalam artikel berikut, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!Washington DC,Washington DCJembatan boarding logistik,Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.Apa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza,Washington DCProdusi jambatan naik, dan terdapat perbezaan dalam kualiti dan harga. Jika perusahaan memilih untuk murah dan menggunakan jambatan boarding harga rendah, mengabaikan kualiti menggunakan jambatan boarding, dan juga meletakkan bahaya tersembunyi untuk penyelamatan masa depan. Anda boleh memilih mengikut keperluan penggunaan anda sendiriApabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percaya


label:
4jawapan

Washington DCPembuat jambatan naik automobileSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

Lihat lagi
integrasi sistem maklumat
3Tingkat-- · 2024-04-27 09:29:56

Penjualnya sangat baik, Washington DCPembuat jambatan naik automobile sama seperti pengenalan, penjual jujur

Lihat lagi
Xinshengda Natural Gas Sales Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-27 10:32:56

Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, Washington DCPembuat jambatan naik automobile Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.

Lihat lagi
Jiayi Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-27 10:40:34

Setelah lama mencari milik anda Washington DCPembuat jambatan naik automobile, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)