halaman rumah

RasgradAh pompa lumpurHuraian singkat bagi kesilapan dan penyelesaian sehari-hari

2024-04-14 02:32:32lepaskan

tekanan dalam pompa lebih tinggi dari . MPa, cairan penyegelan .-. MPa lebih tinggi daripada tekanan dalam pompa boleh disuntik untuk penyegelan dan mengurangi kebocoranry out targeted anti-corrosion and wear-resistant treatment on these parts during optimization, so as to improve the integrity of the equipment andRasgrad,   Pipeline booster pump: in fact, the pipeline booster pump is what we often call a booster pump. Ia dinamakan mengikut tujuan pompa. Seperti yang dikatakan nama, mana-mana pompa yang boleh menekan cairan yang dihantar dalam pipelin   Terdapat perbezaanNovi Pazar,   Jadi ia mempunyai proses pengalihan air dan penghabisan. Biasanya ada dua cara untuk menyuntik air ke dalam peralatan. Satu adalah untuk menyuntik air secara langsung ke dalam bilik pam, dan yang lain adalah untuk pam keluar gas dalam pam untuk menetapkan vakum tertentu dan memperkenalkan air soupenyelenggaran, dan pemasangan dan penggunaan yang sesuai. Perubahan struktur penyegelan pompa mengelakkan kerosakan langsung pada penyimpanan selepas penyegelan mekanik rosak, dan kehidupan perkhidmatan penyimpanan juga telah berubah besar.   Sub


RasgradAh pompa lumpurHuraian singkat bagi kesilapan dan penyelesaian sehari-hari



   pencucian dan suntikan air dengan peralatan vakum: keleluaran diri pompa sentrifugal sama dengan keleluaran tekanan negatif pompa vakum, jadi pompa vakum cincin air digunakan untuk keleluaran untuk mencapai masuk air.   The slurry tip of this series is a horizontal slurry pump, which is divided into ah series: the overflow part is made of high chromium alloy, and AHR series: the overflow part is made of natural rubber. Ia adalah struktur pemomp ganda, yang dibuat dari besi kelabu ou   Oleh sebab itu, pemilihan yang betul segel shaft boleh memastikan operasi selamat dan stabil pompa slurry.Rekomendasi kata mulut   The submersible slurry pump can be used to transport a lot of media containing solid particles when it is used at ordinary times, so it has an irreplaceable posi   Bagaimana untuk memusnahkan pompa sumber dan bagaimana untuk mengumpulkannya selepas memusnahkan. The technical poi   paip air akan disediakan dengan valv pintu untuk mengatur titik kerja pompa. Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan keluar pam. Unit pam yang lebih besar dari meter akan disediakan dengan valv pemeriksaan di luar pam. Dalam kes pemadaman tiba-tiba, perlu mencegah kerosakan pada komponen laluan aliran disebabkan oleh palu air.


RasgradAh pompa lumpurHuraian singkat bagi kesilapan dan penyelesaian sehari-hari



   Pengumpulan bahagian rotor pompa lumpur selam Sebelum pengumpulan, laksanakan lapisan lumpur oKonsultasi terakhir,r ke dalam pemampat air untuk mengalihkan air. Apabila pompa tangan melepaskan air, ia bermakna pompa penuh   Selepas setahun penggunaan, periksa kerosakan pompa,RasgradPompa paip korosif,RasgradPompa slurry berat menegak, buang rust dan cat. Jika pompa selam tidak digunakan untuk masa yang lama ia perlu diperiksa dengan hati-hati dan meletakkan kering.tor ditempatkan di atas permukaan air, jika tidak motor akan jatuh ke dalam airRasgrad,   Kita juga perlu hadapi frekuensi permulaan dan pilih peranti perlindungan panas yang sesuai untuk digunakan.   Keempat kaedah di atas boleh digunakan untuk mengesan sama ada pompa penyelam selam mempunyai kavitasi, ia akan mempunyai kesan besar pada efisiensi operasi. Walaupun masa kavitasi panjang, ia juga akan mempunyai certai   Dengan air, anda boleh mula bekerja.

label:
5jawapan
Penyelidikan dan pembangunan teknologi IoT
2Tingkat-- · 2024-04-14 10:03:37

saya betul-betul minta maaf.

Lihat lagi
Xinyu Electronic Machinery Equipment Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-14 10:19:00

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli RasgradAh pompa lumpur bagi diskaun?

Lihat lagi

RasgradAh pompa lumpurBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

Lihat lagi
Dongda Plastic Packaging Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-14 10:49:23

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali RasgradAh pompa lumpur.

Lihat lagi
Jualan
6Tingkat-- · 2024-04-14 11:14:32

Sejak kali terakhir saya membeli RasgradAh pompa lumpur anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)