halaman rumah

BeuhatufJembatan naik bergerak hidraulikCara memasangnya dengan betul

2024-04-23 00:25:30lepaskan

Anti collision block: This device can effectively protect buildings and boarding bridges from damage.Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan dilengkapi dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Bila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak. Berikut adalah ciri-ciri produk.Beuhatuf,Ini meningkatkan nilai tambahan jambatan boarding tetap, yang telah berkembang dengan cepat ke dalam peralatan logistik skala besar yang menyokong peralatan dengan nombor besar. Oleh kerana perusahaan produksi profesional, berdiri di tinggi rancangan peralatan logistik keseluruhan, kepuasan pelanggan telah meningkat secara signifikan. Lokasi jambatan penerbangan tetap telah dijelaskan kepada kita sebelumnya, dan kita mesti mempunyai pemahaman yang jelas mengenainya. Kepentingan lokasi telah mendapat keuntungan dari pelbagai syarikat logistik. Namun kita tidak boleh santai waspada semasa menggunakan jambatan penerbangan hidraulik, kerana masih ada banyak tabu yang kita tidak dapat menghindarinya. Di sini kita singkatkan sebagai berikut. Jangan lakukannya. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi di bawah tekanan biasa, selepas valv penyelamatan disesuaikan, operasi tidak normal sistem hidraulik mungkin berlaku, menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada orang, mesin dan objek.Fungsi penyesuaian tinggi platform mencipta jambatan diantara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Forklift elektrik dan kenderaan pengangkutan lain boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan lepaskan skala besar barang, tinggi kereta masuk dan keluar kenderaan berbeza,It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi, panel depan akan terbuka sepenuhnya.


BeuhatufJembatan naik bergerak hidraulikCara memasangnya dengan betul



Petunjuk untuk membeli komponen paksi naik hidraulik: Tyres. Bila memilih ban paksi naik bergerak, cuba memilih jenis ban yang sama sebanyak yang mungkin, dan pilih ban kuat atau pneumatik berdasarkan situasi sebenar.Jaga-jaga untuk penggunaan selamat jambatan penerbangan hidraulik tetap Apabila mengendalikan mesin, diperlukan untuk mengendalikannya dengan cara yang selamat. Persekutuan yang tidak keluarga tidak sepatutnya melakukannya. Semasa operasi, jangan berdiri di sekeliling. Pastikan untuk membawa muatan mengikut muatan bernilai, dan jangan terlalu muat atau menyimpang. muatan bernilai jambatan naik hidraulik tetap yang dinyatakan oleh pembuat ialah berat jumlah barang yang dimuatkan dan forklift, bukan berat barang sahaja. Ini adalah sesuatu yang pelanggan dan rakan-rakan patut tahu. Jika ada pecahan atau deformasi jambatan naik, sila jangan gunakannya untuk menghindari kemalangan serius. Jembatan pengangkutan adalah terutamanya peranti bantuan untuk memuatkan dan membuang barang, yang meningkatkan kuasa muatan dan membuang (merujuk kepada jumlah kerja yang dilakukan oleh objek dalam unit masa), dan adalah sesuatu yang syarikat logistik (syarikat) tidak boleh lakukan kurang. Jika kuasa operasi jembatan pengangkutan (zuò yì) adalah kekal, tiada masalah boleh muncul semasa operasi. Mungkin masalah boleh diselesaikan secara tepat masa. Mengenai penyebab masalah sistem hidraulik jambatan pengangkutan, Ia berguna bagi kita menggunakan jambatan boarding dengan betul dan menyediakan tugas rumahTinggi saluran muatan dan muatan tetap,Akhir: Jembatan naik: Oleh itu, forklift dan trak tersedia di atas kapal untuk memuatkan dan memuatkan mudah. Akhir pertama dan terakhir jambatan naik: jambatan di akhir kenderaan yang mendaki ke atas, iaitu, akhir kereta yang menyambung; ekornya merujuk ke hujung tanah di mana jambatan naik telah dibuang.Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift, dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.Apabila jambatan naik tetap kembali ke posisi awalnya, trak boleh mula pergi.


BeuhatufJembatan naik bergerak hidraulikCara memasangnya dengan betul



Periksa dan gantikan minyak pengurang mesin traksi secara biasa.Rakomendasi dan konsultasi,BeuhatufJembatan naik mudah,Hydraulic system mode: hydraulic oil: anti wear hydraulic oil.Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera kecelakaan pada platform kaki.Jembatan penerbangan tetap adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh disesuaikan. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.Beuhatuf,BeuhatufJembatan boarding platform pemuatan bekas,BeuhatufPaksi mendaki hidraulik tetap,Jembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan forklift (shè bè i) ditetapkan di platform. Peralatan ini mampu menyediakan pengendalian bahan logistik dengan cara ini, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja dirancang untuk peluru. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi.Jembatan pengangkutan tetap lebih sesuai untuk dimuatkan semasa operasi, dengan kestabilan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. Jembatan naik tetap mesti beroperasi oleh diri sendiri dan boleh menjaga keselamatan dan muatan dan muatan kargo cepat tanpa perlukan sistem bekalan kuasa. Jembatan pengangkutan tetap digunakan untuk platform perkhidmatan barang dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah fasilitas sokongan untuk forklift elektrikMuat dan muatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung trak untuk muatan dan muatan batch barang. Dengan hanya satu orang yang bekerja, muatan dan muatan cepat barang boleh dicapai. Perangkat jambatan mengurangi jumlah kerja yang besar untuk perusahaan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar. Berikut adalah ciri-ciri produk jambatan boarding.


label:
5jawapan
pagar rantai
2Tingkat-- · 2024-04-23 07:33:40

Penjualnya sangat baik, BeuhatufJembatan naik bergerak hidraulik sama seperti pengenalan, penjual jujur

Lihat lagi
agen insurans
3Tingkat-- · 2024-04-23 08:12:37

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

Lihat lagi
peralatan automotif
4Tingkat-- · 2024-04-23 08:17:55

Baru terima barang, sangat bagus, BeuhatufJembatan naik bergerak hidraulik berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Jingyan Cleaning Service Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-23 08:40:39

Haha, BeuhatufJembatan naik bergerak hidraulik diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

Lihat lagi
Pembangunan perisian terbenam peralatan AI
6Tingkat-- · 2024-04-23 09:23:24

BeuhatufJembatan naik bergerak hidraulik Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)