halaman rumah

DebrecenBerapa banyak pengubah kotak 250kVAKaedah pengurusan bengkel pengeluaran di lokasi

2024-04-23 00:15:19lepaskan

DebrecenLukisan pemasangan pengubah jenis kering,

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.Debrecen,Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki,DebrecenManufacturing standard of dry type transformer,DebrecenPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyak, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.Tahala, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paipPada pengurusan muatan:


DebrecenBerapa banyak pengubah kotak 250kVAKaedah pengurusan bengkel pengeluaran di lokasi



Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubahUntuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Jabatan produksi,Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.


DebrecenBerapa banyak pengubah kotak 250kVAKaedah pengurusan bengkel pengeluaran di lokasi



Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Perincian,Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Transformer adalahApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.Debrecen

label:
3jawapan
Xingtai Culture Media Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-23 09:01:36

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari DebrecenBerapa banyak pengubah kotak 250kVA untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

Lihat lagi
paip besi
3Tingkat-- · 2024-04-23 09:05:21

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, DebrecenBerapa banyak pengubah kotak 250kVA asli, berkualiti dan murah, haha.

Lihat lagi
Kabel bersarung getah
4Tingkat-- · 2024-04-23 09:08:50

DebrecenBerapa banyak pengubah kotak 250kVA Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)