halaman rumah

PopovoPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakApa penyebab ketinggalan penapisan

2024-04-19 01:54:40lepaskan

pompa rry, sering gagal membezakan perbezaan antara pompa slurry menegak tenggelam dan pompa slurry tenggelam. Nama pompa sumbu dan sumbu nampak sama, tapi ada perbezaan penting. Apa perbezaan antara pompa lumpur selam dan pompa lumpur menegak?   Selain itu, kering matahari di dalam tubuh pompa dan impeller akan dibersihkan. Kemudian mengkalibrasi lengkap pompa dan lengkap motor pompa slurry untuk membuat mereka pada garis mengufuk yang sama.Popovo,Terserah.p adalah item di atas. Jika pemanasan motor berlaku, anda boleh cari sebab dari item di atas. Namun, perlu diperhatikan bahawa jika kesalahan disebabkan oleh listrik, orang yang tidak tahu listrik tidak perlu memperbaikinya sendiri, untuk menghindari orangRibeirao das Neves,   Berbanding dengan pompa lumpur menegak, pasar aplikasi juga lebih besar. Selain i yang wujud   Atas, perlindungan lengkap, struktur yang masuk akal, pemasangan yang sesuai dan prestasi biaya tinggi. Dalam kes kegagalan tenaga dari kilang dan kecemasan, pompa air akan bermula secara automatik untuk menambah tekanan rangkaian paip.   Secara umum, kedalaman menyelam pompa penyelam selam tidak lebih dari meter, dan operasi itu boleh dipercayai. Mengapa tidak lebih dari meter? Ini adalah titik teknikal penting


PopovoPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakApa penyebab ketinggalan penapisan



   Kuasa efektif juga dipanggil kuasa output, yang diungkapkan oleh PE. Ia adalah tenaga efektif yang diperoleh dalam pam oleh output cair tengah   Ia boleh membantu anda untuk menggunakan pompa self-priming.   Subsumber,PopovoPompa slurry HH,dari industri perlindungan persekitaran. Mari s melihat tindakan penyelamatan untuk aksesori pompa sumber.circuit.   Pompa lumpur menegak adalah produk awal. Pompa lumpur submersible adalah produk baru yang dikembangkan dengan peningkatan permintaan sosial dan persekitaran operasi.


PopovoPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakApa penyebab ketinggalan penapisan



   Apabila pompa lumpur berfungsi, pompa perlu ditempatkan di tanah pip suctionSelamat datang panggilan,PopovoPompa slurry dua tahap,xed, sementara pompa sumber tidak perlu diselesaikan. Ia boleh menyerang secara langsung ke dalam cair untuk operasi.   Apabila ada sarung tangan atau serat tuala di dalam air, maka ia akan tetap berdiri.   Ia adalah cara bantuan untuk pengawasan di lokasi. Semasa operasi pompa sumber, keadaan bahagian overflow adalah sangat penting untuk overalPopovoually open the outlet sluice valve. Jika aliran terlalu besar, anda boleh menutup valv pintu untuk penyesuaian dengan betul. Kalau tidak, ia milik stesen kerja yang boleh dibawa ke mana sahaja yang diperlukan, kerana ia tidak memerlukan terlalu banyak fasilitas bantuan.

label:
6jawapan
Pengangkutan dan Peruncitan
2Tingkat-- · 2024-04-19 09:11:40

PopovoPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

Lihat lagi

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini PopovoPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak memang bagus, cukup bertuah.

Lihat lagi
Perisian untuk industri perubatan
4Tingkat-- · 2024-04-19 09:27:31

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli PopovoPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

Lihat lagi
industri baru co., ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-19 09:44:02

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa PopovoPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

Lihat lagi
Melaleuca
6Tingkat-- · 2024-04-19 10:04:19

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam PopovoPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

Lihat lagi
Congguang Trading Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2024-04-19 10:07:47

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan PopovoPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak ini pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)