halaman rumah

OldenburgHarga pengubah 1000 KVAApakah klasifikasi aplikasi

2024-04-26 03:09:40lepaskan

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Oldenburg,Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.Kinancha,Jatuh perkara asing dan menghancurkanLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas,OldenburgParameter pengubah jenis kering SCB, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.


OldenburgHarga pengubah 1000 KVAApakah klasifikasi aplikasi



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;Pada pengurusan muatan:Keadaan pemasangan,Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Segel kebocoran minyakSecara peringkat peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.


OldenburgHarga pengubah 1000 KVAApakah klasifikasi aplikasi



Penukar jenis keringMenghormati pelanggan,Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan,OldenburgDiagram struktur pengubah tenggelam minyak, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Oldenburg,OldenburgBerapa banyak pengubah kotak,(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

label:
6jawapan

OldenburgHarga pengubah 1000 KVA Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Lihat lagi
R&D produk elektronik
3Tingkat-- · 2024-04-26 10:57:14

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, OldenburgHarga pengubah 1000 KVA pada dasarnya berpuas hati.

Lihat lagi
Chongjiu Decoration Engineering Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-26 11:29:22

OldenburgHarga pengubah 1000 KVA Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

Lihat lagi
Hualong Commercial Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-26 11:29:29

Akhirnya dapat OldenburgHarga pengubah 1000 KVA Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Lihat lagi
pagar rantai
6Tingkat-- · 2024-04-26 11:35:37

Ya, OldenburgHarga pengubah 1000 KVA kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

Lihat lagi
Penyelenggaraan kenderaan bermotor kelas II
7Tingkat-- · 2024-04-26 11:44:48

Haha, OldenburgHarga pengubah 1000 KVA diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)