halaman rumah

RoviniVideo pemasangan penyimpanan sejuk kecilHeating problem solution

2024-04-10 02:36:26lepaskan

Memulakan penyimpanan sejuk. Selepas semua bahagian penyimpanan sejuk dipasang dan disambungkan, penyimpanan sejuk boleh dimulakan untuk penyimpanan sejuk. Menurut keperluan pelanggan, menyesuaikan nilai penyimpanan sejuk, kelajuan pendinginan dan operasi penyimpanan sejuk adalah normal dan penyimpanan sejuk boleh dihantar untuk digunakan. Unit pemasangan penyimpanan sejuk juga akan menyediakan pengguna penyimpanan sejuk latihan mengenai penggunaan penyimpanan sejuk dan pengetahuan pengurusan, serta beberapa latihan selepas menjual.Buah poliuretan yang ketat mempunyai ketat air yang baik, penyorban air yang rendah, tahan penerbangan vapor air yang baik, pori foam berada dalam keadaan tidak sambungan, yang lebih padat dengan permukaan udara dan tidak mudah untuk penerbangan air. Ia adalah bahan hidrofob.Rovini,Perrancangan kenderaan sejuk Kende mengingatkan perusahaan dengan kebutuhan pembinaan projek gudang sejuk logistik untuk melakukan komunikasi dalam-dalam dengan projek dan rancangan kenderaan sejuk pada lokasi gudang dan kebutuhan penggunaan sebenar apabila menentukan mod pembinaan pemasangan akhir, untuk memastikan sirkulasi lancar barang dalam gudang sejuk logistik.Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananAlingsas,Tip utama: dalam projek penyimpanan sejuk, hanya dengan keterampilan pemasangan penyimpanan sejuk yang cukup boleh kita pastikan penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan penyimpanan tenaga selepas pemasangan, dan tidak cenderung untuk gagal, penggunaan dan pengurusan yang sesuai dan kehidupan perkhidmatan panjang.Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.Kegagalan penyimpanan sejuk satu lapisan: besar; Kawasan permukaan struktur penyimpanan luar penyimpanan sejuk adalah besar, jadi jumlah bahan pengisihan panas adalah besar, rawatan anti beku lantai memerlukan banyak kerja. Apabila penyimpanan sejuk dibina pada tahap air, ia mustahil untuk menanganinya,RoviniPemasangan dan penyelamatan storan sejuk besar, yang mudah untuk menyebabkan beku mengufuk dan membengkak.


RoviniVideo pemasangan penyimpanan sejuk kecilHeating problem solution



Semasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang, jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam gudang, plat gudang atas dan sinar besi sokongan akan dipasang dengan garis tarik semasa pemasangan setiap plat gudang, dan setiap plat gudang atas akan dipasang dalam dua baris; Jika jenis titik angkat diterima, pemasangan dan pembangunan bentangan angkat akan diselesaikan sebelum pemasangan dan pembangunan plat silo at as, supaya memastikan setiap titik angkat boleh dipasang pada masa yang sama semasa pemasangan plat silo atas; Titik angkat akan memastikan sekurang-kurangnya ada dua titik sepanjang arah lebar setiap plat gudang.Pemindahan: sebelum pemasangan gudang penyimpanan segar, mengendalikannya dengan hati-hati, dan letakkan lapisan anti goresan pada setiap lapisan papan gudang dan kumpulan tanah.Semakin ramai orang mula membina penyimpanan sejuk, dan kebanyakan orang memilih untuk menggunakan penyimpanan sejuk untuk membina penyimpanan sejuk. Mengapa? Mengapa orang memilih penyimpanan sejuk untuk pembinaan? Apa keuntungan penyimpanan sejuk? Berikut adalah perkenalan terperinci.Sampling inspection,Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.Dua set sambungan antara penyimpanan sejuk mesti dikunci dengan ketat, dan dua set sambungan mesti ditetapkan pada sisi atas, luar dan bawah retak dalam penyimpanan sejuk berdasarkan. Penyambung bawah mesti hampir mungkin, supaya memudahkan penggunaan konkrit untuk melindungi konektor di masa depan.Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh, ia akan diselesaikan pada masa untuk menghindari kesan negatif.


RoviniVideo pemasangan penyimpanan sejuk kecilHeating problem solution



Papan pengisihan poliuretan mesti disambungkan dengan sambungan selat pemalam, kerana ia mempunyai kekuatan yang lebih tinggi bila disambung dengan cara ini.Biaya adalah masuk akal,Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina, dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.Pompa panas, air panas, sejuk dan ladang lain. Suportan produk turun termasuk: pengkondisi udara rumah tangga, berbilang dalam talian,RoviniMana peti sejuk dipasang, mesin modular, pompa panas sumber tanah air kecil, dll. Pada masa ini, satu unit pendinginan scroll boleh mencapai ~ HP.Pasang mayat perpustakaan. Secara umum tubuh gudang boleh dibahagi menjadi tubuh gudang kecil dan tubuh gudang besar. Tubuh gudang kecil adalah pada dasarnya gudang sejuk berkumpul berkumpul dengan plat gudang. Tubuh gudang besar adalah kebanyakan gudang sejuk awam. Tubuh gudang yang dikumpulkan atau dibina secara umum diperlukan untuk menjadi rata, kompat dan kuat, tanpa perasaan kosong pembuatan muatan, antibeku,RoviniYang mana untuk dipilih untuk pemasangan penyimpanan sejuk, keterlaluan basah, dll.RoviniKedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, dan yang dengan suhu gas yang sangat rendah digunakan sebagai pendingin untuk menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, untuk menyerap panas di gudang, untuk mencapai tujuan pendinginan dan pengurangan.Aplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar, dan pemampat pendinginan hingga dibawah Malige perlu digunakan pada hari minggu; Operasi jangka panjang, perbezaan maksimum muatan besar lembah dan muatan departemen yang signifikan; Objek beku dan sejuk adalah makanan baru yang mudah untuk dihancurkan dan dihancurkan, dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan.Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina, dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.

label:
3jawapan
Frontier Machinery Technology Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-10 09:53:52

RoviniVideo pemasangan penyimpanan sejuk kecil Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

Lihat lagi
Qidian Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-10 10:30:11

Haha, RoviniVideo pemasangan penyimpanan sejuk kecil diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

Lihat lagi

RoviniVideo pemasangan penyimpanan sejuk kecilKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)