halaman rumah

ELFORDJembatan pengangkutan bekasIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada masalah

2024-04-10 02:26:27lepaskan

Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.ELFORD,Mengosongkan dan mengisi semula tangki minyak secara biasa untuk menghapuskan air dan sedimen adalah penting untuk menghapuskan kotoran dalam minyak, dan bahan-bahan berbahaya lainnya. Kemudian, minyak hidraulik bersih yang direkomendasikan patut ditambah kembali ke sistem. Jika minyak itu benar-benar terjangkit, terutama apabila pompa rosak, minyak dalam tangki mesti bersih. Peranti pembersihan minyak membolehkan minyak mengalir sehingga indikator pencemaran minyak menunjukkan bahawa minyak berada dalam keadaan yang memuaskan.Kemudian, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld, plat grid ditetapkan,ELFORDJembatan naik bergerak., kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.Namanyere,Muat: - ton.Jika suhu minyak hidraulik terlalu tinggi, ia akan mempunyai kesan yang signifikan pada jambatan boarding hidraulik, mempercepat oksidasi minyak hidraulik, pendek kehidupan perkhidmatan minyak hidraulik, dan mempengaruhi operasi normal mesin. Jadi apa sebab yang membawa kepada perkara-perkara ini berlaku? Jarak panjang menargetkan semua jenis pembuat jambatan naik harga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kamiPerrancangan terbuka sebelum ditempatkan membuat ia mudah untuk membersihkan clutter.


ELFORDJembatan pengangkutan bekasIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada masalah



Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.Tiada kebocoran dalam saluran paip dan gabungan saluran paip jambatan naik tetap.Common&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure, reduce skeleton torque, and be more robust than other channel structures.Fokus pada Pembangunan,Saya tidak tahu apa jambatan penerbangan hidraulik tetap, apa yang ia lakukan? Seterusnya, saya akan bercakap dengan anda tentang apa jambatan penerbangan hidraulik yang tetap. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti jambatan yang digunakan diantara forklift dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang.Buka valv manual, perlahan-lahan menurunkan jambatan papan, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).


ELFORDJembatan pengangkutan bekasIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada masalah



Operasi elektronik sangat mudah. Dengan hanya satu butang, panel pengkondisi akan naik secara automatik. Lepaskan butang laraskan plat untuk mengurangkan dirinya sendiri, dan tali digunakan pada trak.Tanda kualiti tinggi,Kerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga merupakan faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar,ELFORDJembatan naik bimbit hidraulik, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan kerana operasi jangka panjang dan seringApabila minyak hidraulik tidak cukup pompa hidraulik akan mengalami penghisap, menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan menghasilkan bunyi yang tinggi.Kombinasi pekerjaan hidup dan pekerjaan materialisasi perlu dianggap dalam kerja.ELFORD,Tujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan pengendalian sekunder manual,ELFORDJembatan boarding bergerak, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform, platform memuatkan, platform memuatkan bekas dan sebagainya.Muat: - ton.Alasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.


label:
5jawapan

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak ELFORDJembatan pengangkutan bekas, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

Lihat lagi
Zechi Wire Mesh Products Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-10 09:59:19

Tanya, boleh saya hantar ELFORDJembatan pengangkutan bekas spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

Lihat lagi

ELFORDJembatan pengangkutan bekas Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari

Lihat lagi
Lexiang Computer Technology Service Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-10 10:30:30

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, ELFORDJembatan pengangkutan bekas penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Lihat lagi
baik hati
6Tingkat-- · 2024-04-10 10:41:24

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti ELFORDJembatan pengangkutan bekas masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)