halaman rumah

litvinovMana simpanan sejuk mudah dipasangKeperlukan pemeliharaan

2024-04-24 01:38:01lepaskan

Barang-barang yang sering diimport dan dieksport dan hasilnya besar mengikut keperluan produksi dan operasiTombol panas Danfoss diterima untuk tombol panas penyimpanan sejuk, dengan kualiti yang dijamin; Sebab keperluan suhu tinggi penyimpanan sejuk dan darjah tinggi automati dan peraturan suhu, sistem suhu penyimpanan sejuk mengadopsi mikrokomputer secara automatik penuh, tidak memerlukan orang khas untuk beroperasi,litvinovPemasangan penyimpanan sejuk profesional, dan boleh dikawal jauh. Apabila suhu melebihi julat tertentu, ia akan automatik penggera, yang merupakan penting besar untuk penyimpanan yang betul penyimpanan sejuk.litvinov,Penumpulan dan pengaturan tumpuan kargo di gudang atmosfera terkawal mempunyai kesan besar pada sirkulasi udara. Prinsip asas aliran udara adalah mengambil laluan dengan perlahan rendah untuk mendapatkan aliran udara yang besar. Jika ada sudut mati disebabkan oleh penghalang tumpukan dan sirkulasi udara sukar, suhu akan meningkat. Sebab itu, kita boleh bahawa pengisihan tanah penyimpanan sejuk ukuran tengah lebih kompleks daripada penyimpanan sejuk kecil, dan operasi pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar dengan kawasan penyimpanan sejuk yang lebih besar akan lebih kompleks. Operasi umum adalah sebagai berikut: pertama letakkan paip ventilasi untuk mencegah tanah daripada membeku retak drum, kemudian letakkan plat ekstrus XPS (letakkan tertentu diperlukan apabila letakkan plat ekstrus), kemudian letakkan penghalang kelembapan dan vapor pada sisi at as dan bawah plat ekstrus, dan kemudian membuat lantai emeri atau lantai epoksi sesuai dengan keperluan. Di antara mereka, plat ekstrus XPS juga ditetapkan mengikut suhu gudang. Contohnya, plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm perlu ditetapkan dalam storan sejuk suhu rendah umum, sementara plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm boleh ditetapkan dalam storan sejuk suhu tinggi.Nigde,Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka,litvinovKost pemasangan projek penyimpanan sejuk, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,


litvinovMana simpanan sejuk mudah dipasangKeperlukan pemeliharaan



Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak, protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah, perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.Bersihkan kondensator. kondensator digunakan sebagai penyebaran panas dan kondensasi kompresor. Kerana ia berfungsi di persekitaran luar di muka alam dan untuk masa yang lama, kondensator akan ditutup dengan banyak debu dan perkara asing lain. Debu ini terikat dengan kuat pada penapis. Jika ia tidak dikendalikan secara manual, ia sukar untuk jatuh. Ia boleh dilusihkan dengan ejen pembersihan mengikut nisbah tertentu, dan disembelih secara evenly pada fins dengan sprei. Selepas menunggu selama minit, ia boleh dicuci dengan air bersih. Jika ia masih tidak bersih, di atas boleh diulang sehingga fins bersih.Membina rangkaian komputer yang sempurna, membuat distribusi rantai bekalan sejuk saintifik, dan mencapai jejak keselamatan makanan. Di Uni Eropah, Amerika Syarikat dan Jepun, semua ahli rantai bekalan makanan mempunyai tanggungjawab undang-undang untuk melaksanakan pengesan.kaedah rata-rata,Penyimpanan sejuk perubatan telah digunakan secara luas dalam industri. Untuk penggunaan projek penyimpanan sejuk perubatan, kita mesti gabungkan prestasi produk dan menyimpannya mengikut suhu dan kelembapan yang diperlukan oleh produk. Kotak suhu automatik juga perlu digunakan diluar penyimpanan sejuk produk. Pada masa yang sama, pegawai pengurusan mesti akrab dengan langkah operasi projek penyimpanan sejuk perubatan.Penggunaan penyimpanan sejuk skala besar adalah secara alami sangat ketat dalam pemasangan dan pemilihan bahan. Oleh itu, di hadapan situasi yang mungkin di atas kita boleh secara ketat skrin bahan papan pengasingan penyimpanan sejuk, yang dapat mengurangi atau menyelesaikan masalah di atas. Namun, pada masa ini, terdapat banyak medan menggunakan papan pengisihan penyimpanan sejuk, jadi perincian persekitaran penggunaan patut dianggap untuk membuat kayu banyak produk seperti itu di pasar.Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.


litvinovMana simpanan sejuk mudah dipasangKeperlukan pemeliharaan



. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk,litvinovStoran sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.Pemeriksaan proses,Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).Kenalan elektrik mesti memaksa sambungan wayar dan sambungan wayar utama bagi enjin, yang mesti ditangkap dengan ikatan wayar, dan tin mesti digantung jika perlu.Papan pengisihan poliuretan mesti disambungkan dengan sambungan selat pemalam, kerana ia mempunyai kekuatan yang lebih tinggi bila disambung dengan cara ini.litvinov,Kepentingan pembuangan minyak biasa, pembuangan dan pembuangan udara dalam sistem pendinginan gudang.Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.In order to maintain a constant low temperature in the cold storage, attention should be paid to the installation of cold storage panels in Guizhou: the floor, wall and flat roof of the cold storage are laid with a certain thickness of thermal insulation materials to reduce the incoming heat from the outside. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, bangunan penyimpanan sejuk berbeza dari bangunan industri umum dan awam dan mempunyai struktur unik. Bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mencegah masuk udara dan penyebaran paru air.

label:
3jawapan
Invitrogen Automobile Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-24 09:16:15

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, litvinovMana simpanan sejuk mudah dipasang penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Lihat lagi
Projek dinding tirai bangunan
3Tingkat-- · 2024-04-24 09:44:38

Adakah anda mempunyai litvinovMana simpanan sejuk mudah dipasang? litvinovMana simpanan sejuk mudah dipasangBerapa harga spot

Lihat lagi
Tiub komunikasi berliang
4Tingkat-- · 2024-04-24 09:54:20

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak litvinovMana simpanan sejuk mudah dipasang tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)