halaman rumah

RecithsaBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejukProses rawatan

2024-04-14 00:23:24lepaskan

Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, langit, ventilasi,RecithsaPenjagaan buah, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina, dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Recithsa,Vibrati mesti dihentikan semasa seluruh operasi unit pendingin. Selain mengganggu peralatan mekanik mengangkat, getaran akan terus menyebabkan pelepasan atau pecahan paip sambungan atas unit generator. Jika bunyi yang tidak normal ditemui semasa seluruh operasi peralatan, di hadapan situasi yang mungkin di atas, kita boleh secara ketat skrin bahan papan pengasingan penyimpanan sejuk, yang dapat mengurangi atau menyelesaikan masalah di atas. Namun, pada masa ini, terdapat banyak medan menggunakan papan pengisihan penyimpanan sejuk, jadi perincian persekitaran penggunaan patut dianggap untuk membuat kayu banyak produk seperti itu di pasar.Astacus,Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.Pelepasan minyak biasa turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejukPapan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.


RecithsaBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejukProses rawatan



Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting, dari pelembusan sentrifugal hingga pelembusan kabut mikro tekanan tinggi, pelembusan gas-air bercampur, hingga pelembusan ultrasonik semasa. Model utiliti mempunyai keuntungan partikel kecil, pelembusan seragam, tiada beku dan penghalangan, dan tiada penghalangan kotor. Pengumit udara yang kita hasilkan dirancang khusus untuk semua jenis gudang beku sayuran dan buah, yang pada dasarnya berbeza dari pembumit lain di pasar: sirkulasi penuh ditutup, iaitu, mengambil gas di gudang, kembali ke gudang melalui pembumit dan mengisolasinya dari udara luar.Bersihkan perlindungan dan gantikan minyak dalam pompa sentrifugal, dan getaran shaft.Pertama gunakan palu untuk meletakkan kayu pad a papan gudang poliuretan antara dua papan gudang, untuk membuat papan dekat satu sama lain. Dua set kepingan yang menyambung mesti dikunci antara panel dinding dan panel dinding, dan dua set kepingan yang menyambung mesti ditetapkan pada sisi atas, luar dan bawah ruang antara panel dinding dan panel dinding secara berdasarkan. Kepala yang menyambung bawah mesti sebagai dekat dengan sisi bawah yang mungkin, sehingga konkrit post-cast boleh menutup kepingan yang menyambung. Selepas ruang antara piring dan tanah piring dipasang dengan sambungan, ia mesti lebar sekitar mm. Jika ia tidak memenuhi keperluan, buang piring, potong pinggir piring, dan kemudian pasang semula untuk membuat kongsi piring memenuhi keperluan. Apabila memperbaiki penyesuaian, perhatikan untuk memperbaiki dua bahagian penyesuaian pada pinggir plat perpustakaan konveks dan konkav berdasarkan itu, dan memperbaikinya dengan rivets. Jarak penyesuaian seharusnya dapat menekan dua plat perpustakaan. Dan apabila ia menggantung besi, dan besi menggantung dengan menggantung.permintaan,Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.Penyelesaian lantai anti bau harus ditetapkan di atas pelabuhan bilik sejuk dan bilik unit sejuk, dan nisbah lebar tinggi segel air penyesalan lantai tidak boleh kurang dari mm. Lubang lif, lubang elektronik dan tempat lain yang sesuai untuk pembuangan, harus disediakan dengan pembuangan dan peralatan untuk menghindari aliran balik air.Faktor yang mempengaruhi biaya pemasangan penyimpanan sejuk adalah seperti ini: pembangunan penyimpanan sejuk: pemilihan laman harus memenuhi undang-undang dan peraturan dan memenuhi keperluan yang berkaitan untuk kesehatan makanan dan. Dan perhatikan untuk melindungi persekitaran dan keseimbangan ekologi. Selain itu, ia akan menyebabkan pertumbuhan pembinaan dan upacara kering.


RecithsaBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejukProses rawatan



Perliti ketat: perlit ketat adalah jenis bahan granular dengan bentangan porous. Lubang di dalamnya menghalang panas. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, uap air dalam penyimpanan sejuk mudah dikonsumsikan, dan penyorban air perlit ekstensif sangat kuat. Oleh itu, perlu berhati-hati untuk memilih perlit ekstensif sebagai penyimpanan sejuk.Piawai inspeksi,Kehidupan perkhidmatan bulu bahan pengisihan penyimpanan sejuk poliuretan: selain prestasi asas bulu poliuretan pada tahap awal, pengiriman prestasi bulu juga adalah indeks yang sangat penting. Dalam persiapan bahan putih,RecithsaPenyimpanan sejuk perubatan, walaupun permukaan penggunaan beberapa bahan poliester membuat foam mempunyai kekerasan yang baik dan kekebalan kesan, ia akan menjadi lemah dan tidak lagi resisten kepada kesan dan kejadian selepas digunakan dalam penyimpanan sejuk selama beberapa masa; Selain itu, resistensi hidrolisis yang lemah dari beberapa putih poliester juga akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan putih; Ia mengadopsi struktur polieter yang sedikit lemah pada tahap awal, tetapi biasanya hilang selepas beberapa hari, dan kemudian menyimpan prestasi stabil bahan penyisalan penyimpanan sejuk untuk masa yang lama.Apa perasaan biasa perlindungan dan penyelamatan peralatan gudang segar? Pada hari ini, skop aplikasi kedai penyimpanan segar semakin luas. Ia berkaitan dengan kehidupan harian kita. Selain kilang produksi makanan, kedai dan restoran telah mula membina kedai penyimpanan segar. Tujuan utama untuk membina gudang penyimpanan segar adalah untuk memastikan segar makanan. Terdapat banyak tindakan pencegahan dalam proses penyimpanan baru. Selepas selesai, terdapat juga banyak item perlindungan dan penyelamatan. Pencegahan dan perlindungan biasa penyimpanan baru boleh meningkatkan kehidupan perkhidmatannya. Oleh itu, ia diperlukan bagi operator untuk memahami beberapa pengetahuan umum mengenai perlindungan dan penyelamatan peralatan penyimpanan baru. Apa pengetahuan umum mengenai perlindungan dan penyelamatan peralatan penyimpanan baru?The selection of equipment for the construction of equipment cold storage is closely related to the size, type and budget of the cold storage.Recithsa,Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananThe selection of equipment for the construction of equipment cold storage is closely related to the size, type and budget of the cold storage.Penyelesaikan asid boleh digunakan untuk pembuangan mold dan penyesuaian gudang beku cepat.

label:
3jawapan
Xiongan Bishuiyuan Shunze Technology Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-14 08:08:57

Ha ha. RecithsaBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejuk Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

Lihat lagi
Hengyang Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-14 08:46:36

Anda RecithsaBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejuk bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

Lihat lagi
selamat
4Tingkat-- · 2024-04-14 08:51:31

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)