halaman rumah

HollolaPompa sumur dalamKeperluan rancangan kualiti produk

2024-04-11 02:26:23lepaskan

   Roda, mesin mencampur dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari pakaian tinggierati pompa lumpur tenggelam, kebebasan antara impeller dan plat pengawal depan mesti disesuaikan secara terus-menerus untuk menjaganya di antara (.- mm). Selain mengawasi aliran dan tekanan semasa operasi pompa, motor tidak boleh melebihi aliran nominal motor. Monitor segel minyak dan tindakan bila-bila masaHollola,   (b) Suhu udara persekitaran maksimum berbeza dengan musim, tetapi tidak melebihi [UNK].tekanan dalam pompa lebih tinggi dari . MPa,HollolaBahagi pompa paip menegak,HollolaPompa siri sentrifugal menegak, cairan penyegelan .-. MPa lebih tinggi daripada tekanan dalam pompa boleh disuntik untuk penyegelan dan mengurangi kebocoranLudhiana,dari industri perlindungan persekitaran. Mari s melihat tindakan penyelamatan untuk aksesori pompa sumber.   Apabila jenis pompa ini digunakan pada masa biasa, pompa dan motor berfungsi dalam keseluruhan koaksial. Apabila ia berjalan, rak motor   Function of shaft seal of submersible slurry pump: the main of shaft seal is to prevent high-pressure liquid from leaking out of the pump and prevent air from entering the pump.


HollolaPompa sumur dalamKeperluan rancangan kualiti produk



   When the water level reaches, the frequency of the frequency converter drops, and the slurry pump operates at a low speed. Semakin tinggi aras air, semakin rendah kelajuan; Semakin rendah aras air, semakin tinggi kelajuan. Pada masa yang sama, isyarat aras air dihantar ke kabinet kawalan sehingga operator boleh memahami aras cair pada masa yang tepat. Melalui kawalan ini, sirkulasi di kolam air kurus pada dasarnya tidak berubah   Pompa lumpur bawah tanah Absorb sut dan pasir dari sungai, tasik, lautan, reservoir, kolam ikan dan kilang kuasa.   Sebuah jumlah besar minyak lubricating disimpan.Test method,menggunakan pompa penyelamat, peralatan mungkin terbakar. Alasan utama bagi fenomena ini adalah operasi yang salah. Bagaimana kita harus mencegah pembakaran?keadaan normal. Selain itu, dan yang lain adalah untuk pam keluar gas dalam pam untuk menetapkan vakum tertentu dan memperkenalkan air sou


HollolaPompa sumur dalamKeperluan rancangan kualiti produk



   Peralatan ini terlibat dengan pendingin minyak, dengan bentangan kompat. Pompa air memenuhi keperluan desain modular dan terintegrasi diesel ekualiti tertinggi, apabila keadaan muatan lakukan n   Pipeline booster pump: in fact, the pipeline booster pump is what we often call a booster pump. Ia dinamakan mengikut tujuan pompa. Seperti yang dikatakan nama mana-mana pompa yang boleh menekan cairan yang dihantar dalam pipelin   Jika segel shaft tidak dipilih dengan betul, tetapi juga bocorkan sejumlah besar cairan yang dihantar.Hollola ia tidak hanya memerlukan pemeliharaan sering semasa operasi,performance, is easy to use, and effectively reduces the wear of the host and anti vibration kinetic energymengawal model pompa lumpur,HollolaPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak, contohnya, angkat pompa yang digunakan terlalu tinggi atau terlalu rendah, yang akan membawa ke muatan berlebihan, jadi kita memilih pompaMenyerang dengan cepat; Pompa lumpur selam boleh menyelinap di bawah tahap lumpur.

label:
3jawapan
Xinxin Bailin Trading Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-11 09:30:56

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian HollolaPompa sumur dalam, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Perisian untuk industri perubatan
3Tingkat-- · 2024-04-11 09:33:15

HollolaPompa sumur dalam Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari

Lihat lagi
Huanshan Building Materials Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-11 11:01:19

HollolaPompa sumur dalam Sangat bagus, saya akan menempah milik anda untuk batch seterusnya.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)