halaman rumah

VihtiPompa boleh dipomp pembuanganAplikasi dalam industri ringan

2024-04-09 02:56:00lepaskan

kecil, sehingga panasnya tidak boleh hilang.ry pump Before disassembling the filter press, make sure that the liquid in the submersible slurry pump is completely discharged. Jika rotor disassembled, mengeluarkan minyak lubricating di rumah rotor bearing. Jika minyak baru ditambah disimpan, ia patut terus digunakan selepas penyimpanan. Jangan membuangnya secara langsungVihti,   Saluran impeller mencapai pinggir luar.   Apabila menggunakan pompa penyelamat, kita harus melakukan pekerjaan yang baik dalam semua aspek penerimaan dan tindakan pencegahan. Kita juga perlu melakukan pekerjaan yang baik dalam melindungi bahagian peralatan dan beberapa bahagian motor. Hanya dengan cara ini kita boleh menghindari kesan air dan kotoran lain memasuki motorTsqaltubo,pasir, untuk memindahkan tempat pam pasir ke belakang dan ke belakang untuk pam pasir, sehingga kawasan pam pasir di kawasan ini membentuk omb madu,   Untuk memastikan permintaan air dan elektrik untuk prootor dan bekerja di bawah air pada masa yang sama. Selain itu, dibandingkan dengan pompa lumpur mengufuk dan pompa lumpur menegak, dan lebih sesuai untuk berbagai syarat kerja. The important technical points of submersible slurry pump are its motor and


VihtiPompa boleh dipomp pembuanganAplikasi dalam industri ringan



Pertama, skrun bolt di sisi penutup tekanan, dan kemudian buang kacang yang digunakan untuk sambungan antara tiga bahagian: seksyen pembuangan, tubuh kotak penutup dan tubuh pembuangan; Kemudian mengawal kacang bulat di atas rak, dan secara berturut-turut memasang perlumbaan dalam,fleksibel, mudah beroperasi dan tenggelam   Kemudian pasang semula peralatan pada enjin dan pasang selang karet.   Selain itu, proses kedua pompa ini juga berbeza, dan pompa sampah biasanya boleh diubah. Pompa bawah tanah biasanya digunakan di beberapa tempat istimewa atau tempat lain.


VihtiPompa boleh dipomp pembuanganAplikasi dalam industri ringan



   Kestabilan dan kepercayaan segel antara tubuh pam.Kualiti tertinggints and precautions for disassembly will be introduced to avoid disassembly, pump damage and disassembly.Mengeluarkan impeller pompa lumpur, kita hanya perlu memperbaiki selang pompa dan putar impeller terbalik untuk membuang impeller dengan mudah. For large pumps with impeller removal ring, we need to remove the impeller removal ring first, and then rotate the impeller.   Kerja, tiada bunyi dan getaran, dan laman ini lebih bersih.Vihtiunit description in lists Submersible slurry pump is a machine used to transport liquid. Ia boleh dibahagi kepada banyak jenis menurut media pengangkutan yang berbeza. Kemudian, apabila mengangkut beberapa media dengan ciri-ciri istimewa, peralatan akan dirawat dengan proses yang menentang kerosakan dan menentang pakaian. Hanya dengan cara ini peralatan boleh diperbaiki   Secara umum, dua kes di atas adalah kes bahawa pompa slurry tidak menyerap air. Solusi juga diperkenalkan. Saya percaya bahawa orang boleh menangani masalah ini pada masa. Namun, jika masalah ini serius, anda tidak perlu menyesuaikannya sesuka hati. Pada masa ini, anda perlu mencari seorang profesional   Sebenarnya,VihtiPompa selam QJ,VihtiPump paip air panas berkeliling, ia hanya boleh dibuka atau ditutup, dan masa tindakan apabila membuka dan ditutup adalah relatif pendek.

label:
3jawapan
Kejuruteraan hiasan
2Tingkat-- · 2024-04-09 10:46:33

Ikuti anda VihtiPompa boleh dipomp pembuangan untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

Lihat lagi
Tiub komunikasi berliang
3Tingkat-- · 2024-04-09 11:20:33

VihtiPompa boleh dipomp pembuangan Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Lihat lagi
Perniagaan pelancongan domestik
4Tingkat-- · 2024-04-09 11:52:13

Anda VihtiPompa boleh dipomp pembuangan bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)