halaman rumah

Bela Slatinapompa lumpur tenggelam shaftHuraian terperinci perkhidmatan penyelamatan

2024-04-22 01:18:35lepaskan

sistem dehidrasi yang dilengkapi dengan hidrosiklon pasti   Lanjutkan hidup perkhidmatan. Sebenarnya, pompa lumpur selam yang banyak digunakan dalam banyak kehidupan, dan terdapat segel air komponen yang sangat penting dalam pompa, yang boleh memisahkan tubuh pompa dari motor, jadi ia terutama bermain peran dalam menggunakanBela Slatina,   Adakah pompa sampah selam pompa sampah selam atau pompa sampah QW (WQ) pompa sampah selam QW (WQ) pompa sampah selam yang tidak sampah pompa sampah: pompa mengadopsi struktur pemimpin pedang tunggal atau ganda unik, yang meningkatkan kuasa sampah sampah dan dapat berjalan secara efektif melalui kali bahan serat dan diameter   Pompa patut dibahagi menjadi dua aspek: elektrik dan mesin. Adapun mesin,media urry untuk menghasilkan kadar aliran tertentu, memandu aliran kuat,Bela SlatinaPriming sendiri pompa sampah yang tidak menyekat, dan sedar pengangkutan slurry.   Apabila menggunakan pompa pasir, pastikan untuk memperhatikan divergensi pengarah antara motor dan pompa. The sand pump has an arrow on the pump to mark the main steering. Selepas bekalan kuasa disambung, jalankan pam tanpa muatan. Periksa sama ada motor berfungsi secara biasa. Semasa operasi, be ca   Pump air selepas memahami penyebab bekalan cair yang tidak cukup, kita boleh menyelesaikan masalah: pertama, kita boleh menyelesaikan masalah: pertama, kita perlu memeriksa sama ada aras cair tangki penyimpanan cair yang berkeliaran perlu menambah media padanya.   Cuba pilih pompa dengan angkat yang sesuai.   Berbanding dengan pompa lumpur menegak, pasar aplikasi juga lebih besar. Selain i yang wujudHonesty is the foundation,   Ia adalah cara bantuan untuk pengawasan di lokasi. Semasa operasi pompa sumber, keadaan bahagian overflow adalah sangat penting untuk overal   Kekuatan paksi turun boleh digunakan untuk pengangkutan lumpur di kilang kuasa, hidraulik dan profesi lain; Segel mekanik ketat dan boleh dipercayai, dan kemungkinan bocoran tidak melebihi titik/min, yang kebanyakan digunakan untuk mengangkut cair atau bahan terbakar, letupan, racun,Bela SlatinaAh pompa lumpur, kuat korosif dan berharga   pemilihan kepala pompa: umumnya, kepala pompa akan ditentukan dengan memperbesar margin % - %.


Bela Slatinapompa lumpur tenggelam shaftHuraian terperinci perkhidmatan penyelamatan



   Segel mekanik yang lain adalah segel terpecah, yang boleh diganti tanpa melepaskan sluRekomendasi Kualiti,Bela SlatinaPompa slurry ZD,   Selain itu, kering matahari di dalam tubuh pompa dan impeller akan dibersihkan. Kemudian mengkalibrasi lengkap pompa dan lengkap motor pompa slurry untuk membuat mereka pada garis mengufuk yang sama.   Untuk menjaga volum air yang dirawat asal tanpa meningkatkan bilangan pompa air, aras cair dalam tangki penyimpanan boleh meningkat dengan menyesuaikan bola mengapung dalam tangki cair. Selepas aras cair dalam tangki penyimpanan meningkat lengkung QE dia peranti mesti bergerak ke kanan. Pada masa ini, diator ditempatkan di atas permukaan air, jadi ia perlu diselesaikan, jika tidak motor akan jatuh ke dalam airBela Slatina,bila operasi dihentikan.ect yang sepadan dengan kuasa dan kelajuannya. Selain itu, tetapi perhatikan untuk menyesuaikan pompa vakumking gland can be properly pressed. Jika ia memakai terlalu banyak, ia perlu diganti. Seluruh proses penurunan pompa lumpur selam meliputi kebanyakan lima tugas di atas, yang kebanyakan untuk memberi perhatian kepada perincian dan fenomena berlaku semasa operasi, dan tepat waktu menghadapi masalah pada masa untuk mengelakkan berada dalam tugas Kecelakaan semasa operasi menyebabkan kerugian.

label:
6jawapan
Haofei Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-22 08:22:13

Bela Slatinapompa lumpur tenggelam shaft Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

Lihat lagi
Wellson Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-22 08:25:43

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

Lihat lagi
Hongnuo Clean Energy Technology Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-22 08:31:35

Bela Slatinapompa lumpur tenggelam shaftBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

Lihat lagi
Tiehaiyuan Training Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-22 08:42:57

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk Bela Slatinapompa lumpur tenggelam shaft ini sangat bernilai.

Lihat lagi
Guangyuan Machining Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-04-22 09:11:56

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini Bela Slatinapompa lumpur tenggelam shaft memang bagus, cukup bertuah.

Lihat lagi
Yaquan Wire Mesh Products Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2024-04-22 09:27:27

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai Bela Slatinapompa lumpur tenggelam shaft. Datang lagi lain kali!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)