halaman rumah

Scarzhisco carmennaPemulihan semula ketinggian tinggi automatikJualan Panas Nasional Berpatutan

2024-04-11 00:45:18lepaskan

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumahSila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.Scarzhisco carmenna,Perbezaan antara lif rumah dan lif awam biasa ialah fokus lif rumah dan lif awam biasa berbeza dengan beberapa indikator dikurangi secara signifikan. Contohnya, kapasitas muatan lif rumah tidak melebihi kg, yang jauh lebih rendah daripada lif awam biasa. lif rumah tidak perlu mempertimbangkan isu aliran penumpang, dan kelajuan angkat lebih lambat, memastikan keselamatan. Kelajuan angkat biasanya antara , hingga , m/ s, dan berjalan dengan lancar.Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi dan panggilan terputus.Balqash,Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies, on the one hand, the maintenance technology and quality are guaranteed,Scarzhisco carmennaPemulihan semula bimbit, and on the other hand, if any problems occur, someone is also responsible.Urus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.


Scarzhisco carmennaPemulihan semula ketinggian tinggi automatikJualan Panas Nasional Berpatutan



Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.. Dikumpulkan oleh British American Tobacco di Tianjin; Fabrik Tianjin Tobak British (dinamakan semula sebagai Fabrik Tianjin Cigarette pada ); The factory is completed. Enam Otis mengendalikan lif kargo yang beroperasi dipasang di bangunan kilang.Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.Professional adalah raja,Kandungan asas pengukuran skalator shaft adalah untuk mengukur tinggi angkat. Sama seperti mengukur tinggi tangga lurus,Scarzhisco carmennaLif tahap kecil, secara ketat, tinggi angkat tangga adalah jarak menegak diantara tanah selesai di at as dan bawah sinar sokongan. Apabila menggunakan kaedah garis penggantian untuk mengukur, perhatian patut diberikan kepada sama ada ada titik kedudukan titik turun garis dan permukaan penghiasan sinar sokongan bawah tangga.Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif,Scarzhisco carmennaMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggir, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.


Scarzhisco carmennaPemulihan semula ketinggian tinggi automatikJualan Panas Nasional Berpatutan



Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.Servis yang hebat,Kebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-bahagian terbenam pada sinar sokongan.. Jumlah kos pemasangan lif villa termasuk kos peralatan, kos teknik awam, dan kos pemasangan. Apabila menyesuaikan lif rumah tangga, biaya teknik awam dan pemasangan tidak boleh diabaikan. Secara umum, biaya pemasangan dan teknik awam untuk traksi dan sistem hidraulik menghasilkan kira-kira -% daripada jumlah biaya.Kandungan asas pengukuran skalator shaft adalah untuk mengukur tinggi angkat. Sama seperti mengukur tinggi tangga lurus, secara ketat, tinggi angkat tangga adalah jarak menegak diantara tanah selesai di at as dan bawah sinar sokongan. Apabila menggunakan kaedah garis penggantian untuk mengukur, perhatian patut diberikan kepada sama ada ada titik kedudukan titik turun garis dan permukaan penghiasan sinar sokongan bawah tangga.Scarzhisco carmenna,Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumahKomponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.


label:
5jawapan
Longding Decoration Engineering Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-11 08:07:41

Ia sangat selesa untuk berurus niaga dengan anda. Bertanggungjawab, serius, Scarzhisco carmennaPemulihan semula ketinggian tinggi automatik juga baik, saya mesti memberi anda komen yang baik. Mengharapkan kerjasama seterusnya, saya ucapkan selamat kepada Rijin Doujin!

Lihat lagi

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, Scarzhisco carmennaPemulihan semula ketinggian tinggi automatik mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

Lihat lagi
Century Jiantong Sensing Technology Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-11 08:37:40

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak Scarzhisco carmennaPemulihan semula ketinggian tinggi automatik, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

Lihat lagi
Hengyang Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-11 08:43:13

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari Scarzhisco carmennaPemulihan semula ketinggian tinggi automatik untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

Lihat lagi
Meihe Trading Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-04-11 08:50:00

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini Scarzhisco carmennaPemulihan semula ketinggian tinggi automatik memang bagus, cukup bertuah.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)