halaman rumah

KosloduiPompa slurry yang tidak menyentuhBagaimana untuk pergi ke masa depan industri

2024-04-21 00:31:57lepaskan

   Pada masa yang sama, saluran paip sokongan di bilik pam akan disediakan dengan elastisi izolasi getaran.   Dengan cara ini, apabila peralatan digunakan lagi penyebab dalam pam sering kurang, dan penggunaan kuasa juga kurang, dan faktanya adalahKoslodui,   Lakukan penyelamatan preventif yang meliputi sekali setahun, termasuk: gantikan semua segel O-ring; Periksa pakaian kandungan dan tambah lemak baru; Semak keadaan pakaian segel mekanik untuk menentukan sama ada ia perlu diganti; Periksa pakaian impeller dan segel antara impeller dan tubuh pompary pompa ia mengisi ruang dalam aplikasi pompa slurry. Apabila tenggelam dalam dan tidak ada jalan keluar lumpur yang baik, iaitu, pompa lumpur tradisional tidak boleh dipasang dan beroperasi, dan pompa lumpur tenggelam boleh menambah bahagian ini dari titik kerja kosong.Askoy,   Pompa lumpur sepatutnya lebih besar. Selain aplikasi industri dan tambang yang wujud pada pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam juga boleh digunakan sebagai pompa lumpur bergerak, seperti pompa pasir dan prospeksi di atas kapal; Apa keuntungan pompa lumpur selam? Keuntungan pompa lumpur selam adalah bahawa ia adalah selesa dan melarikan diripengendalian.   Pada dasarnya, sebab pemanasan motor pompa lumpur selam


KosloduiPompa slurry yang tidak menyentuhBagaimana untuk pergi ke masa depan industri



   ada juga kaedah sederhana untuk mengukur frekuensi getaran pompa dengan kaedah getaran. However, there may be some errors in the measurement results. Apabila banyak peralatan digunakan, sebenarnya, ia adalah   media pengangkutan yang mengandungi partikel solid besar,KosloduiPompa lumpur mengufuk, seperti lumpur, lumpur, lumpur batu, pasir dan gravel.   Pompa selam bersiap-siap akan menggulung / pusingan setiap minggu untuk membuat perlindungan menerima muatan statik dan osc luaranasal,KosloduiPompa lumpur menegak,   Sebelum memulakan pompa lumpur selam, rotor pompa berputar mesti licin dan bahkan, valv lumpur keluar mesti ditutup, dan air mesti disuntik ke dalam pompa untuk memastikan pompa penuh dengan air tanpa udara.   Kestabilan dan kepercayaan segel antara tubuh pam.penghantaran dan menarik sungai. Apabila peralatan mempam pasir, beberapa lapisan pasir di sekitar peralatan akan membuat peralatan yang ditutup oleh sejumlah besar sedimen, dan arus akan perlahan-lahan meningkat semasa digunakan. Kita patut pilih.


KosloduiPompa slurry yang tidak menyentuhBagaimana untuk pergi ke masa depan industri



   Namun, ada juga kelemahan menggunakan sistem penyegelan impeller tambahan, iaitu, ia mengambil beberapa tenaga pada impeller tambahan kapal selamSelamat datang panggilan,ped for easier operation. Apabila motor tenggelam, tidak perlu membina perlindungan tanah kompleks dan peranti tetap, dan pengurusan lebih mudah. Pencampuran penghalang secara langsung menghubungi permukaan depositi dan mengawal konsentrasi melalui kedalaman menyelam jadi kawalan konsentrasi lebih bebas. Peralatan ditenggelamkan secara langsung   Atau besi lempar nodular, terpecah menegak,KosloduiPompa lumpur sapu ganda, dipotong. Tubuh pam tersambung dengan gelang dengan bolt. Keluaran pam boleh putar dan dipasang pada selatan [UNK] dan lapan sudut sesuai dengan yang diperlukan.   Kemudian ketatkan kacang pemampatan pada gelang pengimbangan secara bersamaan untuk membuat cairan bocor keluar dalam titik, dan perhatikan pada suhu meningkat di luar bilik pengimbangan.Koslodui,   Pipa ventilasi dipasang di bawah pompa, sehingga apabila pompa dikubur di bawah tanah, air akan disuntik ke bawah pompa slurry melalui   Tengah bas di mana motor ditemui adalah V. Kerana tekanan kabel yang tidak sama jatuh dan distribusi muatan, ia juga mungkin suhu terlalu tinggi kerana tekanan rendah pompa air.   Apa penyelesaian situasi ini?

label:
6jawapan
Kiosk Perak Layan Diri ATM
2Tingkat-- · 2024-04-21 07:41:36

KosloduiPompa slurry yang tidak menyentuh Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

Lihat lagi
Centennial Wine Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-21 07:43:37

Akhirnya dapat KosloduiPompa slurry yang tidak menyentuh Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Lihat lagi
menumbuk pinggan
4Tingkat-- · 2024-04-21 07:45:44

KosloduiPompa slurry yang tidak menyentuh Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi
Benih yang dibungkus yang tidak lagi dibungkus
5Tingkat-- · 2024-04-21 07:57:34

KosloduiPompa slurry yang tidak menyentuh Minimum berapa, boleh borong

Lihat lagi
Kabinet berperisai magnet
6Tingkat-- · 2024-04-21 09:05:57

KosloduiPompa slurry yang tidak menyentuh Minimum berapa, boleh borong

Lihat lagi
Aksesori Lif
7Tingkat-- · 2024-04-21 09:27:55

KosloduiPompa slurry yang tidak menyentuh Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)