halaman rumah

Ustinad rabemPenjana pemasangan storan sejukPembangunan industri pemacu

2024-04-16 05:49:10lepaskan

Penyimpanan sejuk mempunyai ketat air yang baik. Lembung poliuretan yang ketat mempunyai penyorban air rendah, kekebalan penerbangan vapor air yang baik, dan poro foam berada dalam keadaan yang baik dan tidak terhubung satu sama lain. Kadar sel tertutup adalah lebih dari %. Ia adalah bahan foam mikroporous yang padat. permukaan dengan udara lebih padat dan tidak boleh dihidupkan. Ia adalah bahan hidrofob.Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis, kesan pemindahan panas akan dikurangkan: sekali lagi minyak bekas sejuk dipasang ke permukaan dalaman tabung pemindahan panas penapis, koeficien pemindahan panas akan dikurangkan. Sama seperti, jika terdapat lebih banyak udara dalam tabung pemindahan panas kawasan pertukaran panas penapis akan dikurangkan, efisiensi pemindahan panas akan dikurangkan secara signifikan, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat.Ustinad rabem,Kerana gudang penyimpanan segar skala besar kita secara umum terdiri dari banyak papan insulasi panas, dan ruang antara setiap papan adalah tempat yang memerlukan penyimpanan. Semasa pembangunan,Ustinad rabemFabrik penyimpanan sejuk farmaceutik,Ustinad rabemDesign dan pemasangan penyimpanan sejuk, ruang-ruang ini akan secara umum ditutup dengan penyegerakan, tetapi jika ditemukan bahawa terdapat jabatan kegagalan penyegerakan di gudang penyimpanan segar semasa penggunaan mereka perlu diselesaikan pada masa.Proses teknikal pemprosesan makanan berbeza untuk pembangunan penyimpanan sejuk digabungkan dengan perancangan bandar setempat. Pembangunan penyimpanan sejuk adalah keperluan desain dan pembangunan penyimpanan sejuk, tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan, bentangan keseluruhan yang masuk akal, menyimpan tanah dan mengurangi kos.Kombolcha,Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu, fokus pada sambungan setiap paip dan valv, perbaiki bahagian yang ditemui, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, seperti dekat ke jalan, keretapi, dll. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.


Ustinad rabemPenjana pemasangan storan sejukPembangunan industri pemacu



Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.Jika aliran relatif berubah sedikit, terdapat sedikit perbezaan dalam konsumsi kuasa di antara beberapa mod peraturan,Ustinad rabemPenyimpanan sejuk menyimpan segar kecil, iaitu, atau bahkan tidak menyimpan tenaga, tetapi mengkonsumsi lebih kuasa disebabkan wujud peranti peraturan, dan kurva peraturan kelajuan pembolehubah dekat dengan kurva ideal. Oleh itu, mod peraturan kelajuan pembolehubah adalah lebih baik, terutama skema penyimpanan tenaga peraturan kelajuan motor frekuensi pembolehubah dicadangkan, tetapi peranti pertukaran frekuensi perlu ditambah. Ia dicadangkan untuk mencuba secara aktif peraturan kelajuan frekuensi pembolehubah kapasitas kecil dan tengah. Oleh kerana kapasitas tinggi dan peranti peraturan kelajuan pembolehubah tenaga tinggi, ia patut digabung dengan situasi khusus dan perbandingan yang meliputi. Secara umum, semakin mendalam peraturan, semakin signifika - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.penjual besar,Lampu di gudang tidak menyala. Sila semak sama ada suis gagal dan sama ada lampu rosak. Matikan bekalan kuasa semasa memasang lampshade, dan perhatikan lampu yang tidak bergerak air.Sama ada pompa air berfungsi secara biasa dan sama ada suis moldy berfungsi. Dalam kes ketidaknormaliti, mengendalikan pemampat pendinginan dalam penyimpanan sejuk secara tepat waktu: umumnya minyak pendinginan dan penapis kering akan diganti kali selepas operasi peralatan penyimpanan sejuk. Penggantian selepas setengah tahun. Bergantung pada keadaan.Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, ia boleh dikarbonisasi tidak seperti pembakaran aliran dan flashover seperti papan ekstrus, yang dapat mengelakkan penyebaran api secara efektif. Secara khususnya, ia boleh ditutup sebagai keseluruhan selepas perawatan sistemik penghalang api untuk membentuk produk yang tidak terbakar.


Ustinad rabemPenjana pemasangan storan sejukPembangunan industri pemacu



Penahan api, penyahan api dan poliuretan yang tahan suhu tinggi adalah jenis penyahan api bahan memadam diri selepas menambahkan penyahan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari , dan ia akan hancur hanya pada suhu yang lebih tinggi. Selain itu, poliuretan akan membentuk deposit karbon pada permukaan foam apabila, yang membantu untuk mengisolasi foam yang didasarkan. Ia boleh menghalang api menyebar secara efektif.biaya produksi,Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, ia boleh mengurangi tebal sampul bangunan dan meningkatkan kawasan penggunaan di dalam bawah keperluan pengisihan panas yang sama.Periksa dan menentukan sama ada tenaga kerja bekalan kuasa menukar memenuhi peraturan, dan tenaga kerja adalah V & plusmn; %. Apabila penjualan besar peralatan gudang segar tidak diperlukan untuk masa yang lama, bekalan kuasa penggantian utama gudang beku akan terputus, dan ia akan memastikan bahawa peralatan gudang segar tidak akan kembali ke kebumian dan tidak akan dirampas oleh bahan kimia lain seperti abu.Kehidupan perkhidmatan bulu bahan pengisihan penyimpanan sejuk poliuretan: selain prestasi asas bulu poliuretan pada tahap awal, pengiriman prestasi bulu juga adalah indeks yang sangat penting. Dalam persiapan bahan putih, walaupun permukaan penggunaan beberapa bahan poliester membuat foam mempunyai kekerasan yang baik dan kekebalan kesan, ia akan menjadi lemah dan tidak lagi resisten kepada kesan dan kejadian selepas digunakan dalam penyimpanan sejuk selama beberapa masa; Selain itu, resistensi hidrolisis yang lemah dari beberapa putih poliester juga akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan putih; Ia mengadopsi struktur polieter, tetapi biasanya hilang selepas beberapa hari, dan kemudian menyimpan prestasi stabil bahan penyisalan penyimpanan sejuk untuk masa yang lama.Ustinad rabem,Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan, bukti basah, anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.Aksi bakteria penyesuaian asid adalah terutama untuk menumbuhkan protein dalam bakteria. Penyasmian biasa termasuk asid laktik, putih, formalin, dll. Secara khusus, selepas ikan keluar dari gudang beku cepat, buangkan lapisan beku pada kumpulan paip penghapusan dan simpan suhu gudang di bawah , gunakan penyembur ke gudang, tutup pintu gudang dengan ketat, dan mulakan pembusnah secara berterusan untuk membiarkan ħall meledak dan mengalir dalam gudang, sehingga ħall boleh menyerap banyak bau ikan.Fenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).

label:
6jawapan
Pei Qi Trading Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-16 07:23:48

Ustinad rabemPenjana pemasangan storan sejuk Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

Lihat lagi
Sewa jentera dan peralatan pembinaan
3Tingkat-- · 2024-04-16 07:24:39

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. Ustinad rabemPenjana pemasangan storan sejuk Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

Lihat lagi
Projek Pencahayaan Dalaman
4Tingkat-- · 2024-04-16 07:28:35

Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya Ustinad rabemPenjana pemasangan storan sejuk. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.

Lihat lagi
Perniagaan perundingan modal teroka
5Tingkat-- · 2024-04-16 07:35:16

Ustinad rabemPenjana pemasangan storan sejuk Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Lihat lagi
jubin seramik haifeng co., ltd.
6Tingkat-- · 2024-04-16 13:06:00

Ustinad rabemPenjana pemasangan storan sejuk Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

Lihat lagi
Huadu Trading Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2024-04-16 13:53:39

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)