halaman rumah

Nurmopompa lumpur tenggelam shaftMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

2024-04-15 02:34:16lepaskan

   The slurry pump of underground pump can also work normally.ason untuk suhu tinggi peralatanNurmo,   Perhatikan alat ini secara konstan periksa peralatan elektrik, dan ukur perlawanan izolasi setiap setengah bulan. Nilai perlawanan tidak boleh kurang dari . megohm.   Ia juga boleh digunakan untuk pendinginan dan lubrikasi. Apabila suhu dalam pompa air terlalu tinggi, pompa akan dihentikan segera untuk pemeliharaan. Jika tidak,NurmoPompa lumpur centrifugal, suhu berlebihan tidak hanya akan mempengaruhi pakaian bahagian kecil di dalam peralatan,NurmoPompa lumpur cair pengeboran, tetapi juga mempengaruhi secara serius efisiensi kerja peralatan. Jadi apa yang thCardenas,   Kemungkinan lain ialah bahawa gas dihisap apabila pompa sedang digunakan.   Apabila pompa air dipandu   Ia perlu diganti dalam kes kerosakan, membengkak dan deformasi, tekanan musim semi yang tidak cukup, pecah, dll.


Nurmopompa lumpur tenggelam shaftMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri



   Kemungkinan lain ialah bahawa gas dihisap apabila pompa sedang digunakan.   The submersible sewage pu   Apa yang diketahui adalah penyegelan bekas. Segel itu mudah dipasang dan disimpan, stabil dan boleh dipercayai, tetapi harganya cukup mahal.kaedah rata-rata,   Pipa ventilasi dipasang di bawah pompa, sehingga apabila pompa dikubur di bawah tanah, air akan disuntik ke bawah pompa slurry melalui   Persekitaran operasi berbeza: perbezaan kunci antara pompa penyelamat selam dan pompa penyelamat menegak terletak dalam menyelam. Semasa operasi pompa lumpur menegak, beberapa bahagian mengganggu lubang dan tidak dapat selesai   Hanya dengan cara ini kehidupan perkhidmatannya boleh dipenjarakan sehingga besar.


Nurmopompa lumpur tenggelam shaftMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri



   Pemasangan pompa lumpur selam adalah langkah yang perlu dikhawatirkan. Oleh kerana kita semua peduli tentang hal itu,Nurmopompa lumpur tenggelam shaft, ia adalah terutama kerana pemasangan akan secara langsung mempengaruhi kesan penggunaan. Pekerjaan pemasangan seharusnya tidak senyap. Beberapa kunciBerapa harganya?,dimasukkan oleh enjin listrik atau diesel, pemandunya (seperti pemandu listrik) berputar liar, sehingga membentuk vakum dalam pemandu. Dengan cara ini, tekanan atmosferik akan memindahkan tekanan air untuk pompa air. Sebenarnya, dari sudut pandang al, ia adalah untuk menukar tenaga elektrik atau kimia ke graviti   Pelbagai bentuk yang sepadan dengan pompa sumur dalam lebar panjangkecil, sehingga panasnya tidak boleh hilang.Nurmo, dan arus akan perlahan-lahan meningkat semasa digunakan. Kita patut pilih.   Selain impeller utama di dalam peralatan beberapa lapisan pasir di sekitar peralatan akan membuat peralatan yang ditutup oleh sejumlah besar sedimen, sehingga beberapa mortar perlahan-lahan ditetapkan di dalam peralatan boleh dicampur dengan air untuk menjadi medium mengalir, sehingga peralatan boleh digunakan tanpapenyesuaian

label:
3jawapan
gather co., ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-15 10:01:12

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, Nurmopompa lumpur tenggelam shaft sangat baik, seperti bos.

Lihat lagi
Tiub komunikasi berliang
3Tingkat-- · 2024-04-15 10:56:45

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, Nurmopompa lumpur tenggelam shaft sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

Lihat lagi

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini Nurmopompa lumpur tenggelam shaft sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)