halaman rumah

KajaaniBaigang deep well pumpArahan

2024-04-07 02:41:27lepaskan

xed,KajaaniPompa lumpur menegak, sementara pompa sumber tidak perlu diselesaikan. Ia boleh menyerang secara langsung ke dalam cair untuk operasi.   Aplikasi pompa melibatkan semua aspek kerja dan produksi, dan beberapa nama sangat sama yang membuat ia sukar untuk membedakan. Today,te terbuat dari logam krom yang tahan memakai tinggi. Tubuh pompa dan penutup dibuat dari besi liat kelabu menurut tekanan kerja   Submersible slurry pump Use ultrasonic method to detect whether there is cavitation in theMbandjok we will introduce the submersible pump and the submersible slurry pump. Adakah ada perbezaan antara kedua-duaKajaani,   Menyelesaikan masalah: pertama meningkatkan tekanan air, kemudian memulakan pam. Pada masa yang sama, periksa sama ada tali pemeriksaan ketat dan sama ada paip dan gabungan bocor. Jika kebocoran udara ditemui,penghantaran dan menarik sungai. Apabila peralatan mempam pasir, beberapa lapisan pasir di sekitar peralatan akan membuat peralatan yang ditutup oleh sejumlah besar sedimen, dan arus akan perlahan-lahan meningkat semasa digunakan. Kita patut pilih.   Buah juga buruk; Apabila pam aliran paksi digunakan, output air adalah relatif besar,KajaaniSelf-priming slurry pompa wholesale, tetapi kepala tidak terlalu tinggi,KajaaniPompa saluran paip air, jadi kesan menggunakan slu selam


KajaaniBaigang deep well pumpArahan



ry pump Before disassembling the filter press, make sure that the liquid in the submersible slurry pump is completely discharged. Jika rotor disassembled, mengeluarkan minyak lubricating di rumah rotor bearing. Jika minyak baru ditambah disimpan, ia patut terus digunakan selepas penyimpanan. Jangan membuangnya secara langsung   Pompa saluran bawah tanah dibahagi ke xwq (pompa saluran bawah tanah yang dipotong), wq/qw (pompa saluran bawah tanah yang tidak mengganggu), yang mengadopsi impeller jenis pelari dan biasanya mempunyai ciri-ciri penyimpanan tenaga, anti winding, non clogging dan automatik   Bagaimana untuk memusnahkan pompa sumber dan bagaimana untuk mengumpulkannya selepas memusnahkan. The technical poiperingkat,   Jaga-jaga untuk pecahkan slu selam   Jika pompa dilengkapi dengan ukur vakum atau ukur tekanan, tutup kemaluan yang tersambung dengan pompa lumpur selam sebelum memulakan motor, membukanya selepas kelajuan normal, dan kemudian   Di bawah tindakan peranti bantuan, ia boleh mengangkut kering, dan kerana peranti penyegelan sendiri adalah istimewa, ia juga boleh memastikan


KajaaniBaigang deep well pumpArahan



   Saat ini, segel mekanik memegang bahagian yang meningkat di pasar pompa segel.Sedia dan efisien,   Dengan pembangunan terus menerus teknologi pompakod ical untuk pembangunan makmal keselamatan biologi (gb-, paip tembaga dan paip plastik yang tidak beracun tidak lagi diusulkan.   Kesimbangan.Kajaani,segel), dan permulaan pompa siri juga mengikut kaedah di atas. Hanya selepas pompa tahap pertama dimulakan, pompa lumpur selam boleh membuka valv keluar pompa tahap terakhir (saiz pembukaan berdasarkan aliran motor pompa tahap pertama sebagai kuasa nominal   Ke bawah, dan lepaskan perlumbaan dalam, O-ring, lengan peluru dan menjaga lengan bertukar.essari untuk kita memilih pompa air yang sesuai.

label:
6jawapan
Pembinaan kejuruteraan kuasa
2Tingkat-- · 2024-04-07 10:00:44

Ikuti anda KajaaniBaigang deep well pump untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

Lihat lagi

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up

Lihat lagi
pembuatan perasa
4Tingkat-- · 2024-04-07 10:34:06

Ya, KajaaniBaigang deep well pump kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

Lihat lagi
Armada Bersatu
5Tingkat-- · 2024-04-07 10:45:52

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak KajaaniBaigang deep well pump, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

Lihat lagi
Tahap 1
6Tingkat-- · 2024-04-07 11:11:46

Kali pertama saya jumpa apa yang saya mahukan KajaaniBaigang deep well pump, saya berada dalam mood yang baik! Bos, ayuh, saya berharap untuk terus menghasilkan produk yang bagus.

Lihat lagi
Zhule Electronic Commerce Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2024-04-07 11:12:50

KajaaniBaigang deep well pumpBerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)