halaman rumah

DallasPlatform penangkapan hidraulik traktifPengilang mengajar anda bagaimana meningkatkan kecekapan kerja

2024-04-24 01:25:35lepaskan

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya,DallasPlatform angkat bimbit, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?Dallas, yang digunakan untuk mengukur amplitud getaran bagi bahagian kerja. Menurut GB/T-, sensor pemecut patut ditempatkan pada bahagian kerja dengan ketepatan tertentu dan amplitud besar, titik penangkapan getaran ditetapkan dalam kawasan tebal di tengah komponen.Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore,Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosakSemak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih


DallasPlatform penangkapan hidraulik traktifPengilang mengajar anda bagaimana meningkatkan kecekapan kerja



Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.Selain pemeliharaan bulanan, pemeliharaan akhir tahun juga sangat penting. Pada akhir tahun, bahagian sambungan hidraulik dan saluran paip mesin sepatutnya digantikan secara tepat masa mengikut kerosakan yang ada. Selain itu, perlu membersihkan penapis penghisap minyak, kemudian mengembalikannya ke tangki minyak di posisi asalnya, dan tangki minyak juga perlu diganti dengan minyak baru. Hanya dengan memperhatikan penyelamatan platform angkat boleh lebih baik melayani orang. Hydraulic oil is the working medium of elevators, playing a role in system, energy transmission, anti-corrosion, rust prevention, cooling, etc. The quality of hydraulic oil will greatly affect the reliability and service life of the hydraulic system of the lifting platform. Here, I will elaborate on the impact of inferior hydraulic oil on elevators from several aspects.Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Kualiti yang baik,Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabelSemak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel


DallasPlatform penangkapan hidraulik traktifPengilang mengajar anda bagaimana meningkatkan kecekapan kerja



Adjusting the oil pipe.ejen,Pemindahan barang antara lantai bilik, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points, with diverse forms (single column, double column, four column),DallasPlatform angkat gerak garpu gunting, stable equipment operation, simple and reliable operation, economic and convenient goods transmission, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and the product hydraulic system is equipped with anti fall, upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan menghitung kawasan keselamatan tahap angkat,DallasPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luar, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.Turun darurat: Jalankan operasi atau penggunaan penyelamatan tekanan manual dan pengaktifan sistem bateri darurat untuk melaksanakan jaringan keselamatan fungsi turun darurat.Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosakDallas,Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.


label:
6jawapan
Shende Pipe Industry Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-24 08:34:22

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. DallasPlatform penangkapan hidraulik traktif Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

Lihat lagi
Nanshi Tianli Home Appliances Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-24 08:46:29

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. DallasPlatform penangkapan hidraulik traktif Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

Lihat lagi
Tiehaiyuan Training Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-24 09:33:41

DallasPlatform penangkapan hidraulik traktif Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Wellson Technology Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-24 09:46:56

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam DallasPlatform penangkapan hidraulik traktif, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

Lihat lagi
Bahan mentah kimia dan produk kimia
6Tingkat-- · 2024-04-24 09:46:56

Setelah lama mencari milik anda DallasPlatform penangkapan hidraulik traktif, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

Lihat lagi
Jiaoshan Machinery Equipment Leasing Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2024-04-24 10:05:08

DallasPlatform penangkapan hidraulik traktif Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)