halaman rumah

GrubokoyePemasangan penyimpanan sejuk profesionalAdakah aplikasi meningkatkan efisiensi kerja

2024-04-18 01:17:22lepaskan

Tindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)Grubokoye,GrubokoyeRancangan penyimpanan sejuk segar,Keukuran tenaga bekalan kuasa mengikut keperluan teknik untuk penuhian fluor dan pengurusan sistem pendinginan.Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak, perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.Barillas,Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII, PVC warna dan piring baja tidak bersih. Keuntungannya ialah ia boleh mencegah pendinginan, kerana perbezaan suhu di dalam dan di luar papan adalah besar, dan suhu akan berpecah, yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan.Vent valve or water seal well shall be set at the outlet of flushing (thawing) drainage pipeline. Tindakan bukti sejuk akan diambil untuk valv exhaust dan sumur yang ditutup air di kawasan sejuk yang berat.In order to maintain a constant low temperature in the cold storage, attention should be paid to the installation of cold storage panels in Guizhou: the floor, wall and flat roof of the cold storage are laid with a certain thickness of thermal insulation materials to reduce the incoming heat from the outside. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya. Oleh itu, bangunan penyimpanan sejuk berbeza dari bangunan industri umum dan awam, dan mempunyai struktur unik. Bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mencegah masuk udara dan penyebaran paru air.


GrubokoyePemasangan penyimpanan sejuk profesionalAdakah aplikasi meningkatkan efisiensi kerja



Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire it can be carbonized, unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular, it can be closed as a whole after fire prevention treatment to form non combustible products.Penyelamatan sehari dan pengurusan buah selepas Penyelamatan: tepat waktu suhu dan kelembatan dalam penyimpanan sejuk, kawal dengan ketat suhu dalam penyimpanan sejuk, menghapuskan gas buruk dalam penyimpanan sejuk, dan menyesuaikan suhu dan kelembatan penyimpanan sejuk menurut keperluan berbeza buah-buahan yang berbeza pada persekitaran penyimpanan. Jika kering jangka panjang akan mempengaruhi warna buah, pertimbangkan menggunakan pembumit untuk menyesuaikan kelembapan dalam storan sejuk.Secara umum, dalam operasi sebenar sistem pendinginan, kerana keadaan suhu sentiasa berubah hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.pengetahuan,GrubokoyePemasangan penyimpanan sejuk profesional,mampu menahan iklim setempat yang kasar dan perubahannya. Suhu tinggi dan iklim sejuk yang berat tidak akan menyebabkan kerosakan yang tidak boleh dikembalikan atau deformasi sistem pengisihan luaran. Perubahan drastik suhu permukaan dinding luaran, seperti hujan tiba-tiba selepas jangka panjang eksposisi, atau bayangan semasa eksposisi, tidak akan menyebabkan kerosakan permukaan penyimpanan sejuk.Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Apabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding, tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan, dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk, lubang masuk cair, lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali, dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik,GrubokoyeBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk buah, dengan jarak mm dan mm di luar.


GrubokoyePemasangan penyimpanan sejuk profesionalAdakah aplikasi meningkatkan efisiensi kerja



Temperatur beku cepat digunakan secara luas. Terdapat banyak jenis suhu dalam kedai beku cepat, dan suhu berbilang atau suhu ganda boleh diselesaikan untuk memenuhi keperluan pelanggan yang berbeza. Fenomena cacat: arus unit besar dan tenaga terlalu rendah; Kabel lepas; Tekanan unit melebihi tekanan nilai; inti pemisahan minyak telah diblokir; Gagal peranti; Gagal hos; Ralat motor utama; Fenomen ralat: unit tidak boleh dimulakan dan fuse rosak; Switch suhu rosak; Kabel lepas; Reli panas tindakan motor utama; Reli panas motor penggemar penyimpanan sejuk bertindak; Pengubah rosak; Tiada input kuasa (unit); Gagal tidak dibuang (unit); Aktuator rosak.bekalan,Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.Pakej pengesan suhu valv akan diletakkan pada pintu keluar penguap dengan tali logam untuk mm & mdash; mm, dikelilingi dengan pengasingan lapisan ganda.Apabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan, dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk, lubang kembali, lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali, dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik, dengan jarak mm dan mm di luar.Grubokoye,Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.Fenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).

label:
3jawapan
Shende Pipe Industry Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-18 09:13:45

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, GrubokoyePemasangan penyimpanan sejuk profesional memang sangat bagus, terima kasih!!!

Lihat lagi
Kabel bersarung getah
3Tingkat-- · 2024-04-18 09:29:02

Ya, GrubokoyePemasangan penyimpanan sejuk profesional kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

Lihat lagi
Pembinaan kemudahan pengedaran LNG
4Tingkat-- · 2024-04-18 10:11:17

Tanya, boleh saya hantar GrubokoyePemasangan penyimpanan sejuk profesional spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)