halaman rumah

Fijiusa. kgmPemasangan storan sejukSalah satu faktor yang mempengaruhi prestasi perkhidmatan dan kepercayaan

2024-04-13 01:21:13lepaskan

Fijiusa. kgmPemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatan,

Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Ciri-ciri papan penyimpanan sejuk: prestasi pengisihan panas yang baik, berat ringan, kekuatan tinggi, perlawanan kerosakan perlawanan penuaan dan penampilan indah.Fijiusa. kgm,Penghapusan elektrotermal: unsur elektrotermal menghancurkan reservoir atmosfer terkawal. Sistem pengurusan penyimpanan atmosfer terkawal adalah mudah, mudah untuk beroperasi, mudah untuk menyedari automatasi, tetapi ia memakan lebih kuasa.Teknologi bulu poliuretan dengan kestabilan kuat membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ia boleh mengandungi berbagai muatan dalaman dan luaran bergabung seperti tenaga angin, berat badan diri dan kolasi normal, dan lapisan izolasi masih tidak berpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan.MoandaSemasa pemasangan papan penyimpanan sejuk dalam penyimpanan sejuk, kualiti pemasangan akan secara langsung mempengaruhi suhu penyimpanan sejuk. As an important structure used in the cold storage, the cold storage board should pay attention to the details of its installation, find out the problems that are easy to be ignored, and avoid the wrong installation,Fijiusa. kgmPemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatan Telefon,Fijiusa. kgmPembuat pemasangan penyimpanan sejuk makanan, which will affect the use of the cold storage or the whole installation process, so as to waste resources and increase the cost.Ia dilarang meletakkan artikel dengan pencemaran dan bau pelik di sekitar penyimpanan sejuk. Persekitaran sekitar penyimpanan sejuk mesti dibersihkan dan disinfeksi secara peribadi setiap hari, dan pintu penyimpanan sejuk mesti dikunci.Secara umum, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat, penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.


Fijiusa. kgmPemasangan storan sejukSalah satu faktor yang mempengaruhi prestasi perkhidmatan dan kepercayaan



Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting, dari pelembusan sentrifugal hingga pelembusan kabut mikro tekanan tinggi, pelembusan gas-air bercampur, hingga pelembusan ultrasonik semasa. Model utiliti mempunyai keuntungan partikel kecil, pelembusan seragam, dan tiada penghalangan kotor. Pengumit udara yang kita hasilkan dirancang khusus untuk semua jenis gudang beku sayuran dan buah, yang pada dasarnya berbeza dari pembumit lain di pasar: sirkulasi penuh ditutup, iaitu, mengambil gas di gudang, kembali ke gudang melalui pembumit dan mengisolasinya dari udara luar.Unit pendinginan skru: unit pendinginan skru boleh dibahagi menjadi unit pendinginan skru bukan tunggal dan unit pendinginan skru kembar. Ia digunakan secara luas dalam peranti pendinginan seperti pendinginan HVAC dan teknologi kimia. Julat kuasa input telah dikembangkan hingga -kw, dan medan kajian dan pembangunannya dibahagikan dengan luas, dengan potensi besar untuk optimasi prestasi.Selepas storan sejuk di sudut dipasang, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah penyimpanan sejuk perubatan, teknologi lanjut, ujian ketat, harga yang lebih cenderung dan lebih keutamaan. Selamat datang untuk berkonsultasi. Perhatikan kesempatan dan keseluruhannya.Jabatan produksi,Pengeluaran di pintu keluar ventilator pendinginan, pengeluaran pendingin volatil dan pengeluaran jalan gudang pendinginan yang menyimpan makanan atau minuman tidak boleh secara segera tersambung dengan perisian sistem saluran saluran air hujan dan pipa sampah, tetapi pengeluaran langsung akan diterima. Untuk pembuangan air (mencair) setiap lapisan dalam penyimpanan sejuk lapisan ganda, peralatan valv exhaust akan ditetapkan di hadapan pengangkat utama untuk pembuangan air (mencair).Dengan pembangunan cepat perdagangan modern, penyimpanan sejuk asal untuk tujuan penyimpanan produk tidak lagi boleh memenuhi keperluan sirkulasi cepat, tepat dan sedikit batch komoditi modern. Oleh itu, pusat logistik penyimpanan sejuk rantai sejuk untuk tujuan distribusi produk muncul dan berkembang dengan cepat, bermain peran yang semakin penting dalam rantai sirkulasi komoditi. Apa sifat pembangunan cepat pembangunan penyimpanan sejuk?Tindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.


Fijiusa. kgmPemasangan storan sejukSalah satu faktor yang mempengaruhi prestasi perkhidmatan dan kepercayaan



- Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.middleman,Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Semasa penywelding paip pendinginan, pintu keluar letupan akan disimpan untuk letupan air dari tekanan tinggi dan rendah dengan nitrogen dalam seksyen. Selepas letupan seksional selesai, seluruh sistem akan letupan sehingga tiada tanah ditemui. Tekanan letupan adalah .MPa.Pendingin tidak langsung adalah bahawa udara di gudang dipomp ke dalam peranti pendinginan udara oleh blower. udara diserap oleh paip penguap yang mengelilingi dalam peranti pendinginan, kemudian dihantar ke gudang untuk pendinginan. Keuntungan pendinginan udara adalah pendinginan cepat,Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus, untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.Here we focus on polyurethane. Polyurethane adalah bahan papan penyimpanan sejuk yang ideal dalam teknik penyimpanan sejuk. prestasi ikatan atasnya membuat panel lumpur dan logam membentuk keseluruhan yang kuat, jadi tidak perlu bahan ikatan lain. Apabila poliuretan digunakan sebagai bahan untuk papan gudang teknik penyimpanan sejuk, putih keras poliuretan antara bahan panel gudang gudang boleh disembuhkan dan ditekan untuk membentuk papan gudang berbilang bentuk, kerana panel logam boleh menggulung bentuk gelombang berbeza, supaya keseluruhannya lebih kuat dan kapasiti pembawa lebih tinggi. Papan penuhi poliuretan boleh memenuhi keperluan kuat dan fizik dinding luar dan boleh digunakan dalam pelbagai projek penyimpanan sejuk. Secara teknikal ia boleh dan berkesan pada biaya. Pendingin Yuanbao percaya bahawa poliuretan adalah salah satu bahan penyimpanan sejuk baru dengan prospek pembangunan yang besar di masa depan. Bahan pengisihan panas dari rekayasa penyimpanan sejuk seharusnya tidak hanya mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, tetapi juga ekonomi, berlaku dan ramah dengan persekitaran. Untuk memastikan kemajuan lancar projek penyimpanan sejuk kita, kita tidak hanya perlu bertanya tentang bahan-bahan mentah penyimpanan sejuk, tetapi juga jenis penyimpanan sejuk. Plat penyimpanan sejuk biasa mengandungi jenis-jenis berikut, iaitu plat besi stainless steel, plat besi zinc warna, plat besi garam, plat aluminum terkotor dan plat lantai piawai mm galvanized piawai piawai piawai.Lampu di gudang tidak menyala. Sila semak sama ada suis gagal dan sama ada lampu rosak. Matikan bekalan kuasa semasa memasang lampshade, dan perhatikan lampu yang tidak bergerak air.

label:
5jawapan
Standard Wire Mesh Products Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-13 08:28:39

Ikuti anda Fijiusa. kgmPemasangan storan sejuk untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

Lihat lagi
Excellent Machinery Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-13 08:40:44

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini Fijiusa. kgmPemasangan storan sejuk sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Lihat lagi
Perkakasan dan perisian komputer
4Tingkat-- · 2024-04-13 09:07:57

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, Fijiusa. kgmPemasangan storan sejuk asli, berkualiti dan murah, haha.

Lihat lagi
Avenue Packaging Materials Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-13 09:09:19

Fijiusa. kgmPemasangan storan sejuk Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

Lihat lagi

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, Fijiusa. kgmPemasangan storan sejuk sangat baik, seperti bos.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)