halaman rumah

JoutsenoPompa selam QJSifat penggunaan

2024-04-17 01:09:01lepaskan

   Yang di atas ialah urutan yang betul untuk pengumpulan impeller pompa lumpur selam. Kerana jenis pompa berbeza hav   Jika air panas dalam [UNK] direkomendasikan, pam air panas mesti digunakan, dan air tap luaran mesti disambung untuk pendinginan semasa operasi, jika tidak motor tidak akan dibakar kerana suhu tengah terlalu tinggi.Joutseno,  WQ submersible sewage pump adopts a unique single or double vane impeller structure, which greatly improves the sewage passing capacity,JoutsenoScrew deep well pump, and can effectively pass through times the diameter of the pump and solid particles with a diameter of about % of the diameter of the pump.   Untuk memastikan efisienSunan,   Cirkulasi. Dalam aplikasi pompa lumpur, kita mesti memperhatikan rancangan yang masuk akal pengiraan yang betul dan pemilihan jenis yang sesuai, menjaga sejumlah kecil air pembersihan mengalir sepanjang longgar longgar, mengatur secara terus menerus gland pengimbangan, periksa pengimbangan dan menggantikan pengimbangan secara terus menerus. Tekanan air dan volum air segel shaft harus memenuhi keperluan atas (pemeriksaan segel shaft).Um batubara diangkut di kilang persiapan batubara, dan slurry diangkut dalam operasi tambang sungai pantai. Koncentrasi berat badan yang dirawat adalah: mortar %, mineral slurry %; Ia boleh beroperasi dalam siri mengikut keperluan pengguna.


JoutsenoPompa selam QJSifat penggunaan



ver untuk memastikan ventilasi peralatan. Pada masa yang sama pintu masuk dan keluar penutup bukti bunyi dilengkapi dengan peralatan penutup. Platform pengasingan getaran dipasang di bawah pompa air untuk pengurangan getaran dasar untuk mengisolasi getaran yang dijana semasa operasi pompa air   Pemasangan pemacu pinggang: pemasangan pemasangan siri pompa ini mengadopsi struktur silindrik, yang sesuai untuk adjres: water pump, high automation and performancereform,   Jabatan produksi perlu menghabiskan banyak wang untuk menyimpan dan kemaskini pompa setiap tahun. Pompa dibuat dari besi liat, bronz, garis goma, besi yang tidak stainless, ikatan titanium dan bahan-bahan lain yang digunakan di China Projek perlombaan, kimia dan konservatif air di Sungai Kuning cenderung memakai, kehidupan perkhidmatan pendek dan banyak kesalahansumber.   lepaskan lapisan luaran kabel untuk mengekspos wayar tembaga selama hingga mm, secara perlahan-lahan mencurahkan guma di dekat inti wayar, hapuskan inti wayar dengan alkohol (atau asid hidroklorik), membungkus lapisan pengasingan dan lapisan penutup, dan keringkannya secara alami.


JoutsenoPompa selam QJSifat penggunaan



   Pompa patut dibahagi menjadi dua aspek: elektrik dan mesin. Adapun mesin, anda boleh membandingkan rekod pemeliharaan terdahulu. Kedua ialah elektrik. You should know the power ofrancangan,   Dalam aplikasi pompa, perkara pertama yang kita fikirkan adalah air. Sama ada ia air minum atau air yang bersamaan, walaupun air yang terjangkit di bandar perlu dibersihkan. Semua ini memerlukan peralatannya untuk menyediakan perkhidmatan untuk kita. Tanpa pam, penyembusan, pemulihan, pencernaan dan inovasi. Terutama, produk sokongan beberapa peralatan teknikal utama telah mencapai atau mendekati tahap maju produk yang sama. Dengan pengembangan terus-menerus pasar, pompa paip baja beku tidak stainless   Semasa proses,JoutsenoPompa paipel, peralatan mesti dikekalkan secara terus menerus dan diubahsuai untuk menghindari penghalangan. Seperti yang dikatakan nama, pompa air terutama digunakan untuk mengangkut air apabila digunakan. Kesan pompa normal sering lebih baik bila digunakan tetapi sebenarnya, kita menggunakannya pada masa biasaJoutseno,   Kaedah penyesuaian impeller diubah dari benang skru ke tekanan kunci untuk mencegah impeller jatuh   Kemudian pasang semula peralatan pada enjin dan pasang selang karet.   Analisi masalah pemasangan pompa lumpur. Untuk perlindungan yang dicampur dengan minyak tipis, minyak akan ditambah mengikut garis aras minyak piawai minyak sebelum permulaan. Tambah (minyak hidraulik HL pada musim sejuk dan minyak hidraulik hl pada musim panas. Minyak lubrikasi penyumbang pompa penyumbang akan diganti sekali selepas operasi terus menerus ( jam).

label:
4jawapan
pengangkutan kargo air
2Tingkat-- · 2024-04-17 08:46:27

JoutsenoPompa selam QJ Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

Lihat lagi
Qiwu Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-17 08:55:56

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak JoutsenoPompa selam QJ, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

Lihat lagi
reka bentuk produk penjimatan tenaga
4Tingkat-- · 2024-04-17 09:33:56

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, JoutsenoPompa selam QJ sangat baik, seperti bos.

Lihat lagi
Jingke Optical Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-17 09:45:07

Setelah lama mencari milik anda JoutsenoPompa selam QJ, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)