halaman rumah

OroszlanyPlat besi tidak stainless 310sPeningkatan kualiti

2024-04-09 03:46:12lepaskan

Berjanjilah. Keinginan pelanggan downstream untuk menerima arahan adalah lemah, jadi mereka memegang sikap tunggu-lihat yang berhati-hati. Pada masa ini,OroszlanyPipa aluminium kosong, dan tiada rancangan penggantian yang besar. Permintaan lemah, dan harga pasar bar tembaga Zhengzhou dijangka akan stabil dan menurun.Oroszlany,Korrosi disebabkan oleh air dengan kandungan ion klorid tinggi.Sejujurnya, pasar di Timur Laut China secara umum pesimistik berdasarkan kebijakan jangka tengah dan panjang dan persekitaran umum, serta aras inventori semasa di Shenyang. Aras inventori rendah peleton tembaga membuat seluruh pasar kurang motivasi. Pasaran bar tembaga di thGarango,Tong juga meningkat dengan yuan pada hujung minggu. Namun, ia dilaporkan bahawa perjanjian adalah sangat miskin, yang membawa kepada harga yang stabil selama dua hari berikutnya. Sehingga Rabu, disebabkan pandangan negatif pada pasar masa depan dan pengurangan bilet besi dalam menyelam spiral petang, pasar menurunkan harga. Perubahan harga pasaran, Xinji meningkat yuan pada ; Untuk pasar masa depan,OroszlanyBaris tembaga, musim luar datang, permintaan semakin lemah, dan pasar menunggu-dan-lihat mood semakin semakin cepatharga. Penggantian adalah terutama untuk menyimpan inventori yang ada, dan tiada rancangan penggantian yang besar. Permintaan lemah, dan harga pasar bar tembaga Zhengzhou dijangka akan stabil dan menurun.Apabila meletakkan, ia sepatutnya disimpan secara terpisah mengikut komponen yang berbeza dan tidak sepatutnya dicampur bersama-sama. Permukaan tembaga mungkin mempunyai elektrolit, terutama dengan bahan-bahan lain seperti karet jadi ia akan bereaksi, yang mempunyai kesan besar.


OroszlanyPlat besi tidak stainless 310sPeningkatan kualiti



Namun, ia sukar untuk mengubah situasi ini terlalu mulebih panjang daripada penyeludupan lembut, dan kekuatan penyeludupannya adalah - kali lipat daripada penyeludupan lembut.mold, penukar panas, pompa, dll.Laporan pemeriksaan kualiti,Jangan menyimpan terlalu banyak produk lain, terutama bahan asid dan bahan alkali lain, di dalam gudang untuk mencegah reaksi bersama.Dan ia akan dibersihkan sesudah berlaku sombong angkuh. Yang disebut & ' membersihkan diri& ' aliran biasanya tidak direkomendasikan kerana kerosakan mereka.Penapis tembaga merah mungkin mengakhiri kecenderungan terus-menerus. Dengan meningkat pengendalian produksi perusahaan besi dan tekanan permintaan, penurunan terus menerus inventori port besi boleh berakhir. Selain itu,Oroszlanykurang plat besi, hari yang tersedia untuk mineral besi yang diimport dari kilang besi adalah hari, yang satu hari lebih rendah daripada yang sebelum Na


OroszlanyPlat besi tidak stainless 310sPeningkatan kualiti



masa depan stic dan sumber ketat, beberapa tumbuhan besi tidak mengambil arahan sementara. Pemilik besi di Liaoning telah meningkatkan semangat mereka untuk membeli besi. Pemilik besi telah memberikan dengan baik, dan harga bahan-bahan mentah telah meningkat, sehingga harga besi telah meningkat. Pemilik besi mempunyai semangat yang tinggi untuk menghasilkan besi, jadi tidak banyak sumber besi liat, dan harga telah meningkat. Beberapa kilang besi di Tangshan mula membeli sejumlah kecil besi untuk mencair, dan kebanyakanRaka Tanda,Di antara tiga kaedah produksi tabung tembaga, kaedah oksidasi adalah yang paling. Because as long as the metal copper is oxidized by the anode and the copper ion of the anode is attached to the tube material, the copperperlukan tanda bentuk yang berbeza perlu dibentuk untuk tabung tembaga yang dipilih, jadi proses produksi lembaga aluminum yang dipilih adalah relatif kompleks.ia berubah menjadi pessimisme, dan beberapa pedagang dihantar dengan harga rendah. inventori pasar meningkat, tekanan inventori tinggi, fenomena kekurangan stok hilang, dan atmosfera transaksi pasar sejuk, prestasi permintaan terus menurun, dan harga spot menurun di bawah tekanan.Oroszlany,Pasar terbuka hari ini. Walaupun prestasi Zitong Pai fPada November, harga pasar * mm baja lukis sejuk dihasilkan di Linyi adalah yuan, sokongan bahan-bahan mentah lemah.


label:
6jawapan
suapan
2Tingkat-- · 2024-04-09 11:26:02

Penjualnya sangat baik, OroszlanyPlat besi tidak stainless 310s sama seperti pengenalan, penjual jujur

Lihat lagi
Huadu Trading Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-09 11:35:53

OroszlanyPlat besi tidak stainless 310s Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

Lihat lagi

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian OroszlanyPlat besi tidak stainless 310s, terima kasih banyak!

Lihat lagi

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli OroszlanyPlat besi tidak stainless 310s, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

Lihat lagi
Kejuruteraan anti-karat dan penebat haba
6Tingkat-- · 2024-04-09 12:17:21

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan OroszlanyPlat besi tidak stainless 310s ini pada masa hadapan!

Lihat lagi
dan jualan
7Tingkat-- · 2024-04-09 12:20:49

OroszlanyPlat besi tidak stainless 310s Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)