halaman rumah

NavapolatskPembuat pemasangan penyimpanan sejukmemutuskan laluan apa untuk diikuti

2024-04-12 01:38:43lepaskan

Ia dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water temperature of ultrasonic atomization is - degrees. If our humidifier is connected with the warehouse, there is no temperature compensation, even in the work, the water temperature is lowIa diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].Navapolatsk,Evaporation temperature the sweating temperature of the refrigeration in the wafer machine needs to be lower than the air temperature in order to transfer heat from the engine room to the refrigerant. Biasanya, perbezaan suhu pengkondisi bilik adalah antara C dan C. Jika perbezaan suhu tidak boleh dikekalkan kerana faktor negatif, penggunaan tenaga operasi akan meningkat.Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, ia boleh dikarbonisasi, tidak seperti pembakaran aliran dan flashover seperti papan ekstrus, ia boleh ditutup sebagai keseluruhan selepas perawatan sistemik penghalang api untuk membentuk produk yang tidak terbakar.Villa Elisa,Kegagalan penyimpanan sejuk berbilang lapisan: volum pengangkutan menegak gudang adalah besar, dan barang masuk dan keluar dan pengurusan operasi tidak sesuai dengan penyimpanan sejuk lapisan tunggal; Dengan pembangunan kapasitas muatan lantai, nisbah kawasan lantai setiap bilik sejuk adalah rendah; When the multi-storey cold storage is built on the foundation with poor ground resistance, the foundation construction is complex. Biaya tinggi; Apabila komponen prefabrik digunakan, peralatan pembinaan besar diperlukan dan masa pembinaan panjang.Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak, protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah, perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat kondensator,NavapolatskSmall cold storage installation company, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan, ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.


NavapolatskPembuat pemasangan penyimpanan sejukmemutuskan laluan apa untuk diikuti



Ia dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water temperature of ultrasonic atomization is - degrees. If our humidifier is connected with the warehouse, there is no temperature compensation, even in the work, the water temperature is lowAdakah kawat kabel memenuhi parameter? Secara umum, penyimpanan sejuk perlu menggunakan elektrik fasa.Penyimpanan sejuk mempunyai kestabilan yang kuat. Teknologi bulu poliuretan membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ciri-ciri penyimpanan sejuk masih tidak terpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan normal.Kesimpulan ujian,Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, berat ringan, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Kestabilan dimensi bagi bulu bahan pengisihan panas poliuretan: bahan bulu poliuretan penyimpanan sejuk akan berubah dalam saiz (biasanya berkurang) apabila ia berubah dengan tajam pada suhu atau pada suhu rendah untuk masa yang panjang. Perubahan saiz sering dicerminkan dalam pecahan atau jatuh, more attention is paid to the selection of high-quality materials: the combination of special energy polyether makes the foam network structure and greatly improves the low-temperature resistance of the foam; Pada masa ini,NavapolatskMekanisme pemasangan penyimpanan sejuk profesional, polieter yang biasanya digunakan dalam bahan semburah mengandungi bilangan besar komponen fungsional, dan bilangan besar struktur linear terbentuk selepas reaksi susah untuk stabil pada suhu rendah; Penggunaan ejen penyesuaian tenaga juga meningkatkan kesetabilan dimensi foam; Polieter terpilih mengadopsi katalis dalam tahap produksi, dan reaksi selesai, sehingga polieter menjaga kadar reaksi tinggi (iaitu, ia boleh bereaksi sepenuhnya dengan bahan hitam); Untuk mencapai tiada deformasi di permukaan bulu, beberapa penghasil menambah komponen yang boleh terbuka ke bahan bulu, yang mengurangkan kadar penutup sel bulu dan mencapai kesan untuk menstabilkan saiz, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejuk


NavapolatskPembuat pemasangan penyimpanan sejukmemutuskan laluan apa untuk diikuti



Kg hingga kg/m, dan tebal plat besi biasanya perlu lebih dari . mm untuk memenuhi piawai. Pada pasaran bahan-bahan mentah utama papan penyimpanan sejuk khas untuk projek penyimpanan sejuk adalah polyphenylene,NavapolatskPemasangan storan sejuk, polyethylene dan polyphenylene lemak. Setelah nisbah tertentu polyethylene, ia boleh melumpuhkan bahan pengisihan penyimpanan sejuk dengan ketepatan yang sesuai dan kesan pengisihan panas yang baik, dan mempunyai kapasitas pembawa muatan yang tinggi; resin polifenilen mempunyai penyorban air yang kuat, tetapi pengisihan panas yang lemah. Oleh itu, papan sandwich poliuretan dengan prestasi yang sangat baik milik papan sandwich poliuretan. Walaupun ia sedikit lebih tinggi, papan poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang sangat baik dan tidak menyerap kelembapan.Strategi pakej,Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Ujian kebocoran tekanan: ujian kebocoran tekanan sistem gudang segar sama dengan ujian sampel kerja pembuangan air, yang diperlukan untuk dilakukan oleh pemampat udara. Jika pemampat ammonia digunakan, satu istimewa akan ditentukan dan suhu exhaust akan dikawal secara ketat. Apabila tekanan tinggi dilaksanakan, kaedah segmen dan mengurangi perbezaan tekanan akan ditentukan.Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak, protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah, perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.Navapolatsk,Secara umum pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat, penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.Membina rangkaian komputer yang sempurna, membuat distribusi rantai bekalan sejuk saintifik, dan mencapai jejak keselamatan makanan. Di Uni Eropah, Amerika Syarikat dan Jepun, semua ahli rantai bekalan makanan mempunyai tanggungjawab undang-undang untuk melaksanakan pengesan.Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh ia akan diselesaikan pada masa untuk menghindari kesan negatif.

label:
5jawapan

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya NavapolatskPembuat pemasangan penyimpanan sejuk. Datang lagi lain kali

Lihat lagi
pembuatan perasa
3Tingkat-- · 2024-04-12 09:35:14

Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini NavapolatskPembuat pemasangan penyimpanan sejuk. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!

Lihat lagi
Trinity Wire Mesh Manufacturing Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-12 10:10:16

Pembungkusan NavapolatskPembuat pemasangan penyimpanan sejuk kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

Lihat lagi

Walaupun NavapolatskPembuat pemasangan penyimpanan sejuk belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

Lihat lagi
Changheng Metallurgical Equipment Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-04-12 10:29:44

NavapolatskPembuat pemasangan penyimpanan sejuk Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)