halaman rumah

KauhajokiPompa lumpur cair pengeboranKeupayaan galas tinggi

2024-04-13 02:12:33lepaskan

   Normal operation. Pompa lumpur selam boleh mengangkut lumpur dengan partikel-partikel korosif atau solid, lumpur batubara transpo medium beratpemilihan saluran paip akan mempertimbangkan biaya pembelian sekali, biaya operasi jangka panjang dan kepercayaan operasi.Kauhajoki,KauhajokiPompa lumpur cair pengeboran,   Benarkan m bengkok   Therefore, when the pump temperature is too high, you don Tak perlu panik. Anda boleh cepat menyelesaikan masalah menurut sebab-sebab yang disebut di atas, untuk mencari penyebab akar suhu berlebihan peralatan pada masa, dan kemudian taMutengene,KauhajokiPompa Vortex dan pompa paip,   Pemacu tahap pertama pompa dihapuskan; Ia juga perlu untuk mengacaukan kacang yang menyambungkuasa, kelajuan impeller, kadar pam partikel maksimum dan berat badan.eration, it may also be because the bottom valve is not opened. Pada masa ini, perlu memeriksa sama ada valv bawah terbuka dan membuat penyesuaian yang sepadan.


KauhajokiPompa lumpur cair pengeboranKeupayaan galas tinggi



ason untuk suhu tinggi peralatan   Melalui pendengaran manusia, kita boleh membandingkan sama ada pompa mempunyai bunyi yang berat, berbeza-beda, pelik dan tidak normal, dan boleh menilai   Pertama-tama,es; Aliran (m/s) &kali; Gravitasi cairan (kg/m untuk air) dibahagi dengan (faktor penukaran kuasa) dibahagi dengan efisiensi pompa (kira-kiraMenakutkan kacang dengan kunci. sebagaient will rise. At this time pompa berbilang perlu digunakan secara selari atau stPengetahuan enciklopedik, the outlet valve can be turned down to increase the resistance to control the current.


KauhajokiPompa lumpur cair pengeboranKeupayaan galas tinggi



   Jika ada pompa sedia, lebih baik menggunakan dua pompa bertukar. Jika pompa terperangkap, pompa hanya boleh diperbaiki. Jaringan boleh ditambah di dalam air untuk mencegah terlalu banyak kemudahan memasuki pompa. Dengan cara ini,KauhajokiScrew deep well pump, kemungkinan untuk menempel pam akan jauh lebih kecil!keperluan keselamatan,seal.   Motor membakar angin disebabkan penyebaran panas. Pompa air akan ditangkap dan turun bila-bila masa dengan perubahan aras air dalam sumur. Dalam kes pengurangan atau gangguan air, penyebab akan ditemui segera atau pam akan ditutup untuk pemeriksaan. Kabel tidak boleh menggosok ke dinding kabel untuk menghalang air sumber dari penetrat ke dalam motor sepanjang inti kabel selepas kabel dipakai.   Lakukan kerja yang baik untuk memperbaikiKauhajoki,   The submersible slurry pump and equipment can also choose to add some water inlet detection devices according to the actual use needs. Peranti pengawasan panas berlebihan sering digunakan dalam masa yang besar, sehingga mereka boleh mempunyai pakaian yang baik dan perlawanan korosion apabila mereka digunakan, dan boleh digunakan untuk mengangkut kebanyakan media apabila mereka digunakan. Slrry fraktik   Pertama-tama, kita perlu tahu bahawa pam selam biasanya berfungsi dalam air. In fact, most of the pumps are suitable for conv

label:
6jawapan
pemasangan meter kereta
2Tingkat-- · 2024-04-13 09:52:18

KauhajokiPompa lumpur cair pengeboran Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

Lihat lagi
Perbendaharaan aktif
3Tingkat-- · 2024-04-13 10:00:18

KauhajokiPompa lumpur cair pengeboran Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Lihat lagi
Aksesori Paip Minyak
4Tingkat-- · 2024-04-13 10:00:40

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak KauhajokiPompa lumpur cair pengeboran tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

Lihat lagi
baldi
5Tingkat-- · 2024-04-13 10:01:07

Raya tak lama lagi, boleh KauhajokiPompa lumpur cair pengeboran dapat diskaun?

Lihat lagi
Xinxin Bailin Trading Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-04-13 10:12:32

KauhajokiPompa lumpur cair pengeboranBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

Lihat lagi
Haixu Trading Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2024-04-13 10:46:54

KauhajokiPompa lumpur cair pengeboranYa, berikan anda komen yang baik

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)