halaman rumah

ZhtkavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.Jaga-jaga semasa pemilihan

2024-04-21 01:12:37lepaskan

Ia dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water temperature of ultrasonic atomization is - degrees. If our humidifier is connected with the warehouse, there is no temperature compensation, even in the work, the water temperature is lowJarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.Zhtkavic,Ujian vakum: selepas ujian tekanan bagi sistem gudang penyimpanan segar dipilih, ujian kebocoran vakum bagi sistem gudang penyimpanan segar boleh dilakukan. Tujuan adalah untuk meningkatkan ketat udara di bawah keadaan vakum gudang penyimpanan segar dan menyediakan keadaan untuk mengisi ammonia dalam sistem gudang penyimpanan segar.Penyimpanan sejuk adalah kebakaran, penghalang api dan perlawanan tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan produk khas lain, tanda lama, keuntungan harga dan kualiti yang dijamin. Polyurethane adalah bahan penghalang api yang memadamkan diri selepas menambah penyimpanan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari darjah Celsius dan hanya akan hancur pada suhu yang lebih tinggi: tambahan, dan lapisan abu ini membantu untuk mengisolasi putih di bawah. Ia boleh mencegah penyebaran api secara efektif. Selain itu, poliuretan tidak akan menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Piedecuesta,Tindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.Semakin ramai orang mula membina penyimpanan sejuk, dan kebanyakan orang memilih untuk menggunakan penyimpanan sejuk untuk membina penyimpanan sejuk. Mengapa? Mengapa orang memilih penyimpanan sejuk untuk pembinaan? Apa keuntungan penyimpanan sejuk? Berikut adalah perkenalan terperinci.Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah, perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.


ZhtkavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.Jaga-jaga semasa pemilihan



Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.Penyelamatan sehari dan pengurusan buah selepas Penyelamatan: tepat waktu suhu dan kelembatan dalam penyimpanan sejuk, kawal dengan ketat suhu dalam penyimpanan sejuk, menghapuskan gas buruk dalam penyimpanan sejuk dan menyesuaikan suhu dan kelembatan penyimpanan sejuk menurut keperluan berbeza buah-buahan yang berbeza pada persekitaran penyimpanan. Jika kering jangka panjang akan mempengaruhi warna buah, pertimbangkan menggunakan pembumit untuk menyesuaikan kelembapan dalam storan sejuk.Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Promosion,Pangkalan penyimpanan sejuk disebabkan suhu rendah, dan air di tanah mudah untuk dibekukan. Kerana volum tanah beku tanah akan rosak dan seluruh struktur bangunan akan rosak. Jika kerosakan itu serius, ia mungkin membuat penyimpanan sejuk tidak dapat digunakan. Oleh itu, selain lapisan insulasi panas, lantai penyimpanan sejuk suhu rendah mesti dirawat di bawah lapisan insulasi panas untuk mencegah beku tanah. Plat bawah penyimpanan sejuk akan mengumpulkan sejumlah barang dan melewati berbagai-bagai mesin dan peralatan muatan, muatan dan pengangkutan. Oleh itu,ZhtkavicRumah simpanan segar sayuran kecil, struktur plat penyimpanan sejuk akan tetap dan mempunyai kapasitas pengangkutan yang besar. Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam proses pembekuan periodik dan siklus meluap,ZhtkavicPemasangan beku buah, struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk dan bahan-bahan bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai perlawanan beku yang cukup.Tahap awal peralatan penyimpanan sejukPemilihan penyimpanan sejuk adalah sangat penting untuk penyimpanan sejuk, kerana penyimpanan sejuk adalah berbeza dari penyimpanan sejuk biasa. Suhu dalam penyimpanan sejuk biasanya rendah, dan suhu udara, kemanusiaan dan keperluan persekitaran relatif tinggi. Apabila memilih penyimpanan sejuk, perhatian mesti dipilih penyimpanan sejuk dengan suhu yang lebih baik. Jika pemilihan penyimpanan sejuk tidak baik, suhu dalam penyimpanan sejuk adalah sukar untuk, yang mudah menyebabkan kerosakan produk dalam penyimpanan sejuk, atau pemampat sejuk dalam penyimpanan sejuk sering berfungsi, membuang lebih banyak sumber dan meningkatkan biaya.


ZhtkavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.Jaga-jaga semasa pemilihan



Buah poliuretan yang ketat mempunyai ketat air yang baik, penyorban air yang rendah, tahan penerbangan vapor air yang baik, pori foam berada dalam keadaan tidak sambungan, dan kadar sel tertutup lebih dari %. Ia adalah bahan bulu mikroporous dengan struktur padat, yang lebih padat dengan permukaan udara dan tidak mudah untuk penerbangan air. Ia adalah bahan hidrofob.pengetahuan,Pemasangan peralatan pendinginan. Sistem pendinginan penyimpanan sejuk termasuk penguap dan unit diluar penyimpanan sejuk. Semua peralatan akan dipasang sesuai dengan spesifikasi pembinaan, dan tindakan perlindungan yang sesuai akan diambil untuk peralatan yang dipasang.Jika peti sejuk telah digunakan selama lebih dari bulan, atau tombol tenaga tinggi/rendah sering gagal, atau kapasitas sejuk dikurangi, sila atur staf untuk membersihkan kondensator. Jika kotak cahaya ultra-tipis diselesaikan mengikut arahan di atas untuk banyak kali, dan kesilapan peti sejuk masih terdengar untuk masa yang lama, sila minta pegawai penyelamatan peti sejuk untuk memperbaikinya.Berbagai bahan pembangunan, seperti sijil bahan laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, akan dilakukan secara bersamaan dengan pembangunan projek, dengan hati-hati, tepat waktu, tepat dan meliputi keseluruhan proses pembangunan dan pembangunan,Efisiensi pemampat rendah, dan kapasitas pendinginan tidak dapat memenuhi keperluan muatan gudang: disebabkan operasi jangka panjang pemampat, lengan silinder, cincin dan bahagian lain dipakai serius pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan, penyimpanan buah, penyimpanan sejuk perubatan dan produk-produk marka lain, produk yang ditentukan telah selesai, kualiti telah dijamin, dan prestasi penyegelan akan dikurangkan sesuai dengan meningkatkan kebebasan persamaan, Koeficien pemindahan gas kompressor juga akan dikurangkan,ZhtkavicMana rancangan dan pemasangan barang penyimpanan sejuk, dan kapasitas pendinginan akan dikurangkan. Apabila kapasitas pendinginan kurang daripada muatan panas gudang, suhu gudang akan jatuh perlahan-lahan.Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan, juga diperlukan untuk mempertimbangkan kerjasama antara penyimpanan sejuk dan pembakaran api di lokasi, ventilasi, air dan sistem elektrik. Ia sepatutnya memenuhi keperluan keselamatan, masalah pembuangan mesti dipertimbangkan, dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.Lampu di gudang tidak menyala. Sila semak sama ada suis gagal dan sama ada lampu rosak. Matikan bekalan kuasa semasa memasang lampshade, dan perhatikan lampu yang tidak bergerak air.

label:
5jawapan
Xinxianghe Communication Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-21 09:24:27

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus ZhtkavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.. Terima kasih.

Lihat lagi
Pixo Information Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-21 09:55:26

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari ZhtkavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd. untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

Lihat lagi
Rongsheng Real Estate Development Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-21 10:03:44

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian ZhtkavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd., terima kasih!

Lihat lagi
Kaixuan Environmental Engineering Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-21 10:06:54

Haha, saya sangat suka, suka dan bersorak untuk bos ZhtkavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.

Lihat lagi
Menyediakan perkhidmatan teknikal yang sepadan
6Tingkat-- · 2024-04-21 10:07:52

Pembelian dalam talian pertama ZhtkavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)