halaman rumah

KrizevichTuba kuasa dua zink panasPembangunan produk

2024-04-27 00:58:14lepaskan

Teknologi mekanik, kilang kuasa, mesin pertanian dan kimia dinding tirai kaca, chasis kereta, lapangan terbang, pembangunan kotak, kereta api lebuh raya, pembangunan rumah, pembangunan tekanan, tangki penyimpanan minyak, jembatan, peralatan stesen kuasa, mesin pengangkutan berat dan bahagian struktur lain terweld dengan beban tinggi, dll. Klasifikasi proses: menurut proses produksi, tabung kuasa dua dibahagi menjadi tabung kuasa dua yang tergulung panas tabung kuasa dua yang tergelincir sejuk, tabung kuasa dua yang tergelincir dan tabung kuasa dua qb.Menurut klasifikasi metalografik, keadaan anel tub kuasa dua: A. hypoeutectoid steel (ferrite + pearlite); b. Besi Eutectoid (mutiara); c. Penumpang besi melalui tabung persegi biasa (mutiara + simentit); d. Ledeburite steel (pearlite + cementite).KrizevichDalam persekitaran yang berbeza, efisiensi penggunaan tabung kuasa dua berbeza menurut kualiti tabung kuasa dua, kita akan melakukan kajian progresif pada mereka, berharap untuk mengembangkan tabung kuasa dua yang lebih baik. Kemudian, apa peran tembakan letupan dan pasir letupan dalam paip satu sama lain?Steel struktur tabung kuasa dua A. Steel mekanik: (a) Steel struktur terputus dan tegang; (b) besi struktur penyekatan permukaan: termasuk besi berkarbur, besi ammoniak dan besi penyekatan permukaan; (c) mudah untuk memotong besi struktur; (d) Besi untuk membentuk plastik sejuk: termasuk besi untuk stempel sejuk dan besi untuk pengepala sejuk.Hedensted, dan ciri- cirinya juga berbeza. Tub kuasa dua mempunyai piawai yang ketat. Terdapat banyak proses penyelesaian dan keuntungan tub kuasa dua. Mari saya tunjukkan proses penyelesaian dan keuntungan tub bawah.C. besi kilang listrik: (a) besi kilang kilang listrik; (b) baja kilang elektrik; (c) Induction furnace steel; (d) baja bakar bakar yang boleh dimakan vakum; (e) besi pembakar cahaya elektron.Pemprosesan tabung kuasa dua kebanyakan pemprosesan tabung kuasa dua ialah pemprosesan tekanan tabung kuasa dua, yang menghasilkan deformasi plastik besi yang diproses (bilet, ingot, dll.). Menurut suhu pemprosesan tabung kuasa dua, tabung kuasa dua boleh dibahagi menjadi pemprosesan sejuk dan pemprosesan panas. Pemprosesan utama tabung kuasa dua termasuk: gulungan: jarak (berbentuk bentuk) antara tabung kuasa dua logam kosong dan gulungan putaran , kerana pemampatan gulung, seksyen bahan dikurangkan dan panjang ditambah. Ini adalah kaedah produksi biasa untuk menghasilkan tabung kuasa dua. Ia terutama digunakan untuk menghasilkan profil tabung kuasa dua, plat dan tabung. Ia dibahagi menjadi gulung sejuk dan gulung panas.


KrizevichTuba kuasa dua zink panasPembangunan produk



Tuba kuasa dua dibuat dari bahan-bahan yang berbeza. Ia memerlukan pemeriksaan kuasa oleh staf berkaitan sebelum meninggalkan kilang. Tuba kuasa dua mempunyai julat luas penggunaan. Medan utamanya bukan hanya industri pembinaan,KrizevichMesin paip kuasa dua Galvanized, tetapi juga boleh dilihat di mana-mana dalam kehidupan harian kita. Hidup perkhidmatan tabung kuasa dua terpengaruh oleh rawatan permukaan. saya akan jelaskan operasi khusus rawatan permukaan tabung kuasa dua.Kegagalan tabung kuasa dua. Apabila saluran paip dibina, A. besi terbuka: a) besi asam terbuka; (b) Alkaline open hearth steel.Skop projek,Tub kuasa dua yang dicat sejuk atau tergulung sejuk (gb-) ialah tub kuasa dua yang dicat sejuk atau tergulung sejuk dengan akurat dimensi tinggi dan selesai permukaan yang baik untuk struktur mekanik dan peralatan hidraulik. Pemilihan struktur mekanik kuasa dua yang tepat atau peralatan hidraulik boleh menyimpan jam mesin, tabung kuasa dua qb dibahagi menjadi: (a) dengan proses & mdash& mdash; Arc welded square pipe, resistance welded square pipe (high frequency and low frequency), gas welded square pipe and furnace welded square pipe (b) are divided by weld & mdash& mdash; Pipa kuasa dua, penywelding spiralPerlu dicatat bahawa kedudukan cakera dari garis kalibrasi boleh disesuaikan mengikut diameter kuasa,KrizevichPipa persegi DN150 Galvanized, dan R dan R boleh sama atau berbeza.


KrizevichTuba kuasa dua zink panasPembangunan produk



Improve the positioning and pre bending steps, if necessary, to ensure that the web hunting problem does not occur when pressing parts. Change the shape of the surface pressure of the material to ensure the quality of the parts and avoid the non movement of the surface shape of the roll gap, resulting in uneven walking feeding.Jabatan Pengurusan,Kekerasan Brinell (HB), Kekerasan Rockwell (HRC) dan Kekerasan Vickers (HV) biasanya digunakan.Berbagai rawatan dikira sebagai berikut: kaedah oksidasi suhu tinggi adalah untuk menyelam bahagian kerja dalam garam cair tertentu dan menjaga suhu dan masa proses tetapKekerasan Brinell (HB) Kekerasan Rockwell (HRC) dan Kekerasan Vickers (HV) biasanya digunakan.Krizevich,Tuba kuasa dua untuk pengangkutan cair (gbt-) adalah tub kuasa dua umum untuk pengangkutan air, minyak, gas dan cair lain.Tuba kuasa dua tujuan tuba kuasa dua termasuk pembangunan, mesin, pembangunan besi dan projek lain, pembangunan kapal, sokongan pembangunan tenaga matahari, pembangunan struktur besi, produk elektrik ( keping)Tub kuasa dua yang dip panas galvanized adalah jenis tub kuasa dua yang disewelded selepas menggunakan plat besi atau tali besi untuk membentuk, dan berdasarkan tub kuasa dua ini, tub kuasa dua ditempatkan di kolam kuasa dua yang dip panas galvanized dan membentuk melalui siri reaksi kimia; Proses produksi paip kuasa dua galvanized dip panas adalah relatif mudah, tetapi efisiensi produksi sangat tinggi dan terdapat banyak spesifikasi dan varieti, tetapi jenis paip kuasa dua memerlukan sedikit peralatan dan kapital, yang lebih sesuai untuk produksi pembuat paip kuasa dua galvanized kecil.

label:
6jawapan
skrin
2Tingkat-- · 2024-04-27 08:03:56

KrizevichTuba kuasa dua zink panas Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

Lihat lagi
Perniagaan pelancongan domestik
3Tingkat-- · 2024-04-27 08:07:50

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai KrizevichTuba kuasa dua zink panas. Datang lagi lain kali!

Lihat lagi
Aluminium dua keping boleh
4Tingkat-- · 2024-04-27 08:15:20

KrizevichTuba kuasa dua zink panas Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Jin Yiyuan Trading Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-27 08:54:53

KrizevichTuba kuasa dua zink panasSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

Lihat lagi
Yidian Electric Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-04-27 08:56:43

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, KrizevichTuba kuasa dua zink panas sangat baik, seperti bos.

Lihat lagi
jubin seramik haifeng co., ltd.
7Tingkat-- · 2024-04-27 09:11:50

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya KrizevichTuba kuasa dua zink panas, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)