halaman rumah

ostrichSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuranKaedah pencegahan rust

2024-04-15 02:18:11lepaskan

On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process,ostrichSyarikat penyimpanan dan pemasangan sejuk, better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, apa piawai gudang beku cepat?Semasa penyimpanan sejuk, pegawai khas akan ditugaskan untuk memastikan permukaan plat penyimpanan sejuk akan menyatakan secara bersamaan tanpa kondensasi dan berjalan sejuk; Keadaan penutup kesan dan lubang; Sama ada pintu gudang dan port penghantaran tidak ditutup dengan ketat, dan dalam masa yang tepat menghadapi masalah pengisihan dan kegagalan segel seperti penghapusan air dan kebocoran udara.ostrich,Jika penyimpanan atmosfera terkawal berfungsi secara terus menerus selama lebih dari jam, penyimpanan tengah akan dilakukan. Kondenser, penguap dan paip exhaust sejuk akan diubah semula sekali sebulan. Kandungan penyelamatan adalah seperti ini: kondensator, penguap dan paip pembuangan sejuk dibersihkan dan disesuaikan, peranti distribusi air sejuk dibersihkan dan disesuaikan, peranti distribusi salji dibersihkan dan disesuaikan, paip pembuangan sejuk disesuaikan dan kesalahan pembuangan paip dihapuskan.Tindakan kecemasan semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, kebanyakan projek penyimpanan sejuk perubatan akan dilengkapi dengan peralatan kecemasan, sehingga projek penyimpanan sejuk perubatan boleh mencapai kesan bekalan kuasa normal. Bila suhu automatik atau sistem pengawasan kemanusiaan tidak normal, pintu penyimpanan sejuk sepatutnya ditutup pada masa Jadi untuk tidak mengekspos lebih banyak pengkondisi udara, yang menyebabkan masalah yang sepadan dalam kualiti produk yang disimpan. Projek penyimpanan sejuk perubatan juga mempunyai sistem penyelamatan diri dalam masa. Jika suhu penyimpanan sejuk melebihi had,ostrichPetikan dan pemasangan penyimpanan sejuk, sistem penyejukan sistem juga akan diaktifkan. Apabila suhu kembali kepada normal, ia akan dimatikan secara automatik.Keruguya,Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu, fokus pada sambungan setiap paip dan valv, perbaiki bahagian yang ditemui, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.Perhatikan penyimpanan tenaga sistem pencahayaan: pencahayaan penyimpanan sejuk patut dianggap secara keseluruhan mengikut kawasan tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan, sains dan racionaliti, dari perspektif penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Pencahayaan di gudang sejuk berkonsentrasi di kawasan kerja.


ostrichSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuranKaedah pencegahan rust



Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan, dan kehidupan perkhidmatan boleh mencapai tahun.Setelah bertahun-tahun perkhidmatan, minyak pendinginan di dalam kompresor patut diganti. Minyak, tembaga, besi dan ketidaksihiran disebabkan oleh pakaian dicampur dalam sistem pendinginan, yang memperebus minyak pendinginan, mengambil masa yang lama, meningkatkan beban pada kompresor, dan semasa akan meningkat relatif dengan mesin baru, yang merupakan fenomena buruk.Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk, ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa air ke dalam gudang. Kondensasi air akan membawa kepada struktur bangunan, terutama struktur izolasi panas, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu, lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.Pengurusan,Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Untuk pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar, kita boleh bahawa pengisihan tanah penyimpanan sejuk ukuran tengah lebih kompleks daripada penyimpanan sejuk kecil dan operasi pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar dengan kawasan penyimpanan sejuk yang lebih besar akan lebih kompleks. Operasi umum adalah sebagai berikut: pertama letakkan paip ventilasi untuk mencegah tanah daripada membeku retak drum, kemudian letakkan penghalang kelembapan dan vapor pada sisi at as dan bawah plat ekstrus, kemudian menuangkan beton yang dikuasai (biasanya sekurang-kurangnya cm tebal), dan kemudian membuat lantai emeri atau lantai epoksi sesuai dengan keperluan. Di antara mereka, plat ekstrus XPS juga ditetapkan mengikut suhu gudang. Contohnya, plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm perlu ditetapkan dalam storan sejuk suhu rendah umum, sementara plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm boleh ditetapkan dalam storan sejuk suhu tinggi.Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.


ostrichSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuranKaedah pencegahan rust



Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Rakmandasi halaman rumah,Peralatan ini dibina mengikut keperluan aplikasi distribusi suhu rendah. Ia diselarang dalam titik berikut: sebuah bilik suhu rendah, sebuah platform tertutup, pintu sejuk yang bersilat listrik, segel fleksibel anti-terhempas, dan peralatan pengkondisi tinggi platform (saluran mengangkat) dibina untuk menyelesaikan & ldquo; Pintu ke pintu & rdquo; Jenis operasi muatan dan muatan telah menjadi simbol penyimpanan sejuk modern.Jika menyemprot digunakan ketat pintu gudang dan tetingkap akan dianggap.Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,ostrich,Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the frost free quick freezing method is adopted, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau, yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.Kepentingan pembuangan minyak biasa, pembuangan dan pembuangan udara dalam sistem pendinginan gudang.Selepas storan sejuk di sudut dipasang, storan sejuk berikutnya boleh dipasang sepanjang arah sudut. Adop pemasangan yang sama bagi penyimpanan sejuk Zhang untuk memasang papan pengisihan panas penyimpanan. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk,ostrichPemasangan penyimpanan sejuk kecil, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, teknologi lanjut, ujian ketat, harga yang lebih cenderung dan lebih keutamaan. Selamat datang untuk berkonsultasi. Perhatikan kesempatan dan keseluruhannya.

label:
5jawapan
Aksesori
2Tingkat-- · 2024-04-15 09:26:41

Penjual yang baik, ostrichSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

Lihat lagi

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya ostrichSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran. Datang lagi lain kali

Lihat lagi
xibai glasses co., ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-15 10:24:02

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali ostrichSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran.

Lihat lagi

ostrichSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

Lihat lagi
Perkhidmatan bekalan elektrik
6Tingkat-- · 2024-04-15 11:09:26

ostrichSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)