halaman rumah

Fijigreat- britain_ counties. kgmWhere is the installation of vegetable cold storageAnalisi teknologi perforasi

2024-04-12 00:28:37lepaskan

Sebelum penerimaan dan penghantaran projek, permukaan papan akan dipadam bersih. Jika terdapat sebarang goresan ia akan dilakukan. Tiada goresan yang jelas di permukaan papan.Secara umum, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat, penyegelan ketepatan dan perlawanan beku.Fijigreat- britain_ counties. kgm,Pemasangan paip pendinginan memerlukan diameter paip tembaga akan dipilih secara ketat sesuai dengan antaramuka penghisap pemampat dan valv keleluaran. Apabila pemisahan antara kondensator dan pemampat melebihi M, diameter paip akan ditambah.The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, cold storage construction, fruit preservation cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days, Tubuh perpustakaan boleh digabung, dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.Tokmok,Ciri-ciri papan penyimpanan sejuk: prestasi pengisihan panas yang baik, berat ringan, kekuatan tinggi, perlawanan kerosakan, perlawanan penuaan dan penampilan indah.Penyimpanan sejuk kombinasi tidak sejuk atau kesan sejuk adalah lemah. Periksa sama ada kondensator peti sejuk kotor. Sama ada beku terlalu tebal pada penguap di gudang. Check whether the refrigerant is leaking (apply soapy water to the pipeline connection, and if bubbles are generated, it indicates that the refrigerant is leaking). Dan minta pihak rekayasa penyimpanan sejuk untuk menyediakan bekas sejuk dan menangani kebocoran. Periksa sama ada penyegelan pintu penyimpanan sejuk bersama-sama masih selamat dan hapuskannya. Sama ada peti sejuk penyimpanan sejuk bergabung berfungsi. Sama ada tetapan parameter pengawal komputer penyimpanan sejuk adalah betul, dan kumpulkan semula pintu penyimpanan sejuk untuk pemasangan. Periksa sama ada pendingin dalam storan sejuk gagal dan gantikannya. Sama ada ada kebebasan yang cukup untuk menampung artikel di gudang dan menariknya.Papan penyimpanan sejuk, pemampat, dan komponen lain dalam penyimpanan sejuk boleh secara rasional menyesuaikan suhu penghapusan dan kondensasi, supaya mengurangi pengurangan konsumsi kuasa dan mengurangi kos produksi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, jaminan kualiti, profesional, bekalan tepat masa dan prestasi kos tinggi. Ia telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli! Simpan lebih banyak sumber.


Fijigreat- britain_ counties. kgmWhere is the installation of vegetable cold storageAnalisi teknologi perforasi



Kegagalan penyimpanan sejuk berbilang lapisan: volum pengangkutan menegak gudang adalah besar, dan barang masuk dan keluar dan pengurusan operasi tidak sesuai dengan penyimpanan sejuk lapisan tunggal; Dengan pembangunan kapasitas muatan lantai, nisbah kawasan lantai setiap bilik sejuk adalah rendah; When the multi-storey cold storage is built on the foundation with poor ground resistance, the foundation construction is complex. Biaya tinggi; Apabila komponen prefabrik digunakan, yang boleh menyelesaikan pemuatan dan membuka,Fijigreat- britain_ counties. kgmKost pemasangan penyimpanan sejuk membekukan cepat, tumpukan,Lampu di gudang tidak menyala. Sila semak sama ada suis gagal dan sama ada lampu rosak. Matikan bekalan kuasa semasa memasang lampshade, dan perhatikan lampu yang tidak bergerak air.Perhatikan penyimpanan tenaga sistem pencahayaan: pencahayaan penyimpanan sejuk patut dianggap secara keseluruhan mengikut kawasan, tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan, sains dan racionaliti, dari perspektif penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Pencahayaan di gudang sejuk berkonsentrasi di kawasan kerja.Pendingin tidak langsung adalah bahawa udara di gudang dipomp ke dalam peranti pendinginan udara oleh blower. udara diserap oleh paip penguap yang mengelilingi dalam peranti pendinginan, kemudian dihantar ke gudang untuk pendinginan. Keuntungan pendinginan udara adalah pendinginan cepat, suhu seragam di gudang, dan boleh membawa gas berbahaya seperti oksid karbon keluar dari gudang semasa penyimpanan.


Fijigreat- britain_ counties. kgmWhere is the installation of vegetable cold storageAnalisi teknologi perforasi



Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan, dan kehidupan perkhidmatan boleh mencapai tahun.Rakomendasi dan konsultasiTahap awal peralatan penyimpanan sejukPeriksa dan menentukan sama ada tenaga kerja bekalan kuasa menukar memenuhi peraturan, dan tenaga kerja adalah V & plusmn; %. Apabila penjualan besar peralatan gudang segar tidak diperlukan untuk masa yang lama, bekalan kuasa penggantian utama gudang beku akan terputus, dan ia akan memastikan bahawa peralatan gudang segar tidak akan kembali ke kebumian dan tidak akan dirampas oleh bahan kimia lain seperti abu.Isolasi lantai penyimpanan sejuk ukuran-tengah struktur penyimpanan sejuk ukuran-tengah adalah apa yang kita sering panggil permukaan, iaitu,Fijigreat- britain_ counties. kgmPemasangan penyimpanan sejuk 100 t sayuran, atas dan dinding dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan-bahan isolasi lain, sementara tanah perlu diisolasi secara terpisah. Pada masa ini, operasi umum di pasar adalah: meletakkan tanah dengan papan ekstrus XPS, meletakkan bukti basah dan mengisolasi materi SPS di atas dan di bawah papan ekstrus secara berdasarkan, dan kemudian menuangkan beton atau beton kuat.Fijigreat- britain_ counties. kgm, - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakLangkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan sistem penyimpanan sejuk pemilihan sistem penyimpanan sejuk adalah kebanyakan penggunaan pemampat penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk dan pemukul udara. Secara umum, peti sejuk kecil dan ukuran tengah didominasi oleh pemampat sejuk yang tertutup sepenuhnya. Kerana kuasa output kecil pemampat pendingin yang tertutup sepenuhnya, harganya relatif berkesan; Peti sejuk kecil dan ukuran tengah biasanya didominasi oleh kompresor sejuk semi tertutup; Pemampat pendinginan semi tertutup diterima untuk gudang pendinginan besar dan ukuran tengah. Apabila diterima, penyimpanan sejuk suhu tinggi menggunakan pemukul sejuk industri sebagai pemukul udara. Karakteristiknya ialah kelajuan pengurangan suhu lebih cepat tetapi pemasangan dan pengurusan gudang pendinginan adalah rumit. Apabila menggunakan pemukul udara, tetapi ia mudah untuk menyebabkan konsumsi air koleksi sejuk; Pembekal suhu tengah-rendah dan ultra rendah didominasi oleh slot paip pemarahan yang tidak senyap, yang dikatakan oleh kesan kawalan suhu yang sangat baik dan penyimpanan sejuk yang sederhana.Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk,Fijigreat- britain_ counties. kgmDesign dan pemasangan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.

label:
3jawapan
pembuatan perasa
2Tingkat-- · 2024-04-12 07:53:49

Fijigreat- britain_ counties. kgmWhere is the installation of vegetable cold storage Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

Lihat lagi
latihan kecergasan fizikal
3Tingkat-- · 2024-04-12 08:03:39

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

Lihat lagi
Kejuruteraan hiasan
4Tingkat-- · 2024-04-12 08:30:03

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​Fijigreat- britain_ counties. kgmWhere is the installation of vegetable cold storage. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)