halaman rumah

KlomezheshSyarikat penyimpanan dan pemasangan sejukModel pembangunan perniagaan perlu diubah

2024-04-23 01:31:45lepaskan

Pendingin buatan menjaga bilik pada suhu konstan. Dinding, lantai dan bumbung rata storan sejuk besar diletakkan dengan bahan insulasi panas dengan tebal tertentu untuk mengurangi panas masuk dari luar. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya.Kepentingan pembuangan minyak biasa, pembuangan dan pembuangan udara dalam sistem pendinginan gudang.Klomezhesh,Kawasan wayar dalam saluran tidak boleh melebihi %.Penyelesaian lantai anti bau harus ditetapkan di atas pelabuhan bilik sejuk dan bilik unit sejuk, dan nisbah lebar tinggi segel air penyesalan lantai tidak boleh kurang dari mm. Lubang lif, lubang elektronik dan tempat lain yang sesuai untuk pembuangan, harus disediakan dengan pembuangan dan peralatan untuk menghindari aliran balik air.Varanasi,Aksi bakteria penyesuaian asid adalah terutama untuk menumbuhkan protein dalam bakteria. Penyasmian biasa termasuk asid laktik, putih, formalin, dll. Secara khusus, selepas ikan keluar dari gudang beku cepat, buangkan lapisan beku pada kumpulan paip penghapusan dan simpan suhu gudang di bawah , kemudian persiapkan dengan ~ g ħall per meter kubik gudang beku cepat, gunakan penyembur ke gudang, tutup pintu gudang dengan ketat, dan mulakan pembusnah secara berterusan untuk membiarkan ħall meledak dan mengalir dalam gudang, sehingga ħall boleh menyerap banyak bau ikan.Pemasangan papan penyimpanan sejuk adalah pautan bagi projek pemasangan penyimpanan sejuk. Pemasangan penyimpanan sejuk harga tinggi untuk berbagai spesifikasi, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan. Penjual sampah, industri, perusahaan dan jabatan kuasa diterima untuk melawat dan bernegosiasi! Tubuh penyimpanan sejuk dan plat penyimpanan termasuk: lantai plat menegak dan plat langit. Pemasangan plat penyimpanan dalam arah dan tindakan pencegahan berbeza adalah seperti ini: masukkan lokasi pembinaan, sahkan keadaan pembinaan mengikut lukisan pembinaan,KlomezheshBerapa banyak penyimpanan sejuk, tentukan kedudukan pemasangan peralatan, dan kemudian rujuk kepada spesifikasi berikut.Dua set sambungan antara penyimpanan sejuk mesti dikunci dengan ketat, dan dua set sambungan mesti ditetapkan pada sisi atas, luar dan bawah retak dalam penyimpanan sejuk berdasarkan. Penyambung bawah mesti hampir mungkin, supaya memudahkan penggunaan konkrit untuk melindungi konektor di masa depan.


KlomezheshSyarikat penyimpanan dan pemasangan sejukModel pembangunan perniagaan perlu diubah



Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Menurut keperluan teknik untuk pemasangan ventil sejuk, kedudukan dengan sirkulasi udara yang baik akan dianggap dahulu. Kedua, arah struktur perpustakaan dianggap.Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.NyahkiraSemasa produksi penyimpanan sejuk, lebar dan tebal tertentu mengikut keperluan pelbagai projek penyimpanan sejuk. Secara umum, pemasangan, pembinaan, kualiti jaminan, kepuasan anda adalah pengejaran kami! Selamat datang untuk bertanya. dalam kes ini, gunakan papan perpustakaan tebal cm atau cm. Apabila and a membayar projek penyimpanan sejuk, anda boleh membuat penyimpanan mengikut syarat khusus suhu penyimpanan sejuk anda. Jika anda tidak membuat penyimpanan untuk plat penyimpanan sejuk, anda perlu memperhatikan kepadatan plat penyimpanan sejuk dan kepadatan plat besi apabila membeli plat penyimpanan sejuk. Menurut peraturan, densiti putih penyimpanan sejuk adalah per meter kubikPerformasi pengisihan panas bahan pengisihan panas untuk penyimpanan sejuk makanan keperluan bahan pengisihan panas poliuretan untuk penyimpanan sejuk adalah prestasi pengisihan panas, dan kualiti prestasi pengisihan panas tidak dapat diperhatikan sebelum ia benar-benar digunakan. Sudah terlambat untuk memerhatikan perbezaan antara penggunaan kuasa. Dalam bilangan besar ujian percubaan ini, pemilihan bahan yang ketat dilakukan untuk mencapai tujuan ini: menggunakan ether amin struktur untuk mengurangi konduktiviti panas dan meningkatkan kesan pengisihan panas; Kurangkan kandungan air berbagai-bagai bahan mentah dan formula sebanyak yang mungkin untuk mengelakkan kerosakan prestasi pengisihan panas disebabkan pelumpang air; Polyeter bahan utama: produk kilang besar dengan rawatan-selepas ketat dipilih. Berbanding dengan poliether tanpa rawatan-selepas di kilang-kilang kecil, keseluruhan sel foam adalah tinggi, dinding sel adalah tipis, dan prestasi insulasi panas jelas lebih baik daripada foam biasa dengan dinding tebal dan pori besar; Penggunaan katalis amin tanpa bau boleh secara efektif menyesuaikan keseimbangan reaksi gel berbulu dan membuat kulit diantara lapisan semburkan lebih tipis, yang menyebabkan prestasi bahan pengisihan penyimpanan sejuk; Poliol poliester biasa tidak digunakan.Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.


KlomezheshSyarikat penyimpanan dan pemasangan sejukModel pembangunan perniagaan perlu diubah



Pendingin sederhana berdasarkan volatilisasi pendingin dalam kondensator penyimpanan sejuk, supaya sejuk pendingin, dan kemudian masukkan pendingin ke dalam kotak atau membina peralatan pendingin untuk sejuk udara menurut penukar panas. Jenis sejuk ini mempunyai kelajuan pendinginan perlahan, perbezaan suhu kondukti panas total besar dan perisian sistem kompleks, jadi ia hanya boleh digunakan di tempat yang kurang, seperti membuat ais salmi dan penyimpanan sejuk dengan keperluan suhu konstan.rancangan, hanya dengan keterampilan pemasangan penyimpanan sejuk yang cukup boleh kita pastikan penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan penyimpanan tenaga selepas pemasangan, dan tidak cenderung untuk gagal,KlomezheshPemasangan kecil beku,KlomezheshPerusahaan pembangunan pemasangan penyimpanan sejuk, penggunaan dan pengurusan yang sesuai dan kehidupan perkhidmatan panjang.Lubang antara kipas pendingin dan plat penyimpanan mesti lebih besar daripada tebal kipas pendingin.Tempat kedai beku cepat sayuran dan buah tidak sesuai untuk menggunakan pendinginan exhaust, tetapi menggunakan penggemar untuk menyediakan udara untuk pendinginan, kerana gas di tempat kedai beku cepat perlu disebarkan dan dispersyen secara biasa untuk menghindari racun oksid karbon disebabkan oleh konsentrasi tinggi oksid karbon di kawasan tempatan. Oleh itu, dalam gudang beku cepat, peralatan beku perlu digunakan bersama dengan peralatan pengkondisi udara. Pemilihan peralatan beku berbeza dari peralatan beku suhu rendah dan gudang beku cepat biasa.KlomezheshDosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan, juga diperlukan untuk mempertimbangkan kerjasama antara penyimpanan sejuk dan pembakaran api di lokasi, ventilasi, air dan sistem elektrik. Ia sepatutnya memenuhi keperluan keselamatan, sains dan perlindungan persekitaran. Apabila merancang dan memasang penyimpanan sejuk, masalah pembuangan mesti dipertimbangkan dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan, bukti basah, anti-kejadian anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.

label:
3jawapan
Kabinet berperisai magnet
2Tingkat-- · 2024-04-23 08:46:14

Walaupun KlomezheshSyarikat penyimpanan dan pemasangan sejuk belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

Lihat lagi
Zanyan Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-23 09:19:52

Baru terima barang, sangat bagus, KlomezheshSyarikat penyimpanan dan pemasangan sejuk berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
jaringan berlubang
4Tingkat-- · 2024-04-23 09:23:20

Tanya, boleh saya hantar KlomezheshSyarikat penyimpanan dan pemasangan sejuk spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)